اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا 2023

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا جذابیت زیادی دارند و استان کبک در کانادا به عنوان یکی از غنی ترین استان های کانادا از لحاط افسانه ها و اسطوره ها شناخته می‌شود که از نظر تاریخی و فرهنگی، دارای اسطوره های مردمی و افسانه های رنگارنگ است.  کتاب‌های کاملی در این استان به افسانه‌های فرانسوی کانادایی اختصاص یافته اند که همگی عجیب، زیبا و گاهی بسیار ترسناک و تاریک هستند و ممکن است حضور بسیاری از آنان را در جشنهای سنتی چون جشن هالووین در کانادا ببینید. افسانه های زیادی از اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا از ارواح، جادوگران، شیاطین و موجودات و هیولاهای ترسناک وجود دارد که مشخص نیست حقیقت دارند یا نه و آنها امروزه فقط در اعماق خاک تاریخ مدفون شده‌اند و برخی منتظر ظهور دوباره از اعماق تاریخ می‌باشند. شیوه داستان سرایی فرانسوی زبان در کبک جریان دارد و قصه‌های پریان نسلها در این استان بین مردم چرخیده اند.

اما ریشه این داستانها در چیست؟ در بیشتر مواقع، این اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا ته مایه های نمادین دینی به خصوص مسیحی دارد و گاهی، داستان های اخلاقی یا خرافاتی است که منعکس کننده فرهنگ و چشم انداز فرهنگی آن زمان مردم کانادا و فرانسه است. اگر دقت کنید برخی از این افسانه ها چند نسخه مختلف دارند، غمگین و عاشقانه یا شاد و دلخوش کننده، گاهی موجودات این داستانها بسیار ترسناک هستند و گاهی نیستند، این چند نسخه بودن در افسانه ها و اسطوره‌های کانادا عادی است و بستگی دارد کدام نسخه را می‌شنوید چون طی سالیان طولانی اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا توسط مردم مختلف بازگو شده اند و بسیاری تغییر یافته اند.

در صورتیکه به دنبال سفر به این کشور هستید، می توانید برای آشنایی با مراکز خرید کانادا از این مقاله نیز دیدن کنید.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا جذابیت بسیار زیادی دارند. در فرهنگها و اساطیر کشورهای مختلف افسانه های زیادی راجع به دیوان و پریان، جادوگران و غولها و موجودات ترسناک و مهیب وجود دارد که کانادا نیز از این موضوع مستثنی نیست. گذشتگان با این افسانه ها سعی در انتقال مفاهیم و موضوعات اخلاقی خود به نسل بعدی و گاهی سرگرمی کردن کودکان خود داشته اند.

افسانه‌های مردم هرکشوری زیبایی های خود را دارد. در واقع می‌توان چیزهای بسیار آموزنده ای از طریق افسانه ها به نسل بعد انتقال داد و فرهنگ و شرایط زندگی را در آن بازتاب داد. در ادامه به شرح افسانه های مشهور کانادا می پردازیم.

شما می‌توانید از سایر مقاله‌های سایت راجع به کانادا مانند ویزای توریستی کانادا هم دیدن کنید.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا وندیگو

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا وندیگو : (THE WENDIGO)

وندیگو با معنی لغتی روح شروری که افراد را می‌بلعد از اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا است، بر اساس افسانه‌های بومیان کانادا، وندیگو موجودی دیومانند با دهانی همیشه خونین، ترسناک و دلهره آور است. آنها انسانهایی سیری‌ناپذیرند هستند که از قبر درآمده‌اند و در برخی داستان‌های سرخ‌پوستان باور بر این است که وندیگوها نیمه‌انسان و نیمه‌گوزن با شاخ هستند. اگر سریال‌باز باشید احتمال تاکنون این موجود افسانه ای را دیده باشید، حتی در روان‌شناسی به شخصی که خوردن گوشت انسان را دوست داشته باشد، روان‌پریشی وندیگو گفته شده‌است.
افسانه‌ها معتقدند انسان‌هایی که آدم‌خواری کنند تبدیل به این موجودات می‌گردند و با خوردن هر قربانی خود می‌توانند رشد بیشتری کنند تا اینکه بدنی غول‌پیکر پیدا می‌کنند و درنهایت چندین برابر بزرگ‌تر از بدن انسانی خود می‌شوند. این موجودات همیشه به دنبال قربانی‌های جدید هستند و همیشه سیری ناپذیرند پس اگر نتواند شخصی را برای خوردن بیابد باید قسمتی از بدن خود را بخورد.
در نسخه دیگری از این موجود اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا می‌توانید داستانی دیگر از این موجود را بشنوید که اولین وندیگو یک جنگجو بود که به معامله با شیطان پرداخت و روح خود را برای نجات قبیله‌اش به شیطان بخشید و به شکل یک موجود خونخوار تبدیل گشت تا برای مردم خود بجنگد، ولی بخت با او یار نبود چون زمانی که صلح برقرار شد نیاز قبلیه به این موجود ترسناک برطرف شد و مردمانش او را به تبعید فرستادند به جایی وحشتناک، به اعماق تاریک جنگلها.
درباره محل زندگی وندیگو گفته‌اند که اطراف محل زندگی بومیان آلگونکوئین پرسه می‌زند و سیری‌ناپذیری خود را با اشخاصی که به این جنگلها وارد شدند برطرف می‌کند و ناپدیدی اشخاص وارد شده به جنگل را به گردن وندیگو انداخته اند.
برخی می‌گویند آنها آنقدر گشنه‌اند که همیشه لاغرند. (غول هایی لاغر با قد ۴ متر)
به طور کلی در مورد ظاهرشان اختلافاتی وجود دارد ولی آنها را می‌توان با زبان دراز، چشمهایی درخشنده، دندانهای دراز و زرد شناخت. اکثر وندیگوها نیز پوستی به رنگ زرد ملایم دارند، ولی طبق برخی افسانه‌ها آنها پوشیده از مو هستند و برخی معتقدند پوستی پوسیده و در حال از بین رفتن دارند‌.
شما می‌توانید از سایر مقالات سایت راجع به کانادا مانند ویزای استارتاپ کانادا دیدن کنید.

اوگوپوگو :(OGOPOGO)

اوگوپوگو از اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا است که برخی معتقدند که دیوی آبی سال‌ها پیش، در اعماق دریاچۀ اوکاناگان، با نام اوگوپوگو وجود داشته است که اغلب به‌عنوان یک مار بزرگ با پوستی سبز یا سیاه با سر اسب، مار یا گوسفند و یا اژدهای بدون پا شناخته می‌شود.
شما می‌توانید مجسمه‌ای چهار متری از این وجودات افسانه ای به رنگ سبز و کرم در ساحل دریاچه اوکاناگان ببینید.
جالب است بدانید بومیان اوکاناگان به شکلی نمادین عادت داشتند که به روح دریاچه غذا بدهند، این غذاها شامل گیاهانی مثل تنباکو و مریم گلی بود و حتی به عنوان قدردانی از دریاچه برای تامین آب و خوراک‌شان ماهی سالمون کوکانی هم هدیه می‌دادند. شاید منشا سوء‌تفاهم نیز همین رفتار بوده است که مهاجرین را به اشتباه انداخته است و آن‌ها را شروع به گفتن داستان‌هایی کرد درباره ماری که برای خشنودی‌اش باید حیوانی زنده قربانی کرد تا بتوان از رودخانه عبور کرد. با قوت گرفتن این افسانه، شرایط به تدریج از کنترل خارج گشت و ترس حمله به جان مردم انداخت. مردم هم به گشت زنی در اطراف دریاچه با اسلحه پرداختند.
اگر علاوه بر اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا دنبال مقالات بیشتری از کانادا هستید می‌توانید از مقاله مزایا و معایب زندگی در کانادا دیدن کنید.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا تونل جیغ

تونل جیغ در منطقه نیاگارا

تصور کنید که اگر شب هنگام در وسط تونل یک کبریت چوبی آتش بزنید، روح دخترکی فریاد کشان به‌سمت‌تان می‌آید و مرز بین دنیای ما و دنیای پس از مرگ را با صدای جیغ‌های وحشتناک خود را شکسته و شعله شما با نسیمی خاموش می‌شود. ترسناک است مگرنه؟

از دیگر اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا می توان به تونل جیغ اشاره کرد. تونل جیغ در منطقه نیاگارا جزو خالی‌ترین مناطق از سکنه و جمعیت است و یک تونل آجری درست خارج از آبشار این منطقه مشهور قرار دارد.
این تونل نه تنها ظاهری کاملاً وهم‌آور و ترسناک دارد بلکه داستان حادثه ای غم انگیز را هم همراه دارد. افسانه های محلی می‌گویند که دختر جوانی در این تونل کشته و سوخته شده است که سبب شده تونل جایی ترسناک شود.
این داستان از سوخته شدن خانه‌ای روستایی در نزدیکی ورودی جنوبی این تونل آغاز می‌شود ؛زمانیکه دختر کوچک خانواده به‌سختی از میان شعله‌های آتش بدنبال فرار و زنده ماندن است به قصد کمک به‌سمت تونل می‌رود البته  نه علت واقعی آتش گرفتن خانه مشخص است نه واقعی بودنش ولی به هر صورتی داستان ادامه می‌دهد که دختر که وحشت‌زده خود را به تونل می‌رساند از شدت سوختگی و جراحات جان می‌سپارد.
برخی می‌گویند یک پدر بدذات دختر کوچکش را در این تونل آتش زده است و برخی می‌گویند دختری که توسط پیرمردی دزدیده و اذیت شده و سپس برای از بین بردن هر مدرکی، پیرمرد جسدش سوزانده تونل را تسخیر کرده است؛ اما به نظر شما آیا این داستانها حقیقت دارد؟

این موضوع سبب جذب گردشگران زیادی شده است.
ما در تلاشیم تا اطلاعات عمومی لازم را در اختیار شما قرار دهیم، اطلاعات مورد نیاز از ویزای شینگن گرفته تا اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا تا ویزای توریستی کانادا. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از اسطوره‌های کانادا هستید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا بندر جولی

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا بندر جولی (Julie’s Harbour)

در نیوفاندلند و لابرادور نیز افسانه ای از روح زنی مرموز وجود دارد.
بندر جولی به نام زنی به نام جولی که در آن غرق شد نامگذاری شده است ولی هیچ کس نمی‌داند او چطور و چگونه مرده است ولی گفته می شود که روح او از زمان مرگش در آنجا باقی مانده است.
البته این داستان از اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا را ترسناکتر می‌کند که تنها چیزی که از جامعه آن‌ها باقی ماند یک قبرستان بزرگ پر از سنگ قبر است از  تمام خانواده های آن دوران و قدمت این قبرستان نیز به دهه 1800 برمیگردد.
بازدیدکنندگان این بندر ترسناک حکایت‌های عجیبی از شنیدن صدای خنده‌های کودکانه مرموز و آواز جوانانی از جنگل، نقل کرده‌اند.
آیا شما آنقدر شجاع خواهید بود که به این منطقه سفر کنید و شب را هم بمانید؟

ما در تلاشیم تا اطلاعات عمومی لازم را در اختیار شما قرار دهیم، اطلاعات مورد نیاز از ویزای شینگن گرفته تا اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا تا ویزای توریستی کانادا. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از اسطوره‌های کانادا هستید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا رز لاتولیپ

افسانه رز لاتولیپ

افسانه رز لاتولیپ از دیگر اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا است نسخه های مختلفی از این داستان وجود دارد. افسانه در مورد دختر جوانی است که شب را با یک غریبه می رقصد و نیمه شب که می شود، غریبه به دختر که رز نام دارد فاش می کند که یک شیطان است اما برای رز خیلی دیر است، رز که وحشت کرده بود نتوانست کاری کند و شیطان رز را دزدیده و با خود به جهنم می برد و رز تاکنون در آنجا باقی مانده است.

این افسانه یکی از افسانه هایی است که دختران را در حال رقص با شیاطین نشان می دهد که در نهایت آنها دچار آسیب و پشیمانی می شوند.

اگر به دنبال اقامت و اخذ ویزای کشورهای دیگر هستید می توانید از مقاله های دیگر سایت چون اقامت دبی و غیره استفاده کنید تا اطلاعات کافی را کسب کنید.

ماهاها MAHAHA

در باور گذشتگان و اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا ، نیزه‌ماهیها خرس‌های قطبی و نهنگ قاتلی با چشمان قرمز موجودات شیاطین ماورایی ترسناک هستند که سرنوشت تلخی را برایتان رقم می‌زنند. این شیاطین و موجودات ماورایی که قطب شمال را به وحشت انداخته‌اند با قیافه خود ظاهر نمی‌شوند بلکه با لباس مبدلی به شکل حیوان ظاهر می‌شوند.
اما اشخاصی که در چنگ این شیاطین بیفتند سرنوشت تلخی خواهند داشت.
این شیاطین ماورایی، طعمه‌های خود را نمی‌خورد یا تیکه تیکه نمی‌کند، بلکه فقط شما را قلقلک می دهد و هاهاهاها می‌خنداند، به قدری که دیگر نتوانید نفس بکشید.

اگر به دنبال اخذ ویزای کشورهای دیگر چون اخذ ویزای یونان باشید می توانید از از سایر مقاله های سایت ما هم دیدن کنید.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا پاگنده

غولِ پا گُنده (Bigfoot)

پا گنده، از جمله اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا است که احتمالا بارها نام آن‌را شنیده‌اید یا در فیلم‌ها و کارتون‌های بسیاری آن‌را دیده اید.
ظاهر او شبیه به انسانیان و گوریل شناخته می‌شود و بین ۲٫۱ تا ۲٫۷ متر قد داشته و دارای چشم‌های ریزی است. ابروان او درشت است و دارای بویی بسیار بد است.
موجود این افسانه شباهت بسیار زیادی به افسانه‌های سایر مناطق جهان دارد و شاید هم این موجود واقعی بوده و مردم نقاط مختلفی از جهان آن‌را دیده اند و برای هم تعریف کردند ولی بعد این داستان به افسانه و اسطوره تبدیل شده‌ است.

لوپ گارو(LOUP GAROU)

لوپ گارو از دیگر اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا است که موجودی دوگانه مثل گرگ، خوک، جغد یا گربه با انسان است. این داستان افسانه‌ای فرانسوی‌کانادایی است.
حتما تاکنون فیلم های بسیاری دیده‌اید که در آن با گاز گرفتن یک موجود افسانه‌ای، انسان‌ها تغییر شکل می‌یابند و تغییر می‌کنند. اما لوپ گارو قربانی را فقط یک شب تحت تاثیر قرار نمی‌دهد بلکه، به مدت ۱۶۱ روز قربانی در چنین وضعیتی می‌ماند.
یکی از باورهای مربوط به کاتولیک های فرانسوی این بود که اگر 7 سال متوالی قوانین روزه نقض شود، فرد به یک لوپ گارو تغییر می‌یابد.
باوری دیگر می‌گوید که، تبدیل انسان به لوپ گرو از طریق طلسم است‌.
لوپ یک نام خانوادگی و به معنای “گرگ” است و garoul” یا “garulf” نیز معنای گرگ با منشا آلمانی را دارند.
برخی معتقدند روش هایی برای محافظت از خود در برابر این موجود ترسناک  وجود دارد مثلا قرار دادن 13 پنی یا سنگ در آستانه در یا طاقچه، از خانه در برابر این موجود افسانه‌ای مراقبت می‌کند چون وقتی این موجود به خانه ای نفوذ کند، سردرگم می شود و برای شمارش آن‌ها تلاش می‌کند.

هیولای دریاچه تتیس

هیولای دریاچه تتیس  نیز از دیگر اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا است.

طبق گزارش ویکتوریا دیلی تایمز هیولای دریاچۀ تتیس در ویکتوریا بریتیش کلمبیا در 22 آگوست 1972 توسط دو پسر نوجوان در هنگام غروب وقتی در ساحل دریاچه تتیس شنا می‌کردند، دیده شد. موجودی با پوست پولک‌دار نقره‌ای و پنجه‌های تیز که شبیه مرد گیل از فیلم موجودی از مرداب سیاه بود، البته نویسنده دانیل لاکستون که بعد با یکی از آن‌ها تماس گرفت، گفت که این موضوع داستانی برای جلب توجه و ساختگی بود چون لاکستون کشف کرد آن‌ها دقیقاً هیولای فیلمی که چند روز قبل از تلویزیون محلی پخش شده بود توصیف کردند. البته مشخص نیست قضیه حقیقت داشت یا نه؛ نظر شما چیست؟

سیلکی (seelkee)

در اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا ،سیلکی هیولایی در باتلاق‌های چیلیواک کنونی در بریتیش کلمبیا، کانادا بوده است که صدها سال توسط مردم دیده شده است. این موجود را شبیه ماری دریایی به طول 10 تا 15 فوت با سر اسبی مانند می‌دانند.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا کوتوله ها

آدم‌کوچولوها

احتمالا تاکنون فیلم‌هایی راجع به انسان‌های کوچولو دیده‌اید که قد کوتاهی دارند و شهری کوچک دارند‌.
برخی باور دارند که از مدت ها قبل از فرمانروایی انسان در زمین، در زیر زمین و امروزه در تونل‌های وحشتناک و آبراه‌های تورنتو، موجوداتی شبیه به آدم‌کوچولو وجود داشته و حکمرانی می‌کنند.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا کشتی ارواح

کشتی ارواح

شاید تاکنون راجع به کشتی شبح وار آتشین در اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا چیزی شنیده باشید یا آن را در فیلمها دیده باشید. این کشتی اسرار آمیز با چهار دکل و بادبان های سفید جزیره پرنس ادوارد را از سمت نوااسکوشیا ونیوبرانزویک با خدمه های خود می پیماید.

به طورکلی به کشتی هایی تسخیر شده توسط ارواح و خدمه های مرده، کشتی ارواح می گویند، طبق نظر شاهدان کشتی هایی که قبلا غرق شده بودند در آبها دیده شده اند. در سال 1906 کشتی اس اس والنسیا در سواحل کانادا غرق شده بود، ولی گزارش شد یک قایق نجات با چند اسکلت مربوط به همان کشتی دیده شده است

گودال پول جزیرۀ بلوط

حتما در هالیوود نقشه گنج و معماها و سرنخ هایی مربوط به گنج های افسانه ای را دیده اید. برخی معتقدند جزیره اوک در نوا اسکوشیا حاوی دلار و الماس هایی بیشمار است که توسط کاپیتان کید، دزد دریایی معروف در 1701 دفن شده است.

فلات ممنوعه (The Forbidden Plateau)

فلات ممنوعه نیز از اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا است. این فلات، فلات کوچکی در غرب کانادا است. که بومیان کانادا خانواده های خود را در آن پنهان می‌کردند تا در هنگام جنگ با دیگر قبایل آن‌ها را در امان نگهدارند، ولی یک روز اعضای خانواده آن‌ها همگی به طرز مرموزی ناپدید شدند و علائمی اژ شیطانی بودن این فلات و اشغال شدنش توسط ارواح شیطانی پیدا کردند پس آنها اصلا جرائت دوباره وارد این منطقه شدن را پیدا نکردند و نام این فلات، فلات ممنوعه شد. البته این داستان همانجا تموم نشد و امروزه، هنوز بعضی کانادایی های بومی می‌گویند ارواح شیطانی این منطقه می‌خواهند انسان ها را بکشند و بخورند و این داستان جزو اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا شده است.

کَدی (CADDY)

کَدی caddy از دیگر افسانه های کانادا است که نام مستعار مار دریاییCadborosaurus است. این مار دریایی، با ظاهر بسیار ترسناک خود در اعماق دریا زندگی می‌کند.
اما شاید بگویید تفاوت کدی با اوگوپوگو درچیست و آیا یکی هستند؟ کدی موجود ماوراءالطبیعی، در افسانه‌های کانادایی با سری مانند اسب و گردنی شبیه به زرافه است و دارای باله‌‌هایی بزرگ است. البته وجود شباهت‌هایی بین موجودات افسانه‌ای هرکشوری با وجود علم کم آن زمان طبیعی است.

تاکنون ما تعدادی از اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا را گفتیم، با خواندن و شنیدن افسانه های هر کشور می توان به اندیشه ها و شرایط زندگی مردم آن کشور بیشتر پی برد، امیدواریم که شما هم ازین داستان ها لذت برده باشید و توانسته باشید احساس نزدیکی بیشتری به کانادایی ها بکنید.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا شهر اشباح

یک شهر ارواح واقعی

 اگر به دنبال تفریح و ماجراجویی ترسناک و هیجان انگیز هستید، به کاوش در شهر ارواح واقعی کانادا بپردازید.

داستان این شهر از این قرار است که صد سال پیش، یک جامعه پرهیاهوی در نزدیکی معدن زغال سنگ در کانادا قرار داشت ولی بخت با این شهر یار نبود و این شهر با حدود 1500 ساکن به شهر ارواح تبدیل شد و تبدیل به یکی از اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا گشت. بعد از بسته شدن معادن در اوایل دهه 1920 این شهر کاملاً متروکه و خالی شد و سبب شد امروزه این شهر یکی از دیدنی‌ترین ویرانه‌های کانادا باشد که گردشگران زیادی را به پارک ملی بنف می‌کشاند.

اگرچه این شهر خالی از جمعیت شده است ولی برخی از مهم‌ترین ساختمان‌های این شهر مانند ایستگاه راه‌آهن هنوز در آن قرار دارند. شما می‌توانید در این شهر با دوستان خود قدم بزنید و از این شهر خالی از سکنه را بازدید کنید.

برای آشنایی بیشتر با این کشور می توانید از مقاله سیستم مالیات در کانادا نیز دیدن کنید.

اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا روح رودخانه مکنزی

روح رودخانه مکنزی

داستان این رودخانه یکی از قدیمی‌ترین داستان‌های تسخیر روح و ارواح در کانادا است که قدمتی قدیمی دارد و قدمت آن به دهه 1850 برمی‌گردد.  آگوستوس ریچارد پیرز، تاجر و مدیر خلیج هادسون بود، او در سن 33 سالگی در فورت مک فرسون درگذشت. وقتی جسد یخ زده او برای دفن شدن به فورت سیمپسون انتقال یافت، صدای ترسناک و تسخیر شده ای شبح وار شنیده شد که سبب وحشت افراد حاضر شد و از آن به بعد این افسانه از اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا در بین مردم باقی ماند.

اگر به دنبال سفر به کشور کانادا هستید، می توانید با بررسی اب و هوای کانادا بهتر برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

سخن پایانی:

افسانه های زیادی در هر فرهنگی وجود دارد ولی در هر صورت مهم مفاهیم اخلاقی است که در این داستان ها نهفته شده است تا از طریق نسل قدیم، فرهنگ و مفاهیم اخلاقی به نسل بعدی انتقال یابند و نه شاد یا غمگین بودن داستان یا جزئیات ریز این اسطوره‌ها و افسانه‌های کانادا ، اکثر افسانه ها در تلاش هستند تا عاقبت ناپاکی و بی سرشتی را به آیندگان یادآوری کنند و به آنها هشدار دهند تا به سرنوشت انسانهای حریص با زندگی تلخ دچار نشوند‌ و مهم نیست این افسانه ها از کجا و چه کسی هستند، مهم این است از آنها بیاموزیم و لذت ببریم.

اخذ ویزای کانادا در راه ابریشم:

اگر به دنبال موسسه مهاجرتی مطمئن و قابل اعتمادی هستید تا با کمک آنها ویزای راه ابریشم خود را دریافت کنید، راه ابریشم با کادر مجرب و باتجربه خود در اختیار شما است. ما در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم و شما را در این راه سخت همراهی کنیم. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
8 ماه قبل

دمتون گرم من عاشق افسانه های همه کشورها هستم و دنبال جمع آوریشونم. حقیقتا هیچ سایتی به اندازه شما تمام افسانه های کانادا رو این طوری دور هم نداشت حتی سایتهای خارجی. کلی ممنون از تلاشتون

سعید
5 ماه قبل
پاسخ به  محمد

خیلی عالی بود🤌🤌
حقیقتا با دوستمون که گفته از همه جا کاملتر بود موافقم. میشه کتابی که ازش این متن رو نوشتید رو هم معرفی کنید؟ من خیلی دوست دارم قبل سفرم راجع به افسانه ها و فرهنگشون بیشتر بدونم.