ویزای اسپانسرشیپ کانادا

اسپانسرشیپ کانادا

اسپانسرشیپ کانادا از جمله بهترین و تضمین‌شده‌ترین روش های مهاجرت، در راستای حمایت از خانواده‌ها و حفظ آنها است. دولت کانادا در هر زمانی به فکر جمع نگه داشتن اعضای خانواده مهاجرین است تا در صورت داشتن شرایط بتوانند کنار هم بمانند. در این ویزا اگر یکی از اعضای خانواده یا بستگان شما در کانادا زندگی می‌کند، می‌تواند شما را نیز به کانادا ببرد یا حتی اگر خودتان در کانادا باشید و دوست دارید اعضای خانواده خود را به این کشور بیاورید، این ویزا برای شماست.
در ادامه توضیح داده می‌شود چه کسانی می‌توانند از این ویزا استفاده کنند.
به طور کلی شرط درخواست دهنده ویزا برای خانواده باید
سن بالای 18 سال داشته باشد.
شهروندی کانادا داشته باشید
اقامت دائم یا پی آر کانادا داشته باشد.
البته اسپانسر باید متعهد به رفع نیازهای اعضای خانواده تحت حمایت نیز باشد.
مواردی چون غذا، پوشاک، سرپناه و دیگر نیازهای اساسی زندگی روزمره را در دسترس قرار داده و نیازهای بهداشتی (مانند دندانپزشکی، مراقبت از چشم) آن ها را رفع کند.

canada sponsorship visa condition

حامی مالی همسر و شریک عرفی

یک شهروند و/یا مقیم دائم کانادا قادر است تحت این ویزای حمایت از خانواده از همسر یا شریک زندگی مشترکش برای اقامت دائم در کانادا حمایت مالی بکند.
شرط این کار این است که:
۱. اثبات کنید که از هیچ نهاد این کشور کمک مالی به جز کمک های مربوط به معلولیت دریافت نمی‌کنید.
۲.توانایی مالی برای رفع نیازهای اساسی اسپانسر شونده را دارید.
3.افرادی که به صورت موقت در این کشور زندگی می‌کنند یا از همسر و شریک زندگی قبلی خود حمایت مالی می‌شدند و کمتر از 5 سال پیش اقامت دائم خود را گرفتند نمی‌توانند این ویزا را درخواست کنند.
4.ارتکاب جرم خشونت آمیز در رابطه با یکی از بستگان یا جرم جنسی نیز شما را از اخذ این ویزا بازمی‌دارد.
5.همزمان دو درخواست از جانب شما برای اسپانسر شدن و از جانب همسر یا شریک زندگی شما برای اقامت دائم ارسال شود. البته شما می‌توانید نماینده او باشید و درخواست او را برایش آماده کنید.
ویزای اسپانسرشیپ همسر یا شریک زندگی حدود 12 ماه زمان برده و هزینه آن از 1050 دلار شروع می‌شود.

حمایت والدین و پدربزرگ و مادربزرگ

یک شهروندان کانادایی یا مقیم دائم در کانادا قادر است از طریق این ویزا از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود نیز برای اقامت در کانادا حمایت مالی کند ولی شما باید دارای پول کافی برای حمایت از آن‌ها باشید و برای اثبات این موضوع نیز باید از درآمد خود مدرک ارائه بدهید.
اگر درآمدتان کم است ولی همسر شاغلی دارید، می‌توانید مدرکی از ترکیب درآمدهای هر دو نفرتان ارائه داده و اثبات کنید که دونفره از پس هزینه‌های زندگی و هزینه‌های افراد تحت حمایت برمی‌آیید.
مبلغ تمکن برای حمایت از حمایت شوندگان به ازای دو نفر 32270 دلار، برای سه نفر 39672 دلار، برای چهارنفر 48167 دلار، برای 5 نفر 54630 دلار، برای 6 نفر 61613 دلار و برای 7 نفر 68598 دلار مورد نیاز می‌باشد که به ازای هر نفر که اضافه می‌شود به 6985 دلار بیشتر نیاز دارید.
مدت تعهد اسپانسر برای حمایت شونده برای همه یکسان نخواهد بود و بسته به شرایطی چون سن فردی که اسپانسر آن باشید، رابطه شما با هم و جای زندگی، بودن در استان کبک یا بودن در خارج از آن روی مدت زمان تعهد شما موثر خواهد بود.
به طور کلی، مدت زمان تعهد شما باید حداقل 3 سال و حداکثر 20 سال باشد.
شما باید از زمانی که آن‌ها ساکن دائم شوند، حمایت مالی برای آنها به مدت 20 سال ارائه دهید و یک قرارداد حمایتی ببندید که نیازهای اساسی اعضای خانواده تحت حمایت خود را تأمین خواهید کرد.(نیازهای اساسی‌ای چون سرپناه، غذا، لباس، لوازم خانه، خدمات رفاهی، الزامات شخصی، سوخت، مراقبت‌های بهداشتی.)
فرد مقابل نیز باید تمام تلاش خود را برای حمایت از خود و اعضای خود به کار بگیرد.
نکته مهم: این قرارداد حمایتی با بهم خوردن ترکیب خانوادگی شامل فوت، طلاق، یا تغییر در امور مالی شما، به قوت خود باقی است.

شما می توانید ویزاهای مختلفی از جمله ویزای اسپانسرشیپی یاویزای یونان را اخذ کنید.

canada sponsorship visa parents

حمایت از کودکان وابسته

تحت این ویزا شهروندان کانادایی یا افراد داری اقامت دائم قادرند از فرزندان تحت تکفل و فرزندخوانده خود حمایت مالی کنند تا به آنها در این کشور بپیوندند. دولت این کشور در پی حفظ تعهد قوی خود برای حفظ خانواده ها در صورت امکان است.
هزینه ویزای اسپانسرشیپ فرزند از 150 دلار آغاز می‌شود.
محدودیت سنی سرپرستی، قبلاً تا 18 سال بود ولی از 24 اکتبر 2017 این قانون تغییر کرده و به 22 سال تغییر یافت.
امروزه شما می‌توانید تمام فرزندان مجرد زیر 22 سال خود را حمایت کرده تا ویزای اسپانسرشیپ دریافت کنند. در شرایط خاصی ویزای اسپانسرشیپ به فرزندان بالای 22 سال نیز تعلق گرفته و اعتبار می‌یابد، زمانی که آن‌ها قبل از 22 سالگی تحت حمایت مالی شما بوده‌ باشند و اکنون هم به خاطر شرایط جسمی و روحی خاص قدرت حمایت مالی از خود را نداشته باشند، این ویزا قابل تعمیم به آنها هم خواهد بود.

البته این ویزا تنها راه گرفتن اقامت برای فرزندانتان نیست و اگر فرزندانتان از سن مورد نظر عبور کرده اند راه های زیاد دیگری برای گرفتن اقامت کانادا برای آنها وجود دارد راههایی چون اخذ اقامت استارتاپ کانادا یا اخذ اقامت به کمک تحصیل یا ویزای خود اشتغالی و غیره.

سایر حمایت های نسبی نزدیک

علاوه بر موارد بالا، سایر اقوام نزدیکی که می توانند در کانادا حمایت مالی شوند شامل خواهران و برادران اسپانسر، برادرزاده ها، خواهرزاده های او و نوه های یتیم می‌باشد. در شرایط هم که خاص محسوب می‌شود، این است که هر خویشاوند دیگری از طریق خون یا فرزندخواندگی می تواند توسط کانادایی ها حمایت شود.
۱.باید با آن‌ها دارای ارتباط خونی یا ارتباط فرزندخواندگی باشید. مثلا اسپانسر شونده فرزند خونی برادر شما یا فرزندی باشد که او قبلاً به فرزندخواندگی گرفته بوده.
۲.هر دو والد آن‌ها یعنی هم پدر و هم مادرش فوت کرده باشد.
۳.اسپانسر شونده زیر 18 سال و مجرد باشد.
۴.اسپانسر شونده نباید در رابطه معمولی یا زناشویی باشد.
نکته مهم: اگر والدین اسپانسر شونده زنده باشد، در زندان باشد، ناپدید شده یا اسپانسر شونده را رها کرده باشند، شما قادر به حمایت مالی از آنها نخواهید بود. اگر قبل از فوت والدین نیز کسی مسئولیت مراقبت از آن‌ها را بر عهده داشته، شما قادر نخواهید بود آن‌ها را تحت حمایت بگیرید و برای ویزای کانادا از طریق اسپانسرشیپ اقدام کنید.

شما قادرید اقامت کشورهای مختلفی را چون اقامت دبی یا اقامت کانادا را برای خانواده خود بگیرید، که ویزای اسپانسر شیپی یکی از این روش ها است که راحت و تضمین شده است.

سوپر ویزا والدین و پدربزرگ و مادربزرگ

سوپر ویزای پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ به خانواده شهروندان کانادایی و یا مقیم دائم اجازه می دهد تا به عنوان بازدیدکننده به کانادا بیایند. سوپر ویزا یک ویزای چند بار ورود با 10 سال اعتبار است. به جای ویزای توریستی کانادا می توانید این ویزا را برای آنها بگیرید.

canada sponsorship visa cost

هزینه اسپانسرشیپ کانادا

هزینه اسپانسرشیپ کانادا برای بزرگ‌سالان حداقل 1050 دلار و برای کودکان حداقل 150 دلار و شامل موارد زیر می‌باشد:
۱. هزینه‌ای شامل پردازش درخواست برای اسپانسر و اسپانسر شونده و افراد وابسته به او
۲.پرداخت هزینه اقامت دائم
۳‌.انگشت نگاری
۴.معاینات پزشکی و گواهی پلیس در صورت نیاز

فراموش نکنید شما برای گرفتن هر ویزایی از جمله ویزای شینگن باید هزینه هایی را بکنید و این هزینه ها فقط مختص این ویزا نیست.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها