عبارات و حروف ویزای شینگن

عبارات و حروف ویزای شینگن

عبارات و حروف ویزای شینگن چه معانی دارند؟ چه عباراتی کشورهای مجاز برای سفر دارنده‌ی ویزای شنگن را نشان می دهند، حروف اختصاری هر کشور چیست؟ چه حروفی نشان دهنده ی اطلاعات دارنده ویزای شنگن هستند؟  اگر به دنبال آشنایی با اطلاعات مهم بر روی برگه ویزای هستید با ما همراه شوید. معمولا اطلاعات برچسب این ویزا به ۳ زبان انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی نوشته می‌شود و ما قرار است عبارات ویزای شینگن را برای شما توضیح دهیم.

کشورهای مجاز برای سفر دارنده‌ی ویزای شنگن

برچسب ویزای شینگن حاوی اطلاعاتی است در مورد دارنده ویزا مثلا برخی عبارات و حروف ویزای شینگن حاکی از این است که دارنده ویزا مجاز است به چه کشورهایی در مدت اعتبار ویزا وارد شود.

معمولا قبل از نام کشورهای مجاز ورود با استفاده از ویزا عباراتی چون (VALID FOR) یا (VALABLE PUR) یا (GULTIG FUR) گذاشته شده است و اگر عباراتی چون (ETATS SCHENGEN) یا (SCHENGEN STATES) نوشته و درج گشته باشد، نشان دهنده این است که ویزای فرد برای تمامی کشورهای حوزه شینگن دارای اعتبار است و دارنده این ویزا قادر است زمانی که در حوزه شینگن است، تا زمانی که ویزایش معتبر است به هر کدام از ۲۶ کشور شینگن که شامل کشورهای زیر است برود.

لوکزامبورگ، ایسلند، ایتالیا، لتونی، اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، لیتوانی، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس،مالت، هلند، نروژ و لیختن اشتاین همگی جزو حوزه شینگن هستند و عبارات و حروف ویزای شینگن با حروف اختصاری هرکدام از این کشورها را نشان می دهند.

بهتر است بدانید هیچ چیزی تحت عنوان ویزای شینگن تضمینی – بدون مدارک  وجود ندارد و شما باید تمامی مدارک لازم این ویزا را آماده کنید و در هر لحظه احتمال ریجکتی شما وجود دارد.

schengen visa sample

حروف اختصاری هر کشور

شما در ویزای خود ممکن است با حروف اختصار زیر روبرو شوید که هر کدام معنای خاص خو را دارند.

SVN, SK, S, PL, P, NL, N, M, LVA, LT, L, LI, IS, I, H, GR, FIN, F, EST, E, DK, D, CZE, CH, B, A

مثلا   Iبرای ایتالیا IS  برای ایسلندA  برای اتریش بکار می رود یا B برای بلژیک EST برای استونی CHسوئیس CZE جمهوری چکD  برای آلمان، DK دانمارک، E اسپانیا، F  فرانسه، FIN فنلاند، GR  یونان، H مجارستان بکار می روند. در ادامه عبارات و حروف ویزای شینگن به این شرح هستند SK اسلوواکی ، M مالت ، N نروژ ، S سوئد ،  L لوکزامبورگ  ، LT لیتوانی LVA  لتونی NL هلند P پرتغال PL لهستان SVN اسلوونی

schengen visa sample

اطلاعات دارنده ویزای شنگن

اگر در ویزای خود با عبارات و حروف ویزای شینگن چون NUMBER OF PASSPORT ،NUMERO DE PASSEPORT یا NUMMER DES PASSES V روبرو شدید نشان دهنده ی شماره پاسپورت شما است.

به طور دقیق تر SURNAME ، NAME ، NOM, PRENOM و NAME, VORNAME که به طور واضح نشان دهنده اطلاعات هویتی هستند و عبارات REMARKS ، REMARQUES و BEMERKUNGEN هدف شما از سفر را نشان می دهند.

اگرچه برخی موسسات وعده ی  ویزای شینگن فوری و تضمینی -بدون اثر انگشت می دهند ولی در حقیقت همچین ادعایی از اساس غلط است. اطلاعات بیومتریک به هیچ عنوان غیرقابل حذف نیستند و حتی نمی توان هرگز اخذ ویزای شینگن را تضمین کرد.

ویزای شنگن در راه ابریشم:

اگر تازه به دنبال اخذ این ویزا هستید، می توانید از مشاوران باتجربه و متخصص راه ابریشم کمک بگیرید. مشاوران راه ابریشم در تلاشند تا هم سوالات شما را پاسخ دهند و هم کار شما را در فرایند سخت اخذ ویزا راحتتر کنند. برای مشاوره با مشاوران ماهر و کسب اطلاعات کافی با شماره زیر تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها