دلایل ریجکتی ویزای شینگن

ریجکتی ویزای شینگن | چطور ریجکت نشویم

ریجکتی ویزای شینگن به چه دلیلی رخ می دهد و اصلا دلیل ریجکتی ویزای شینگن چیست؟ اصلی ترین دلیل ریجکتی ویزا چیست؟ چه موردی سبب می‌شود آفیسر قانع نشود؟ حساب‌سازی چیست و چرا دردسر ساز است؟ فقدان مدارک یا ارائه مدارک جعلی چه تاثیری در ریجکتی ویزای شینگن دارد؟ اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید با ما همراه باشید تا با دانستن دلایل رایج ریجکتی، آنها را برطرف کنید و احتمال ریجکتی خود را کاهش دهید.

قانع نشدن آفیسر پرونده دلیل اصلی ریجکتی ویزا

وب سایت رسمی حوزه شینگن اصلی‌ترین دلیل قانع نشدن آفیسر را عدم داشتن دلایل منطقی سفر و یا قطعی نبودن و اطمینان نداشتن آفیسر از بازگشت متقاضی به کشور مبدأ خود بعد زمان ویزا می‌داند. تقریبا بیشتر از ۹۰ درصد دلیل ریجکتی ویزای شینگن را زمانی که که حتی تمامی مدارک ارائه‌شده به سفارت درست هستند را، شک افسر پرونده به برنگشتن متقاضی بعد تمام شدن سفر و اعتبار ویزای خود می‌داند،

ندادن توضیحات کافی در خصوص هدف و نحوه اقامت نیز می‌تواند سبب ریجکتی شما شود.

درواقع متقاضی سفر به اروپا با ارائه اسناد و مدارک باید برنامه سفر و وضعیت مالی و شغلی خود آفیسر را قانع کند که دلیل سفر همان است که ارائه‌شده.

متقاضی با سند ملکی، نامه اشتغال به کار باید پیوندهای قوی خانوادگی کشور مبدأش را ثابت کند.

فراموش نکنید هیچ شخص حقیقی یا حقوقی و هیچ موسسه معروف و معتبری نمی تواند ویزای شینگن شما را تضمین کند و جلوی ریجکتی ویزای شینگن شما را بگیرد. این موضوع فقط در دست سفارت و آفیسر است و چیزی تحت عنوان ویزای شینگن فوری و تضمینی |بدون اثر انگشت وجود ندارد و گول موسسه های سودجویی که به شما وعده های اینچنینی را می دهند نخورید.  

دلایل ریجکتی ویزای شینگن مدارک

فقدان و یا ناکافی بودن مدارک مالی لازم

برای تأمین هزینه‌های سفر به یک مقدار حداقل تمکن مالی نیاز است. از مهم‌ترین دلایلی که سبب رد درخواست و دلیل ریجکتی ویزای شینگن می‌شود، ارائه ندادن مدارک کافی برای تمکن مالی است. تمکن مالی نشان دهنده این است که افراد از پس هزینه‌های خود برمیایند و هر متقاضی به‌صورت مجزا یا سرپرست خانواده به نمایندگی از تمامی اعضا باید یک گزارش گردش مالی کافی ارائه کند. همچنین موجودی فعلی حساب متقاضی هم مورد توجه افسر پرونده قرار می‌گیرد.

ارائه دادن مدارک ضد و نقیض، مخدوش و یا نامعتبر نیز سبب ریجکتی ویزا خواهد شد.

عده‌ای با ارائه مدارک اقامت جعلی در پرونده خود به دنبال گرفتن ویزا هستند.

مدارک جعلی رزرو هتل یا رزرو بلیط یا مدارک هویتی و شناسایی متناقض و سبب رد درخواست می‌شود.

گذرنامه از مهم‌ترین مدارکی است که به سفارت داده می‌شود و اگر پاسپورت شما مخدوش شده باشد، اعتبار نداشته باشد و یا حتی جلد آن آسیب‌دیده باشد، ممکن است سبب دلیل ریجکتی ویزای شینگن شود.

در مواردی حتی صفحه‌ای از پاسپورت گم شده است و متقاضی خود اطلاع ندارد ولی تازه در سفارت متوجه می‌شود. اگر گذرنامه ۲ صفحه خالی نداشته باشد هم، امکان دارد برای متقاضی دردسر شود.

فراموش نکنید چیزی تحت عنوان ویزای شینگن تضمینی – بدون مدارک وجود ندارد و شما باید تمامی مدارک ضروری و لازم را تحویل سفارت دهید وگرنه ریجکت خواهید شد، وعده کاهش مدارک یا ویزای بدون مدرک آن هم تضمینی چیزی جز وعده ای تبلیغاتی نیست.

سایر عوامل

عوامل دیگری چون سن، حساب‌سازی بانکی، نداشتن سابقه سفر قوی و ارائه نامه مرجع نامعتبر در ریجکت ویزای شینگن از دلیل ریجکتی ویزای شینگن هستند.

بسیاری از سفارت‌خانه‌های اروپایی به افراد مجرد زیر ۳۰ سال که به دنبال سفرهای تکی هستند، به راحتی ویزا نمی‌دهند چون در خصوص برگشت متقاضی به کشور مبدأ شک دارند.

اگر متقاضی حسابی را به سفارت بدهد که در کمتر از یک ماه مبلغ قابل ‌ملاحظه‌ای به آن وارد شده است، ممکن است افسر پرونده این کار را حساب‌سازی تلقی کند. گاهی هم دعوت‌نامه خویشاوندی و پیوندهای قوی خانوادگی در اروپا سبب نگرانی آفیسر می‌شود که آیا متقاضی دنبال اقامت دائم است یا نه و او را ریجکت کند.

تقریبا تمامی موارد گفته شده دلیل ریجکتی ویزای شینگن هستند و  باید برای اخذ هر ویزایی از ویزای شینگن گرفته تا ویزای توریستی کانادا ، موارد بالا را رعایت کنید تا احتمال ریجکتی خود را کاهش دهید، مثلا از ارائه مدارک جعلی خودداری کنید و یا از حساب سازی خودداری کنید.

دلایل ریجکتی ویزای شینگن تحصیلی

مهم ترین دلایل ریجکت ویزای تحصیلی

ریجکت شدن ویزای تحصیلی یا دانش‌آموزی بسته به قوانین هر کشور ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد ولی معمولا مهم‌ترین دلایل رد شدن ویزای تحصیلی به خاطر موارد زیر است:

  • ناقص بودن مدارک تحصیلی متقاضی ویزای تحصیلی
  • نداشتن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه ها توسط متقاضی
  • نداشتن مهارت زبان کافی ونمر مناسب زبان
  • ریجکتی ویزای شینگن  به خاطر فارغ‌التحصیل بودن متقاضی از دانشگاه‌ها و کالج‌های ناشناخته و نامعتبر
  • پذیرش شدن متقاضی در برخی دوره‌های کوتاه مدت یا پذیرش از برخی دانشگاه‌ها و موسساتی ک در لیست مراکز غیرمعتبر بود اند.
  • رزومه متقاضی دارای گپ تحصیلی است و یا سن او بالا است.
  • متقاضی انگیزه‌نامه قوی ندارد.
  • متقاضی عملکرد ضعیفی در مصاحبه سفارت از خود نشان داده است.
  • متقاضی  شخصیت غیرمعقول در صفحات اجتماعی از خود به نمایش گذاشته است.
  • اشتباهاتی که در فرم های ویزای تکمیل شده توسط متقاضی وجود دارد سبب ریجکتی ویزای شینگن می شوند.
  • در آخر توصیه ما به شما این است که به دنبال ویزا و اقامت هرکشور و شهری هستید، از ویزای شینگن گرفته تا ویزای کانادا حتما از ارائه مدارک متناقض پرهیز کنید که به راحتی سبب ریجکتی شما می شوند.

دلایل ریجکتی ویزای شینگن کاری

دلایل ریجکتی ویزای کاری

نداشتن شرایط حقوق یا برآورده نکردن نیاز کارفرما یا شغل مورد نظر با نداشتن مهارت مورد نیاز

ارائه اطلاعات نامعتبر، نادرست یا ناکافی یا ارائه اسناد با فرمت اشتباه

دروغگویی راجع به مهارتها یا رزومه خود

اگر در پرونده شما حبس تعزیری یا 12 ماه یا بیشتر وجود دارد، یا مجرم دائمی ‌باشید یا مرتکب جرمی هستید که باعث آسیب جدی شده است.

اگر متقاضی به خاطر پناهندگی یا دلایل حفاظت بشردوستانه طرد شده است سبب ریجکتی ویزای شینگن او می شود.

اگر متقاضی بودجه کافی و لازم برای حمایت از خود و خانواد اش در آن کشور را ندارد.

حضور متقاضی در کانادا به خاطر رفتار، شخصیت یا دلایل دیگر، برای منافع عمومی مفید ارزیابی نشود.

اگر کانادا به این نتیجه برسد که متقاضی واقعی ویزای کار نیستید و اهداف دیگری در سر دارید، درخواست شما را ریجکت می گردد.

فرقی ندارد دنبال اقامت چه کشوری باشید از اقامت دبی گرفت تا اقامت اروپا اگر قوانین ضروری را رعایت نکنید به راحتی توسط آفیسر ریجکت می شوید.

اخذ ویزای شینگن در راه ابریشم:

شما برای اخذ ویزای شینگن خود و رفع تمامی ایرادات احتمالی که سبب ریجکتی ویزای شینگن می شود می توانید از مشاوران ماهر راه ابریشم کمک بگیرید و مراحل اخذ ویزا را با افراد متخصص طی کنید که هم شانستان بالاتر برود و هم بتوانید زمان لازم برای انجام سایر کارهای مهاجرتتان پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها