اقامت انگلیس

انگلیس به‌عنوان یکی از مقاصد برتر مهاجرتی در میان کشورهای اروپایی شناخته می‌شود که دریافت اقامت آن، می‌تواند امتیاز بزرگی باشد. امکان دریافت اقامت موقت انگلیس به روش‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دریافت ویزای کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری، ازدواج و پناهندگی اشاره کرد. هر یک از این ویزاها از شرایط به‌خصوصی برخوردار بوده و شرایط بعضی از این ویزاها به‌گونه‌ای هستند که شما پس از چند سال سکونت در انگلیس می‌توانید موفق به دریافت اقامت دائم این کشور شوید. هزینه اقامت در انگلیس نیز برحسب نوع ویزای درخواستی شما متفاوت است.

حتما قبل سفر به این کشور و اخذ اقامت انگلیس اطلاعات کلی در رابطه با آزمون های زبان انگلیسی را مطالعه کنید تا در این مورد اطلاعات اولیه داشته باشید و به مشکل برنخورید. شما با کسب اطلاعات هرچه بیشتر در مورد مقصد خود راحتتر می توانید به زندگی در آنجا عادت کنید.

Untitled design 5412

انواع اقامت در انگلیس

اقامت در انگلیس به دو صورت دائم و موقت امکان‌پذیر است. برای این منظور لازم است تا از شرایط اقامت در انگلیس برای ایرانیان و هزینه اقامت در انگلیس اطلاع یابید. ویزای انگلیس به ۵ دسته ویزای Tier 1، ویزای Tier 2، ویزای Tier 3، ویزای Tier 4 و ویزای Tier 5 تقسیم می‌شود و هر یک از آن‌ها به مواردی همچون تحصیل در انگلیس، ازدواج، سرمایه گذاری و… تعلق دارند. شهروندان در ابتدا می‌بایست تلاش کنند تا ویزای این کشور را دریافت نمایند؛ پس از صدور ویزا می‌توانند به انگلیس سفر کرده و براساس ویزای دریافتی، جهت دریافت اقامت موقت یا دائم اقدام نمایند.

اقامت موقت انگلیس

یکی از اقامت‌ها، اقامت موقت بوده و افراد براساس این نوع اقامت و نوع ویزا، می‌توانند به مدت ۲۴ ساعت تا حداکثر ۶ ماه در انگلیس سکونت داشته باشند. از جمله ویزاهای مورد نیاز برای این منظور می‌‌توان به ویزای توریستی، ویزای ترانزیت، ویزای بازدیدکننده و… اشاره کرد. اقامت موقت انگلیس به شیوه‌های مختلفی انجام می‌گیرد. پس از دریافت اقامت موقت انگلیس و چند سال سکونت در این کشور، می‌توانید اقدامات لازم جهت دریافت اقامت دائم انگلیس را انجام دهید. فراموش نکنید که بعضی از این ویزاها تنها برای دریافت اقامت موقت انگلیس مناسب هستند. به‌عنوان مثال اشخاصی که ویزای تحصیلی دارند، قادر به دریافت ویزای اقامت دائم انگلیس نخواهند بود.

اقامت دائم انگلیس

شما با دریافت اغلب ویزاهای کشور انگلیس می‌توانید پس از سکونت ۵ تا ۱۰ ساله در این کشور، اقدام به دریافت اقامت دائم انگلیس نمایید. به‌عنوان مثال در صورت سرمایه‌گذاری در این کشور، این نتیجه حاصل خواهد شد که شما فردی سودمند برای کشور هستید و بعد از پنج سال برحسب شرایط دریافت اقامت می‌‌توانید موفق به اخذ اقامت دائم انگلیس شوید. اگرچه برای برخی از ویزاها همچون ویزای تحصیلی امکان دریافت اقامت دائم برای فرد مهاجر وجود ندارد؛ اما شما می‌توانید پس از به اتمام رساندن تحصیلات خود، ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تغییر داده و همچنان در انگلیس اقامت داشته باشید.

انواع اقامت در انگلیس

روش های مختلف اقامت در انگلیس

ویزای کشور انگلیس برحسب سیستم point-based system ارائه می‌گردد که در ۵ دسته جای گرفته و افراد در زمینه‌های مختلف می‌توانند به انگلیس مهاجرت نمایند. از جمله ساده‌ترین شیوه‌های دریافت اقامت در انگلیس پس از تحویل مدارک لازم می‌توان به دریافت ویزای کاری اشاره کرد. این کشور از نظر بازار کار و اقتصاد حرف اول را می‌زند و دانشجویان مهاجر پس از پایان تحصیلات خود می‌توانند در بازار کار انگلیس مشغول به فعالیت شده و هزینه اقامت خود را فراهم سازند.

اخذ اقامت انگلیس از طریق کار

افراد با استفاده از ویزاهای Tier 2 و Tier 5 می‌توانند برای مهاجرت کاری به انگلیس اقدام نمایند. در ویزای کاری Tier 2 شما می‌بایست یک دعوتنامه کاری را از یک کارفرمای انگلیسی ارائه دهید. این ویزا دارای ۵ سال اعتبار بوده و امکان تمدید آن نیز وجود دارد. در این صورت پس از گذشت ۱۰ سال قادر خواهید بود تا به‌صورت دائمی اقامت انگلیس را دریافت نمایید. ویزای Tier 5 به‌عنوان ویزای جست‌وجوی کار در انگلیس شناخته می‌شود و پس از دریافت آن به مدت ۶ ماه زمان دارید تا شغلی مناسب را در این کشور بیابید.

تنها در شرایطی که پس از ۶ ماه موفق به یافتن کار شده‌اید، امکان دریافت اقامت موقت انگلیس برای شما وجود خواهد داشت. انواع ویزای کار انگلستان برای مهاجرت شامل ویزای کاری بلندمدت، ویزای کاری کوتاه‌مدت، ویزای نوآوری بریتانیا، ویزای استارت‌آپ و ویزای استعداد جهانی می‌شوند. کشور انگلیس دارای یک‌ سیستم امتیازدهی است که یک‌سری معیارها را جهت صدور ویزای کاری در نظر دارد؛ در همین راستا تسلط به زبان انگلیسی از موارد مهم به‌حساب می‌آید. هزینه ویزای کاری نیز برحسب نوع آن متفاوت خواهد بود.

اخذ اقامت انگلیس از طریق تحصیل

تحصیل یکی از راه‌های مهاجرت به انگلیس است که برای دریافت این نوع ویزا باید به سفارت این کشور مراجعه نمایید. ویزای Tier 4 به ویزای تحصیلی جهت تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های انگلیس اشاره دارد. لازم به ذکر است که تحصیل در انگلیس هزینه بالایی را دربرداشته و هزینه آن تا حداقل ۲۰ هزار پوند در سال محاسبه می‌شود.

از جمله مزیت‌های تحصیل در انگلیس می‌‌توان به تحصیل به زبان انگلیسی، اجازه کار تا 20 ساعت در هفته، فرصت کار پس از فارغ‌التحصیلی، تحصیل در برترین دانشگاه‌های دنیا، ویزای همراه با امکان دریافت ویزای کار و کوتاه بودن طول دوره‌های تحصیل اشاره کرد. شما با برخورداری از این ویزا نمی‌توانید اقامت دائم انگلیس را دریافت نمایید. البته اغلب فارغ‌التحصیلان موفق به یافتن کار و در نهایت کسب اقامت این کشور می‌شوند.

روش های مختلف اقامت در انگلیس

اخذ اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری

از سال‌های گذشته تاکنون انگلیس همواره به سرمایه‌گذاران سایر کشورها با میزان سرمایه مختلف ویزای خد را ارئه داده و آن‌ها را به کشور خود دعوت می‌کند. به سه شیوه ویزای نوآفرینی انگلستان یا INNOVATOR، ویزای ثبت شرکت در انگلیس یا SOLE REPRESENTATIVE، ویزای استارتاپ، ویزای سرمایه گذاری Tier 1 و ویزای سرمایه گذاری Tier 2 می‌توان با انجام سرمایه‌گذاری اقامت این کشور را دریافت کرد. بودجه و میزان حمایت مالی افراد تعیین می‌کند که امکان دریافت کدام یک از ویزاهای سرمایه‌گذاری برای آن‌ها وجود دارد.

یک نوع اقامت دیگر هم وجود دارد به نام ویزای نوآوری انگلیس که میتوانید با مطالعه این متن هم تصمیم گیری خوبی در حیطه ی ویزای کاری انگلیس داشته باشید.

اخذ اقامت انگلیس از طریق ازدواج

امکان دریافت اقامت دائم انگلیس برای همه اشخاص بالای ۱۶ سال وجود دارد. البته اشخاص زیر سن قانونی نیز می‌بایست از اجازه پدر و مادر خود جهت ازدواج برخوردار باشند. اشخاصی که از تابعیت کشورهای عضو اتحادیه اروپا برخوردار نیستند، باید به مدت دو سال با همسر خود زندگی مشترک داشته باشند تا موفق به دریافت اقامت دائم این کشور شوند. به‌واسطه این قانون افراد قادر به انجام ازدواج‌های صوری به‌منظور اخذ اقامت انگلیس نبوده و این قوانین به همین منظور وضع شده است.

اخذ اقامت انگلیس از طریق تمکن مالی

در همه شیوه‌های مهاجرت به انگلیس همچون مهاجرت کاری شما باید از میزان تمکن مالی برخوردار باشید و آن را به اثبات برسانید. در روش‌های مختلف مهاجرتی، میزان تمکن مالی متفاوت است. در شیوه اخذ اقامت انگلیس به‌واسطه ارائه تمکن مالی، شما به ارائه مدارکی جهت اثبات منبع و میزان درآمد خود در کشور مبدأ نیازمند هستید و به این شکل، اقامت یک ساله انگلیس به شما ارائه داده خواهد شد.

تمدید این اقامت باید به‌صورت سالیانه انجام گیرد و پس از گذشت ۵ سال، برحسب شرایط دریافت اقامت دائم انگلیس، امکان اقدام جهت دریافت این نوع اقامت برای شخص و خانواده وی وجود خواهد داشت. فراموش نکنید که این منبع درآمد به شغل شخص اشاره نداردندارد بلکه مواردی همچون سود سپرده بانکی، اجاره ملک، سود سهام بورس و بازنشستگی به‌عنوان منبع درآمد شناخته می‌شوند.

اخذ اقامت انگلیس از طریق پناهندگی

در شیوه پناهندگی انگلیس اشخاص در ابتدا می‌بایست اقدام به خروج از کشور کرده و در همان لحظه که به خاک بریتانیا ورود پیدا می‌کنند، مدارک هویتی، مدارک سفر تحصیلی و… خود را ارائه دهند تا درخواست پناهندگی آن‌ها به ثبت برسد. افسران مهاجرت و پناهندگی درخواست را مورد بررسی قرار داده و با شخص متقاضی مصاحبه‌ای انجام خواهد شد. در شرایطی که فرد بتواند به اثبات برساند که در کشور خود از نظر امنیتی در خطر بوده و در حیطه‌های مذهبی، اعتقادات سیاسی، نژادی و ملیتی از طرف کشور مورد تهید قرار داشته، می‌تواند شانس خود را جهت دریافت اقامت از طریق پناهندگی افزایش دهد.

شرایط اقامت در انگلیس

این‌که اقامت در انگلیس برای ایرانیان چه شرایطی دارد، به نوع ویزای مد نظر، ارائه مدارک مورد نیاز جهت اقامت در انگلیس و هزینه اقامت در این کشور وابسته است. دریافت ویزای انگلیس به ۵ روش امکان‌پذیر بوده که هر یک از آن‌ها از شرایط ویژه‌ای برخوردار هستند. شرایط عمومی دریافت هر یک از ویزاها به شرح زیر بوده و جهت اطلاع از شرایط ویژه و اختصاصی ویزای شما می‌توانید با کارشناسان دفتر راه ابریشم ارتباط برقرار کنید. با برقراری تماس، کارشناسان این حوزه جزئی‌ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

شرایط دریافت ویزای Tier 1 انگلیس

برای این‌که موفق به اخذ ویزای Tier 1 یا ویزای سرمایه‌گذاری شوید، می‌بایست از یک‌سری شرایط برخوردار باشید. نخستین شرط داشتن سن بالای ۱۸ سال است. برای دریافت این ویزا حداقل باید ۲ میلیون پوند در حساب شما باشد. در ادامه می‌بایست برای سرمایه‌گذاری این مقدار پول به‌صورت سهام یا اوراق بهادار در شرکت‌های انگلیسی اقدام نمایید.

شرایط دریافت ویزا Tier 5 ،Tier 3 و Tier 2 انگلیس

نخستین شرط دریافت ویزای کاری انگلیس، وجود شغل شما در لیست مشاغل انگلیس است. برای این‌که لیست مشاغل انگلیس را مشاهده نمایید، می‌توانید به سراغ روش‌های مختلفی بروید. به‌عنان مثال با مراجعه به سایت‌های کاریابی این کشور، می‌توانید با یک‌سری از این مشاغل آشنا شوید. در این سایت‌ها برحسب شرایط اقامت در انگلیس برای ایرانیان و سابقه شغلی، امکان انتخاب گزینه مطلوب فراهم است.

همچنین باید از سابقه کار مناسب در حیطه مرتبط برخوردار باشید. برای دریافت این ویزا، به شرایط سلامت روانی و جسمی شما اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود. شما می‌بایست قادر به اثبات توانایی انجام کار در این کشور باشید؛ از این‌رو اشخاص بالای ۵۰ سال شانس کمتری جهت دریافت این ویزا دارند. از جمله شرایط ضروری اخذ این دو ویزا می‌توان به ارائه مدرک زبان آیلتس و مدارک تحصیلی اشاره کرد.

شرایط دریافت ویزای Tier 4 انگلیس

نخستین شرط اخذ ویزای Tier 4 را می‌توان دریافت نامه قبولی از یکی از مدارس یا دانشگاه‌های انگلیس دانست. پس از این‌که موفق به دریافت نامه قبولی شده‌اید، می‌بایست توانایی خود را برای پرداخت هزینه‌های تحصیل در انگلیس به اثبات برسانید. به همین منظور شما می‌بایست برای ارائه مدارک بورسیه یا گردش حساب شخصی خود اقدام نمایید. شرط معدل و نمرات زبان در اصل وابسته به نوع دانشگاه یا مدرسه شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ویزا مقاله ی ویزای انگلیس را حتما مطالعه نمایید.

مدارک لازم برای اقامت انگلیس

مدارک لازم برای اقامت در انگلیس

یک وکیل مهاجرتی مجرب می‌تواند طبق شرایط اقامت در انگلیس برای ایرانیان، مدارک مورد نیاز را جهت اقامت در انگلیس مشخص نماید. براساس شیوه‌ مهاجرتی، مدارک لازم متفاوت هستند. بنابراین بهتر است که در زمینه مدارک مورد نیاز اطلاعات لازم را از کارشناسان دفتر مهاجرتی جویا شده تا اقدامات لازم جهت آماده‌سازی و ترجمه مدارک با دقت برای شما انجام گیرند؛ چراکه در صورت وجود هرگونه نقص و اشتباهی در زمینه تحویل مدارک، شخص دیگر قادر به دریافت اقامت در انگلیس نخواهد بود. با این وجود بعضی از مدارک در همه شیوه‌های مهاجرتی به انگلیس مشترک بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

همه مدارک می‌بایست ترجمه شوند و برای تمامی اعضا خانواده که مایل به مهاجرت هستند، به‌صورت جداگانه انجام گیرد. برخی از شیوه‌های دریافت اقامت دائم انگلیس به اثبات تمکن مالی جهت پرداخت هزینه اقامت در این کشور و تایید مکان زندگی نیازمند هستند. همچنین در میان لیست مدارک شما به ارائه فیش واریز هزینه‌ها جهت بررسی مدارک نیز نیاز دارید.

  • شناسنامه و پاسپورت با مدت اعتبار کافی
  • عکس پاسپورتی
  • مدارک زبان
  • بیمه سلامت
  • ارائه گواهی عدم سوءسابقه از سوی پلیس محل زندگی

هزینه اقامت در انگلیس

نوع ویزای شما تعیین‌کننده میزان هزینه اقامتتان در انگلیس است. به‌عنوان مثال اشخاصی که قصد دارند از طریق سرمایه‌گذاری موفق به دریافت اقامت انگلیس شوند، می‌بایست حداقل مبلغ ۲ میلیون پوند را تنها به سرمایه‌گذاری در یکی از شرکت‌های این کشور اختصاص دهند و این میزان از هزینه زندگی، هزینه تحویل مدارک مورد نیاز برای اقامت در انگلیس، دفتر مهاجرتی و…جدا است. همچنین افرادی که می‌خواهند با ویزای تحصیلی، اقامت موقت انگلیس را دریافت نمایند، باید علاوه‌بر هزینه‌های زندگی، قادر به پرداخت هزینه‌ شهریه دانشگاه نیز باشند. از جمله متداول‌ترین هزینه‌ها جهت دریافت اقامت انگلیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برای دریافت اقامت دائم انگلیس علاوه‌بر هزینه‌های مربوط به هر شیوه، شما باید هزینه‌های دیگری نیز همچون اخذ مدرک زبان، ارائه و بررسی مدارک لازم جهت اقامت در انگلیس، داشتن وکیل مهاجرتی، دفتر مهاجرتی، ترجمه مدارک و… را نیز بپردازید. برای این‌که پیش‌بینی بهتری در زمینه هزینه‌ها داشته باشید، می‌‌توانید به دفتر مهاجرتی مراجعه نمایید.

  • ویزای تحصیلی: حداقل 470 پوند
  • ویزای کاری و استعدادیابی: حداقل 1400 پوند
  • ویزای توریستی: حداقل 200 پوند
  • ویزای سرمایه‌گذاری: حداقل 2 میلیون پوند

کارت اقامت انگلیس

کارت اقامت انگلستان یا کارت اقامت بیومتریک (BRC) به مدرکی اشاره داشته که با استفاده از آن امکان مشاهده اطلاعات بیومتریکی اشخاص همچون اثر انگشت، اطلاعات هویتی و… وجود دارد. اشخاصی که قادر بود‌ه‌اند تا به شیوه‌های مختلف به این کشور مهاجرت نمایند و به زندگی و کار در این کشور مشغول شوند، واجد شرایط دریافت اقامت انگلیس هستند. به بیان دیگر افراد متقاضی دریافت کارت اقامت انگلستان باید بتوانند توانایی خود در داشتن تمکن مالی و پرداخت هزینه اقامت و زندگی در این کشور را به اثبات برسانند. همچنین از جمله شرایط اخذ کارت اقامت انگلستان می‌توان به برخورداری از پاسپورت انگلیس اشاره کرد.

همچنین اشخاصی که برحسب شرایط دریافت اقامت دائم انگلستان، موفق به دریافت این اقامت شده‌اند، واجد شرایط دریافت کارت اقامت هستند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که از زمان خروج کشور انگلستان از اتحادیه اروپا، صدور کارت اقامت انگلیس انجام نمی‌گیرد. در این شرایط، درخواست اشخاصی که تا پیش از تاریخ 1 ژانویه 2021 برای این امر اقدام کرده‌اند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در غیر این صورت افراد باید در طرح تسویه حساب اتحادیه اروپا ثبت نام نموده و مدارک مورد‌ نیاز جهت دریافت اقامت انگلیس را تحویل دهند.

طرح تسویه حساب اتحادیه اروپا در اصل جایگزینی برای کارت اقامت این کشور به‌حساب می‌آید و به‌واسطه آن، اشخاص می‌توانند به کار و زندگی در انگلیس مشغول شوند. همچنین شما می‌توانید در طرح تسویه حساب اتحادیه اروپا ثبت نام نمایید تا بتوانید در این کشور، خانه مورد نظر خود را اجاره کنید. در صورت عدم صدور کارت BRC و عدم جایگزینی طرح تسویه حساب اتحادیه اروپا، امکان ثبت و پیگیری حق کار و اجاره مکان سکونت برای افراد به‌صورت آنلاین فراهم خواهد بود.

هزینه اقامت در انگلیس

مزایا و معایب اقامت در انگلستان

انگلیس از جمله بهترین کشورهای اروپایی است که افراد زیادی به زندگی در این کشور علاقه‌مند هستند. با این حال شرایط اقامت در انگلیس برای ایرانیان بدون ایراد نبوده و معایبی در آن دیده می‌شوند. به‌عنوان مثال امکان دریافت اقامت این کشور با خرید ملک در انگلیس وجود ندارد. اقامت در این کشور نیز همچون سایر کشورها دارای مزایا و معایب مختص به خود بوده و پیش از اقدام برای مهاجرت، توصیه می‌شود که همه جوانب مهاجرت به انگلیس همچون مدارک مورد نیاز را مد نظر قرار داده و سپس اقدامات لازم برای دریافت آن را به انجام برسانید.

یکی از مزایای اقامت در انگلیس را می‌توان برخورداری از اقتصاد خوب و بازار کار عالی آن دانست. همچنین شما به هنگام زندگی در این کشور امنیت بالایی را در شهرهای آن تجربه می‌کنید. در انگلیس هزینه‌های دارو و درمان نسبتاً معقول بوده و به‌راحتی می‌توانید به دیگر کشورهای اروپایی دسترسی داشته باشید و وسایل حمل‌ونقل عمومی همچون قطار و اتوبوس در دسترس شما قرار دارند. با اقامت در انگلیس، فرزندان شما نیز می‌توانند در دانشگاه‌ها و مدارس معتبر دنیا به تحصیل مشغول شوند.

اقامت در انگلیس معایبی نیز به همراه داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به هزینه زندگی بالا در شهرهای بزرگ و پیشرفته انگلیس همچون منچستر و لندن اشاره کرد. مردم انگلیس نیز نسبت به افزایش میزان مهاجرت به این کشور احساس نارضایتی می‌کنند. از طرفی دیگر امکان دریافت اقامت دائم انگلیس در مدت زمان کوتاه وجود نداشته و افراد باید مدت زمان زیادی را به‌شکل موقت در این کشور سکونت داشته باشند. موارد زیادی همچون هزینه اقامت، شهر مورد نظر، تفاوت فرهنگی و… می‌توانند موجب پشیمانی افراد گردند. در صورتی که به مهاجرت می‌اندیشید؛ اما از تصمیم خود اطمینان ندارید، می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناسان دفتر مهاجرتی راه ابریشم جهت اتخاذ تصمیمی بهتر برای مقصد مهاجرت کمک بگیرید.

کشورهای مختلفی می توانند مقصد شما باشند از کشورهای حوزه شینگن و اخذ ویزای شینگن گرفته تا کشورهای آمریکا و کانادا مانند ویزای توزیستی کانادا و امارات متحده عربی و اخذ اقامت دبی ولی شما باید بهترین کشور را برای مهاجرت انتخاب کنید.

سخن پایانی

انگلیس یکی از مقاصد برتر مهاجران است که دریافت اقامت موقت و دائم آن می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. از جمله مزیت‌‌های اقامت در انگلیس می‌توان به داشتن امنیت بالا، اقتصاد خوب و بازار کار عالی، دسترسی بهتر به دیگر کشورهای اروپایی، امکان تحصیل در دانشگاه‌ها و مدارس معتبر دنیا و… اشاره کرد. بنابر شرایط خود می‌توانید اقامت این کشور را از طریق یکی از راه‌های تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، ازدواج، پناهندگی و… دریافت نمایید. شما با برقراری تماس با کارشناسان دفتر مهاجرتی می‌‌توانید به اطلاعات بیشتری در زمینه روش مهاجرتی مدنظر خود دست یابید.

اخذ اقامت انگلیس در راه ابریشم:

اگر شما هم به دنبال اخذ اقامت انگلیس هستید می توانید از متخصصین مجرب راه ابریشم در این موضوع کمک بگیرید تا مطمئن باشید که مراحل انجام امور مهاجرتی تان به نحو احسنت انجام می شود . برای دریافت مشاوره رایگان همین الان تماس بگیرید چون متخصصان و کارشناسان ماهر راه ابریشم با بررسی آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به ویزا به دنبال حل مشکلات و سختی فرایند درخواست ویزا برای متقاضیان هستند. همکاران ما در راه ابریشم صفر تا صد مراحل کار از مدارک و شرایط تا گرفتن وقت سفارت انگلیس را برای شما انجام خواهند داد و شما می توانید برای اطلاع از ضرورت ها و ایرادات کار خود، با مشاوران راه ابریشم مشورت کنید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت دبی با شماره 78716-021 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

شما نمی‌توانید تنها با داشتن ویزای تحصیلی موفق به دریافت اقامت دائم انگلیس شوید. البته در صورتی که دانشجویان بعد از تحصیل موفق به یافتن شغل مناسب گردند، می‌توانند اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند.

در حالت کلی ویزا به صورت 10 ساله صادر میشود ولی ما ایرانیان ویزای 5 ساله یا در واقع به اندازه اعتبار باقیمانده پاسپورت دریافت میکنیم و دفعات بعد باید از ابتدا پروسه دریافت ویزا را انجام دهیم .

دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی این امکان را خواهند داشت تا برای یافتن شغلی مناسب اقدام نمایند و موفق به دریافت ویزای کاری و اقامت موقت این کشور شوند. کشور انگلیس از نظر بازار کار شرایط خوبی داشته و از این بابت جایی برای نگرانی وجود ندارد.

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

با ما در ارتباط باشید

در این محتوا می خوانید:

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط