دعوت نامه کانادا برای والدین

دعوت نامه کانادا برای والدین

دعوت نامه کانادا برای والدین چیست و چه شرایطی دارد؟ دعوتنامه سوپر ویزای کانادا چیست؟ علت اهمیت دعوتنامه چیست و هزینه آن چقدر است؟ چه اطلاعاتی باید در دعوتنامه ذکر شود؟

داشتن دعوتنامه کمک زیادی به توجیه هدف سفر متقاضیان می کند و می تواند شانس متقاضی را تا حد زیادی افزایش دهد برای همین اهمیت زیادی دارد، اگر به دنبال سفر به کانادا از طرق مختلفی مثل اخذ ویزای توریستی کانادا از طریق دعوت نامه کانادا برای والدین هستید، با ما همراه شوید.

دعوت نامه کانادا برای والدین چیست؟

دعوتنامه، گواهی است که به وسیله یک شهروند یا مقیم کانادا برای دوستان یا اعضای خانواده درجه یک یا شریک تجاری نوشته شده و آن ها را به کانادا کشور خود دعوت می کند تا از این کشور به منظور اهداف خاص دیدن کنند.  دعوت نامه کانادا برای والدین جزییاتی چون مقدار زمان اقامت، رابطه بین شخصی که دعوت شده و کسی که نامه را نوشته شده است، هدف سفر او و غیره را در بر دارد و این موارد باید در دعوتنامه متقاضی مشخص شود.

البته دعوتنامه کانادا حتما صدور ویزای شما را ضمانت نمی کند و فقط شرایط اخذ ویزا را راحت تر و سخت‌ گیری سفارت و آفیسر را کمتر می کند. دعوتنامه کانادا سبب کمک رسانی در خصوص بررسی پرونده و تطابق شرایط شما با قوانین مهاجرت کانادا به افسر مهاجرت می شود.

دعوتنامه سوپر ویزای کانادا

دعوتنامه سوپر ویزای کانادا، دعوت نامه ای است که برای دعوت خانواده از نوادگان و فرزندان گرفته تا برای دعوت از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ اختصاص دارد. یکی از شرایط اخذ سوپرویزای کانادا برای مهاجرت والدین، ارائه دعوتنامه برای دریافت مدت اقامت بیش از 6 ماه است تا توانایی حمایت مالی دعوت کنندگان، از پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ ثابت شود.

اگر به دنبال ارسال دعوت نامه کانادا برای والدین هستید باید بدانید که برای این که فرزندان والدین خود را به کانادا بیاورند، باید برای آنان اقدام به اخذ ویزا کنند که انجام این موضوع به چند طریق امکان پذیر است.

 یکی از این طرق، اخذ ویزای توریستی است ولی عیب این موضوع این است که با این نوع ویزا تنها تا شش ماه می‌توان در این کشور ماند و پس از گذشت این زمان والدین باید از این کشور خارج شوند که این مدت برای کنار هم بودن خانواده خیلی کفایت نمی کند ولی اداره مهاجرت کانادا نیز به فکر این موضوع بوده است، راه دیگری تحت عنوان ویزای والدین یا سوپر ویزا وجود دارد که از طریق آن به پدر و مادر اشخاص مقیم کانادا اجازه اقامت طولانی تر در این کشور را می دهد.

هر یک از روش‌های ارسال دعوت نامه کانادا برای والدین و اخذ ویزای والدین نیز شرایط و الزاماتی دارد که باید آنها را رعایت کرد.

 اداره مهاجرت کانادا چیزی تحت عنوان سوپر ویزای کانادا از سال ۲۰۱۲  به عنوان زیرمجموعه‌های ویزای توریستی به گردشگران داده است که تحت عنوان ویزای والدین تنها به والدین و پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان کانادا یا افراد دارای اقامت دائم داده می شود تا آنان بتوانند به مدت دو سال بدون احتیاج به تمدید ویزای خود در خاک این کشور بمانند. حداکثر مدت اعتبار آن هم ۱۰ سال یا یک ماه پیش از پایان اعتبار پاسپورت متقاضی است.

آنها می توانند بدون محدودیت از این کشور خارج دوباره به آن برگردند. نکته مهم این است که کلیه والدین، شرایط اخذ این ویزا را ندارند و کلیه افراد امکان ارسال دعوت نامه کانادا برای والدین را ندارند. مورد مهمی که برای ارسال دعوتنامه اهمیت دارد، آماده سازی حساب بانک برای اخذ ویزا ویزا است که در ادامه به بررسی شرایط تمکن مالی می پردازیم.

دعوت نامه کانادا برای والدین سوپر ویزای

اثبات تمکن مالی فرستنده دعوتنامه در سوپر ویزای کانادا

فرزند یا نوه ای که برای اخذ ویزای والدین دعوتنامه می فرستد باید حداقل درآمد لازم را بر اساس لایکو (LICO) داشته باشد. LICO مخفف Low Income Cut -off است که حداقل میزان درآمد مساوی با خط فقر در نواحی شهری این کشور را نمایش می دهد. متقاضی با درآمد کمتر از میزان درآمد اعلام شده در جدول لایکو امکان دعوت والدین را ندارد.

در میزان درآمد لایکو تعداد خانواده مهم است و مبلغ آن هر سال از سمت دولت کانادا اعلام می گردد. برای ارسال دعوت نامه کانادا برای والدین باید تمکن مالی کافی را داشته باشید.

ممکن است سوالات آفیسر در مورد دعوتنامه و تمکن مالی نیز مطرح شود، پس حتما از پیش جواب هایی را برای سوالات احتمالی درنظر بگیرید.

علت اهمیت دعوتنامه

این واضح است که سفارت با جزئیات موجود در دعوت نامه از هدف سفر شما و محل اقامت شما بعد ورود به خاک کانادا و وجود حمایت مالی و اجتماعی شما آگاه می شود و درخواست ویزای شما نزد سفارت و آفیسر اعتبار و وزن بیشتری می یابد دعوتنامه می تواند برای اخذ سوپر ویزای والدین، ویزای کاری و ویزای تجاری کانادا و یا ویزای توریستی کانادا باشد و از سمت خانواده، دوستان یا شریکان کاری صادر گردد.

طبق وبسایت رسمی Canada.ca، صدور دعوت نامه کانادا برای والدین یا آشنایان دلیلی نیست که با ورود فرد دارای دعوتنامه به مرز و خاک این کشور، شما به طور قانونی مسئول اعمال او شوید ولی باید با حسن نیت دعوت نامه را صادر کنید و به کلیه وعده های خود عمل کنید.

ارسال دعوت نامه کانادا برای والدین

هزینه دعوتنامه کانادا

درخواست برای صدور دعوتنامه هزینه‌ای برای فرستنده ندارد و کاملا رایگان است، ولی اگر دعوتنامه را از سمت موسسات مسافرتی داخل ایران بخواهید، احتمالا برای شما هزینه خواهد داشت که بر اساس نوع دعوتنامه مد نظر شما، متقاوت خواهد بود.

فراموش نکنید داشتن مواردی چون تاریخچه ی سفر و تمکن مالی در کنار دعوت نامه کانادا برای والدین می توانند تا حد زیادی احتمال ریجکتی شما را از بین ببرد.

شرایط ارسال دعوت نامه از کانادا

شما باید دعوتنامه را از کانادا به شخص مورد نظر خود ارسال کنید مثلا اگر دنبال دعوت نامه کانادا برای والدین هستید باید به اسم آنان این دعوتنامه را ارسال کنید. شما باید اطلاعات زیر را در خصوص فردی که دعوتنامه می گیرد، بنویسید:

  • نام و نام خانوادگی کامل او به همراه تاریخ تولدش و ارتباطش با شما
  • آدرس و شماره تلفن وی
  • دلیل سفر وی و میزان اقامت وی در کانادا و زمان ترک او
  • مکان اقامت او و نحوه پرداخت هزینه های سفر و اقامت

همچنین اطلاعات زیر باید در خصوص فرستنده دعوتنامه در دعوت نامه کانادا برای والدین نوشته شود.

  • نام و نام خانوادگی کامل دعوت کننده و تاریخ تولد او
  • آدرس و شماره تلفن دعوت کننده در کشور کانادا
  • عنوان و سمت شغلی ای که او دارد
  • ذکر اینکه وی شهروند کانادا است و یا اقامت دائم کانادا را دارد.
  • شما با ارائه فتوکپی مدارک خود که نشان دهنده موقعیت دعوت کننده در این کشور مثل گواهی تولد در این کشور، کارت شهروندی این کشور و اگر دارای اقامت دائم هستید با ارائه کپی کارت اقامت PR و یا گواهی اثبات IMM 1000 می توانید اقدام به اعطای سوپر ویزای کانادا کنید.
  • جزئیات اطلاعاتی برای خانواده شما مثل نام کامل و تاریخ تولد همسر و کلیه اشخاص وابسته مثل فرزند  که این اطلاعات شامل سوپر ویزای کانادا برای پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ اجباری است.
  • تعداد اشخاصی که در خانه شما ه اکنون زندگی می کنند که حتی افراد تحت اسپانسرشیپ یا تحت حمایت مالی برای سوپر ویزای والدین و پدر بزرگ و مادربزرگ اجباری و ضروری می باشد.

شرایط دعوت نامه کانادا برای والدین

شرایط دعوت نامه کانادا برای والدین (سوپر ویزای کانادا)

  • نامه کتبی و امضا شده تضمین حمایت مالی والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ در تمام مدت زمان حضور در کانادا
  • اثبات اینکه مقدار درآمد سالانه شما در کانادا بالاتر از حداقل درآمد تعیین شده LICO برای مجموع افراد خانواده از جمله والدین و پدربزرگ و مادربزرگ مهمان است و قابلیت پوشش هزینه ها را دار

سخن پایانی:

پس تاکنون متوجه شدید که دعوت نامه کانادا برای والدین شرایط و الزامات خاصی دارد که یکی از آنان تمکن مالی دعوت کننده است. در دعوتنامه نیز باید جزئیاتی ذکر شود که شامل نام و نسبت طرفین است. شما می توانید این دعوتنامه را برای خانواده خود از والدین و فرزندان گرفته تا پدربزرگ و مادر بزرگ خود ارسال کنید.

دعوت نامه کانادا برای والدین راه ابریشم

اخذ ویزای کانادا در راه ابریشم:

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا در موسسه ای با مشاوران مطمئن، قابل اعتماد و ماهر هستید، راه ابریشم در خدمت شماست تا به رفع سوالات و ابهامات شما در زمینه اخذ ویزا بپردازد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما 78716-021 تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها