سایت های کاریابی کانادا

سایت های کاریابی کانادا

سایت های کاریابی کانادا چه کمکی به مهاجران و افراد تازه وارد می‌کنند؟ آیا این سایت ‌ها معتبر هستند؟ شرایط کاری کانادا به چه صورت است؟ از چه سایتهایی می توان کار پیدا کرد؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات با ما همراه شوید تا به طور کامل به بررسی سایتهای کاریابی کانادا بپردازیم.

اقتصاد کانادا بسیار قدرتمند است و شرایط مشاغل هم در این کشور مناسب است. دستمزدهای این کشور از سال 2007 تاکنون حدود 24 درصد افزایش تجربه کرده است. بازار کار قوی با انواع حوزه‌های شغلی و نرخ کم برای تازه واردان و مهاجران این کشور و افرادی که تازه بعد از تحصیل در این کشور دنبال کارهستند، شرایط خوبی فراهم کرده است تا با کمک سایت های کاریابی کانادا بتوانند یک کار مناسب پیدا کنند.

سالانه افراد زیادی به این کشور با ویزا سفر می‌کنند از ویزای توریستی کانادا گرفته تا ویزای کاری، چه از طریق تاسیس یک کسب کار یا چه از طریق جاب آفرها، شما هم با پیدا کردن یک شغل مناسب می‌توانید به این کشور مهاجرت کنید‌.

شرایط کاری کانادا

شما به عنوان یک متقاضی می توانید با اینترنت و سایت‌های کاریابی یک شغل مناسب پیدا کنید. اگر به دنبال سایت‌های کاریابی در این کشور هستید با ما همراه شوید تا بهترین سایت‌های کاریابی را بشناسید.

شما با کمک سایت های کاریابی کانادا می‌توانید به عنوان یک دانشجو نیز کارهای پاره وقت پیدا کنید تا از پس هزینه‌هایتان بربیایید.

دولت کانادا هم از کارمندان بومی و هم کارمندان مهاجر حمایت می کند و از بهترین کشورهای دنیا در این زمینه‌ است.

تایم کاری استاندارد این کشور معمولا در روز 8 ساعت است ( از دوشنبه تا جمعه) ولی می‌توانید اضافه کاری هم بکنید تا از حقوق بیشتری برخوردار شوید.

حوزه های شغلی کانادا بسیار متنوع هستند و همه افراد با هر تخصصی می توانند برای دریافت ویزای کاری اقدام کنند و از طریق سایت های کاریابی کانادا یک کار پیدا کنند.

حوزه های شغلی این کشور بسیار تنوع دارد و همه متقاضیان با هر تخصصی امکان دریافت ویزای کاری را دارند.

 مالیات این کشور بسته به میزان درآمد شما خواهد بود و پس متناسب با درآمد اشخاص است و تناسب کار و سطح درآمد سبب ایجاد رفاه نسبی و کیفیت بالای زندگی شده است.

شما از روش‌های مختلفی می‌توانید برای مهاجرت کاری درخواست دهید از ویزای استارتاپ کانادا گرفته تا مهاجرت از طریق جاب آفر.

canadian job sites indeed

سایت های کاریابی کانادا مانند (Indeed)

این سایت از سایت های کاریابی کانادا مخصوص کارفرمایان است و هم برای جویندگان کار و از مدل پرداخت به ازای عملکرد استفاده می‌کند. در این کشور شما با مراجعه به وب سایت Indeed.ca با بیشتر از 6.4 میلیون بازدید کننده ماهانه و دارا بودن 10 هزار پیشنهاد شغلی می‌توانید گزینه‌های مناسبی برای کار بر طبق شرایط خود پیدا کنید.

 این سایت شغل‌های موجود را طبق موقعیت جغرافیایی، نوع شغل، سطح مهارت لازم، مقدار ساعت کاری، میزان حقوق طبقه بندی کرده تا جستجوی شغل برای متقاضیان کار راحت تر باشد.

این سایت از سایت های کاریابی کانادا بیشترین بازدید کننده ماهانه را دارد که با حق انتخاب زیادی که به شما می‌دهد، گزینه مناسبی برایتان ایجاد می‌کند.

کارفرمایان قادرند رایگان یک آگهی استخدامی در سایت قرار دهند یا برای دیده شدن بیشتر آگهی خود هزینه‌ای را به سایت بپردازند تا در قسمت بالای نتایج جستجو آگهی آن ها بیاید.

شما اگر دانشجو هستید و به دنبال کار در حین تحصیل در کانادا هستید هم می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و دنبال کار بگردید.

canadian job sites monster job

سایت مانستر کانادا (Monster Canada)

سایت مانستر کانادا از سایت های کاریابی کانادا با آدرس Monster.ca برای پیدا کردن کار در این کشور و سایر کشورهای جهان (44 درصد از بازدیدکنندگان ماهانه را از خارج از کانادا هستند.) دارای پیشنهادات شغلی زیادی است. این سایت در ماه بیش از دو میلیون بازدید کننده دارد و هزاران پیشنهاد شغلی هم دارد، آگهی‌ها و پیشنهادات شغلی در مانستر کانادا گستره زیادی دارد که به تمامی متقاضیان و کارفرمایان در هر حوزه شغلی کمک می‌کند.

شما با درج ایمیل خود را در خبرنامه این سایت، آگهی‌های شغلی مرتبط را می‌گیرید.

شما با پیشنهادات کاری می‌توانید ویزای کشورهای مختلفی را اخذ کنید از ویزای شینگن گرفته تا ویزای کانادا، دریافت شغل از بهترین نوع مهاجرت هست چون هم پول دریافت می‌کنید و هم امکان مهاجرت پیدا می‌کنید.

شبکه اجتماعی لینکدین از جمله سایت های کاریابی کاناداست

از بین تمامی موارد سایت های کاریابی کانادا احتمالا با این گزینه بیشتر از بقیه آشنا هستید، لینکدین شبکه اجتماعی است که افراد متقاضی کار می‌توانند از آن استفاده کنند و با آماده سازی رزومه دیجیتال، می توانند کارفرمایان خود و تمامی فعالیتهای خود را به پروفایل خود اضافه کنند و به تمامی افراد اجازه دیدن آن را دهند.

وقتی کارفرما پیشنهادی در لینکدین ارائه کند، رزومه های مرتبط با آن برای او ارسال می‌گردد و در لینکدین کارفرماها و کارجویان می‌توانند باهم ارتباط داشته باشند.

شما با کمک پیدا کردن کار مناسب یا ایجاد کسب و کار خود قادرید اقامت کشورهای زیادی را بگیرید از اقامت دبی در امارات گرفته تا اخذ اقامت کانادا، پس با پیدا کردن یک شغل مناسب می‌توانید زمینه مهاجرت خود را فراهم کنید.

canadian job sites jobs

سایت جابز (Jobs)

آدرس این سایت از سایت های کاریابی کانادا Jobs.ca است و برای شغل‌های مخصوصی چون منابع انسانی، هوانوردی، دارویی و سایر موارد است. شما می توانید به این سایت هم سر بزنید.

ورک بی سی (WorkBC)

این سایت با بیش از 300 هزار بازدیدکننده ماهانه و ارائه 17 هزار آگهی شغلی، در بخش های مختلفی، کارفرمایان را به متقاضیان متصل می‌کند ولی بیشتر این پیشنهادات شغلی به بخش دولتی تعلق دارند.

شما با کمک یک پیشنهاد شغلی مناسب و دارا بودن سایر شرایط لازم می‌توانید اقامت کشورهای مختلفی را بگیرید از ویزای یونان گرفته تا ویزای کانادا.

canadian job sites workopolice

سایت ورک پولیس (Workpolis)

این سایت با ادرس Workpolis قابل دسترسی است و از سایت‌های کاریابی است.

بعد خرید این سایت توسط گروه هلدینگ ژاپنی، مدیر عامل این سایت، ورک پولیس را برندی قابل اعتماد و پیشرو برای متقاضیان کار و کارفرمایان دانست.

سایت جاب بانک (Job Bank)

این سایت از سایت های کاریابی کانادا با آدرس Job Bank قابل دسترسی است و یک سایت کاریابی دولتی محسوب می‌شود. متقاضیان کارجویی که دنبال مشاغل دولتی هستند یا به دنبال کارآموزی و دوره‌های آموزشی هستند، حتی اگر به دنبال فرصت‌های شغلی متنوعی باشند چه خصوصی  و چه دولتی، می‌توانند از این سایت استفاده کنند.

canadian job sites job bank

سایت گلسدور کانادا (Glassdoor Canada)

این سایت با آدرس Glassdoor قابل دسترس برای کارفرمایان و هم کارجویان است و تقریبا 4.4 میلیون بازدید ماهانه دارد. شما می‌توانید شغل‌های زیادی متناسب با حیطه کاری خود در اینجا پیدا کنید.

سایت کریر بیلدر (CareerBuilder)

این سایت با آدرس Careerbuilder.ca قابل دسترس است، ترافیک کم این سایت و 300 هزار بازدید کننده ماهانه‌اش می‌تواند مزیت مثبتی باشد. کریر بیلدر شرکت بین المللی است که 20 سال تجربه دارد.

جاب بوم (Jobboom) و تورنتو جابز (TorontoJobs)نیز از سایتهای دیگر کاریابی هستند.

تورنتو جابز از سایت های کاریابی کانادا با ارائه 100 هزار پیشنهاد شغلی تنها 5 هزار بازدیدکننده تقریبی در ماه دارد که به جویندگان و متقاضیان کار حق انتخاب زیادی می‌دهد و رقابت کمی هم در این سایت ایجاد می‌شود، ولی از این لحاظ کارفرمایان شاید نتوانند گزینه مناسبی پیدا کنند.

اخذ اقامت کانادا در راه ابریشم

اگر به دنبال اخذ اقامت کشور کانادا هستید می توانید از متخصصان ماهر و باتجربه راه ابریشم کمک بگیرید و فرایند درخواست ویزای خود را آغاز کنید. برای کسب اطلاعات و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها