دریافت ویزای توریستی کانادا

دریافت ویزای توریستی کانادا به چند ویزای شینگن نیاز دارد؟

دریافت ویزای توریستی کانادا به چند ویزای شینگن نیاز دارد؟ تروال هیستوری چیست؟ چرا تراول هیستوری مهم است؟ آیا وجود ویزای شینگن در تراول هیستوری متقاضی برای دریافت ویزای کانادا اجباری است و بدون آن اخذ ویزا غیرممکن است؟ بدون سابقه سفر حتما ریجکت می‌شویم؟ بهترین کشورها برای سفر ایرانیان کدامند؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوالات هستید با ما همراه شوید تا به طور کامل در مورد تراول هیستوری اطلاعات کسب کنید.

اگر به دنبال ویزای توریستی کانادا هستید، داشتن یک سابقه سفر خوب می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.

در دریافت ویزای توریستی، تروال هیستوری چیست؟

اهمیت سابقه سفر معمولا برای دریافت ویزای توریستی کانادا و کشورهایی است که متقاضیان زیادی دارند و اعتبار ویزای آن ها بالا است مانند کشورهای کانادا، آمریکا و کشورهای حوزه شینگن ولی سفر به بسیاری از کشورهای جهان بدون سابقه سفر امکان پذیر است.

وقتی شما به کشور‌ی خارجی سفر می‌کنید، در نهایت ویزا و مهر ورود و خروج شما از آن کشور در پاسپورت شما ثبت می‌شود. به تمامی ویزاها و مهر‌های ورود و خروج داخل پاسپورت شما، تراول هیستوری یا تاریخچه سفر گفته می‌شود که می‌تواند کمک زیادی به اثبات هدف سفر شما بکند.

هرچقدر تراول هیستوری متقاضی اخذ ویزا بهتر باشد، اعتماد آفیسر به صحبتهای او بیشتر می‌‌شود و متقاضی راحتتر می‌تواند اقدام به دریافت ویزای توریستی کانادا و کشورهایی چون ویزای شینگن، آمریکا، انگلستان و استرالیا کند، ولی چرا تراول هیستوری اهمیت زیادی در دریافت ویزاهای معتبر دارد؟ و آیا وجود ویزای شینگن در تراول هیستوری متقاضی برای دریافت ویزای کانادا ضروری است و بدون آن غیرممکن است؟ درادامه بیشتر در مورد این موارد صحبت می‌کنیم.

شما می‌توانید از طریق ویزاهای مختلفی به کشور کانادا سفر کنید از ویزای استارتاپ گرفته تا ویزای توریستی.

getting canada visa travel history

چرا تراول هیستوری برای ویزای توریستی کانادا مهم است؟

وقتی متقاضی به کشور‌های خارجی سفر می‌کند و ویزهای توریستی چون دریافت ویزای توریستی کانادا را در کارنامه خود دارد، ویزا و مهر ورود و خروج آن کشور در پاسپورت شما ثبت می‌شود.

هرچه سابقه سفر متقاضی بیشتر باشد، نشان می‌دهد متقاضی یک جهانگرد است و دنبال اقامت غیرقانونی و پناهندگی در هرکشوری نیست و اعتبار او برای درخواست ویزای کانادا بیشتر می شود و درخواستش راحتتر قبول می‌شود.‌

افیسر گاهی دچار این سوال می شود که متقاضی که پاسپورت سفیدی دارد و تاکنون به هیچ کشوری سفر نکرده است و حتی به کشورهای همسایه کشور خود یا محل اقامتش مثل مثل ترکیه هم سفر نکرده است، چرا به دنبال سفر به اروپا یا کانادا یا آمریکا و دریافت ویزای توریستی کانادا است؟

getting canada visa travel history effect

ساخت تراول هیستوری قوی

شما با تهیه لیستی از کشور های با شرایط سفر راحت و سفر به این کشور ها می توانید سابقه سفر خود را قوی کنید. در این لیست باید کشورهای بی نیاز به دریافت ویزا و کشورهایی با هزینه کم و سفر مقرون به صرفه مانند سفر به کشور های حاشیه خلیج ‌فارس و دریای عمان، ترکیه ، و سایر کشور های مناسب مسافران ایرانی را قرار دهید.

شما برای ساخت سابقه سفر قوی، حتی می توانید به کشور قبلی که سفر کردید دوباره سفر کنید. انتخاب پرواز های لحظه آخری و تور های ارزان قیمت هم گزینه مناسبی خواهند بود و همیشه مکان های جذابی در کشور مقصد وجود دارند که شما را سرگرم کنند.

چگونه سابقه سفر بررسی می‌شود؟

سابقه سفر ارائه شده توسط متقاضی از طریق پاسپورت او و برخی موارد از طریق سیستم‌های اطلاعاتی چک می‌شود. هنگامی که به دنبال دریافت ویزای کشوری هستید، اگر تراول هیستوری خود را ارائه کنید، معمولا اطلاعات تاریخچه سفر چک می‌شود. حتما از پاسپورت کنونی و قبلی خود مراقبت کنید تا بتوانید تروال هیستوری ارائه کنید، ارائه سابقه سفر با ارائه تصویر صفحات پاسپورت ممکن است، پس وقتی پاسپورت جدید گرفتید، پاسپورت قبلی خود را حفظ کنید.

این سابقه های سفر هنگام سفر به کشورهای معتبر و اخذ ویزاهایی چون ویزای شینگن و دریافت ویزای توریستی کانادا بسیار به شما کمک خواهند کرد و شما راحتتر می‌توانید آفیسر را قانع کنید که هدف شما فقط سفر است.

getting canada visa rejcetion

آیا برای دریافت ویزای توریستی کانادا، بدون سابقه سفر حتما ریجکت می‌شویم؟

سابقه سفر کمک زیادی به شما برای اخذ ویزا می‌کند ولی اگر سابقه سفر ندارید، نگران ریجکتی نشوید اگر سابقه سفر خیلی خوبی هم دارید هم خیلی مطمئن نباشید چون هیچ چیز در پروسه اپلای تضمینی و حتمی نیست و پرونده کلی شما مورد سنجش است نه فقط یک بخش آن.

اگر سابقه سفر مناسبی هم ندارید یا پاسپورتتان سفید باشد هم باز شانس دریافت ویزا کانادا را دارید و این به معنای ریجکتی حتمی پرونده شما نخواهد بود، هرچند شانس اخذ ویزا در این شرایط ممکن است خیلی کم شود ولی با بررسی دقیق سایر بخش‌های پرونده توسط سفارت شما می‌توانید ویزا کانادا را دریافت کنید. متقاضی تنها باید اثبات کند که اصلا قصد اقامت طولانی یا پناهندگی در آن کشور را ندارد و دنبال دریافت ویزای توریستی کانادا است.

شما می‌توانید با داشتن یک پرونده خوب و سابقه سفر خوب، اقامت کشورهای مختلفی را بگیرید از اقامت دبی در امارات گرفته تا اقامت کشور کانادا ولی بدین منظور باید برای ویزای مخصوص اقدام کنید نه ویزای توریستی در ویزای توریستی شما باید ثابت کنید قصد اقامت طولانی ندارید.

بهترین کشورها برای سفر ایرانیان

ترکیه، مالزی، کنیا، آذربایجان، امارات، گرجستان و چین و تمامی کشورهایی که روابط سیاسی و تجاری خوبی با ایران دارند می توانند گزینه خوبی برای مقصد ایرانیان باشند.

کشورهایی که ورود به آن‌ها به ویزا نیاز ندارد و یا به ویزای الکترونیکی (EVisa) نیاز داشته دارند و حتی کشورهایی که ویزای فرودگاهی یا همان ویزای در لحظه ورود (Visa on arrival) دارند، گزینه مناسبی برای قوی کردن سابقه سفر و دریافت ویزای توریستی کانادا هستند.

شما بهتر است همچنین سفر به کشورهایی مثل استرالیا و کره‌جنوبی که تمبر صادر نمی‌کنند را فعلا عقب بیاندازید. چون هدف از سفرهای قبل اخذ ویزا این است که پاسپورت شما از مهر و تمبر کشورهای مختلف پر شود و تراول هیستوری شما قوی تر شود. ولی بعضی کشورها تمبر نمی‌دهند پس باید پیش از سفر به هر کشوری، ببینید آیا آن کشور مناسب قوی تر کردن سابقه سفر هست یا نه.

شما می توانید ویزای کشورهای بسیاری مانند ویزای شینگن و ویزای یونان یا ویزای کانادا را با داشتن یک سابقه سفر خوب بگیرید.

getting canada visa schengen

چه عوامل دیگری می‌توانند سبب ریجکتی ویزا کانادا می شوند؟

عواملی ممکن است سبب ریجکتی و عدم دریافت ویزای توریستی کانادا شوند. از این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نقض حقوق بشر، عدم داشتن تمکن مالی و اثبات وجوه کافی و دارایی‌های شخصی بر اساس تعداد افراد همراه، نداشتن چشم‌انداز شغلی مناسب متقاضی در کشور مبدا و دریافت حقوق کم، عدم داشتن روابط خانوادگی و شغلی، ندادن توضیح مناسب درباره سفر و عدم ارائه اسناد و مدارک لازم و کافی یا معتبر.

 اگر در پرونده متقاضی سابقه اقامت بیش از حد یا اخراج بوده باشد یا حتی انجام موارد ممنوع نیز ممکن است سبب ریجکتی او شود (باید بدانید که اطلاعات مربوط به مهاجرت و مسافرت اشخاص مختلف در  سیستم مدیریت پرونده جهانی با سایر کشورها مبادله می شود پس از هرگونه خلاف یا انجام موارد غیر قانونی خودداری کنید)

در آخر پیشنهاد می شود در پرونده خود از دروغ و جعل مدارک خودداری کنید تا دچار مشکل و ریجکتی در دفع بعدی که سفر می کنید نشوید.

دریافت ویزای توریستی کانادا در راه ابریشم:

اگر به دنبال دریافت ویزای توریستی کانادا هستید، می توانید با کمک راه ابریشم پروسه درخواست خود را دنبال کنید و با کمک مشاوران ماهر راه ابریشم به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. برای مشاوره و کسب اطلاعات و تماس با مشاوران باتجربه راه ابریشم با شماره زیر تماس بگیرید تا خیالتان از بابت پروندتان راحت شود و آن را بدست افراد ماهر و باتجربه بسپارید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها