بانک های کانادا

بانک های کانادا

بانک های کانادا چه مدارکی برای تاسیس حساب نیاز دارند؟ انواع حساب بانکی در کانادا چیستند؟ کدام بانک برای تاسیس حساب بهتر است؟ مدارک لازم برای افتتاح حساب در کانادا چیست؟ اگر به دنبال تاسیس یک حساب در کانادا هستید با ما همراه شوید تا به طور کامل به بررسی بانکهای کانادا بپردازیم.

شما دیر یا زود بعد مهاجرت به کانادا به حساب بانکی نیاز پیدا می‌کنید چون داشتن حساب برای افراد مشغول به کار در کانادا و افرادی که در کانادا خانه اجاره کرده‌اند اجباری است‌ و با داشتن حساب می‌توانید کردیت کارت یا کارت اعتباری به دست آورید.

شما با اخذ ویزاهای مختلفی امکان سفر به این کشور را دارید از ویزای توریستی کانادا گرفته تا ویزای تجاری یا تحصیلی و بعد ورود به این کشور در صورت دارا بودن شرایط می توانید اقدام به بازکردن حساب بانکی در بانک های کانادا کنید.

افتتاح حساب بانکی در بانک های کانادا با ویزای توریستی

در وب‌سایت رسمی مرتبط با دولت کانادا ( www.Canada.Ca) افتتاح حساب بانکی با ویزای توریستی برای متقاضیان تحت شرایط و قوانینی مجاز دانسته شده است و متقاضیان با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانکی نزدیک خود در این کشور و انتخاب نوع حساب بانکی مد نظر و تکمیل و ارائه اسناد لازم و معتبر به شعبه حساب بانکی ایجاد کنند.

البته باز کردن حساب بسیار برای مهاجرین کانادا بسیار ضروری است و اگر به دنبال تحصیل یا کار در کانادا از طریق ویزاهای تجاری چون ویزای استارتاپ باشید، داشتن یک حساب بانکی می تواند کار شما را حسابی راحت تر کند. در ادامه به معرفی بزرگترین و بهترین بانک های کانادا می پردازیم.

canada banks royal bank of canada

رویال بانک (Royal bank of Canada)

این بانک بزرگ‌ترین بانک براساس مقدار ارزش بازار سرمایه است و حتی موفق شد بیش از ۷/۲۹ میلیارد دلار کانادا درآمد کسب کند. رویال بانک کانادا در رتبه ۶۸ برترین بانک‌های جهان قرار دارد و تقریبا 18 میلیون نفر در جهان در حال استفاده از خدمات این بانک هستند و بیش از 80 هزار نفر در حال کار در آن هستند. رویال بانک به افراد غیر کانادایی هم خدمات می‌دهد و ۴۳۹ شعبه در آمریکا و ۱۲۰۹ شعبه در سایر نقاط دنیا دارد. سال ۱۸۶۴ این بانک در شهر نوا اسکوشیا تاسیس گشت و الان شعبه مرکزی‌اش در کبک شهر مونترال است.

شما بعد اخذ ویزای ویزای تجاری کانادا یا ویزای تحصیلی می توانید اقدام به بازکردن حساب در بانک های کانادا کنید.

canada banks toronto dominion bank

بانک تورنتو-دومینوین (Toronto-dominion Bank)

با ادغام دو بانک تورنتو و دومینیون بانک تورنتو-دومینیون تاسیس گشت.

این بانک دومین موسسه مالی در بانک های کانادا محسوب می‌شود و ششمین بانک بزرگ براساس میزان ارزش دارایی‌ها در آمریکای شمالی است و هم اکنون بیشتر از 1150 شعبه در این کشور دارد و بیش از 1300 شعبه در آمریکا دارد. مشتری های این بانک 19 میلیون هستند که از سراسر دنیا مشتری این بانک هستن. این بانک همچنین رتبه ۸۶ بزرگ‌ترین بانک‌ دنیا قرار گرفته است.

canada banks scotiabank

بانک اسکوشیا (ScotiaBank)

این بانک با مجموع دارایی ۷۵۴ میلیارد دلار از بانک‌های اصلی این کشور است و سهام این بانک در بازار بورس نیویورک و بازار بورس تورنتو معامله می‌گردد.

دفتر مرکزی بانک اسکوشیا در نوااسکوشیا هلیفکس است و مقدار ارزش بازار سرمایه و مجموع دارایی‌ها اساس ‌کار آن محسوب می‌شوند. اسکوشیا سومین بانک بزرگ کانادا و ۹۲امین بانک بزرگ دنیا محسوب می‌گردد.

این بانک از بانک های کانادا درسال ۱۸۳۲ تاسیس ‌گشته و در زمان حال هم در ۵۵ کشور بزرگ دنیا، از آمریکای لاتین گرفته تا هند و اروپا بالای ۱۹ میلیون حساب دارد. مدیرعامل بانک اسکوشیا آقای ریچارد ای‌واگ است و همچنین رئیس هیئت ‌مدیره آن نیز آقای برایان پورتر است و تعداد کارکنان این بانک ۸۳٫۸۹۴ نفر است.

canada banks nationalbank

بانک ملی

بانک ملی کانادا، اولین بانک کانادایی بود که کارت اعتباری به مردم کانادا داد. این بانک در سال ۲۰۱۱ قوی‌ترین سیستم بانک‌داری در آمریکای شمالی شناخته شده است و تعداد مشتریان آن از ۲ میلیون و پانصد هزار نفر گذر کرده است. تعداد ۴۴۸ شعبه هم در سراسر کانادا نیز دارد.

بانک مونترال (bank of Montral)

بانک مونترال ، با بیش از 900 شعبه و بیش از 7 میلیون مشتری از 5 بانک بزرگ کشور کانادا است که در سال ۱۸۱۷ تاسیس و فعالیت خود را به‌عنوان اولین بانک این کشور تاسیس کرد.

بانک کانیدین امپریال بنک آو کامرس (Canadian Imperial Bank of Commerce)

پنجمین بانک بزرگ از بانک های کانادا است که در رتبه ۱۷۲ بزرگ‌ترین بانک‌های جهان است و از به هم پیوستن دو بانک امپریال و تجارت کانادا تشکیل شده است.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در کانادا

برای افتتاح حساب در بانکهای کانادا به دو کارت شناسایی عکس‌دار از هر کدام از موارد زیر احتیاج دارید.

اجازه تحصیلی، کارت SIN، پاسپورت، کارت بیمه، گواهینامه رانندگی و کارت اقامت

انواع حساب بانکی

در بانک های کانادا انواع حساب به شرح زیر است:

حساب در گردش (Chequing Account)

حساب پس انداز با سود کم (Low Interest Saving Account)

حساب پس انداز با سود زیاد (High Interest Saving Account)

حساب دلار آمریکای (U.S. Dollar Account)

حساب پس انداز معاف از مالیات (TFSA)

حساب با سود تضمین شده (GIC)

البته بسیاری از مهاجران این کشور، ایرانی می‌باشند پس در بسیاری از شعبه‌های بانک ‌های کانادا کارمندی مسلط به زبان فارسی وجود دارد که به افرادی که هنوز زبان انگلیسی را کامل بلد نیستند، کمک کنند، که معمولا هم از بین مهاجران ایرانی هستند و مانند سایر کارمندان در بانک مشغول به کارند.

اخذ ویزای کانادا در راه ابریشم:

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا با کمک مشاوران ماهر و باتجربه هستید، می‌توانید از متخصصان راه ابریشم کمک بگیرید تا با تجربه و تخصص خود به شما برای اخذ ویزا کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها