مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی در کجا قرار دارند؟ بهترین مراکز خرید این شهر کدامند؟ کدام بازارچه ها برای سپری وقت و خرید مناسب هستن؟ از کجا بهترین سوغاتی ها  و هدیه ها را تهیه کنم؟ اگر به دنبال سفر به دبی و وقت گذرانی در این شهر زیبا هستید با ما همراه شوید تا بهترین مراکز خرید را با هم بررسی کنیم.

دبی از شهرهای زیبا و فوق مدرن محسوب می‌شود رونق اقتصادی و گردشگری شهر دبی بسیار زیاد است و این شهر تقریباً به بازدیدکنندگان تمامی خدمات گردشگری را ارائه می‌کند، از ارائه غذاهای خوشمزه و فوق العاده در این شهر تا ارائه‌ی انواع تفریحات خانوادگی، هتل‌هایی با بهترین امکانات و انواع تفریحات دریایی همگی در این شهر قابل دسترسی هستند.

اگر به دنبال خرید و تفریح و خرید محصولات باکیفیت و جذاب برای خود هستید یا دنبال پیدا کردن سوغاتی و هدیه برای دوستانتان هستید حتما باید از مراکز خرید دبی دیدن کنید.

شما می توانید برای بازدید مراکز خرید و جاهای دیدنی دبی اقدام به دریافت ویزایتوریستی و یا اقامت دبی کنید. وجود مکان های زیبا در دبی، تجربه منحصر به فردی را برای شما و همراهانتان به ارمغان می آورد. حتما در فرصتی از شهر زیبای دبی دیدن کنید.

مراکز خرید دبی سیتی سنتر دیره  (City Centre Deira)

سیتی سنتر از مراکز خرید دبی است که واقع در اسکله جاده پورت سعید است و از بهترین مراکز خرید در دبی است و فروشگاه‌های این مرکز محصولات متنوعی را از برندهای اصل بفروش می‌رسانند از لباس و لوازم الکترونیکی گرفته تا زیورآلات. حتما در زمان بازید از جاذبه های گردشگری دبی ، از این مرکز خرید زیبا دیدن کنید.

آدرس این مرکز: دیره، تقاطع خیابان‌های الاتحاد و بنی‌یاس (یکشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد و جمعه تا شنبه از 10 صبح تا 12 شب فعالیت دارد)

مراکز خرید دبی wfi mall

وافی مال (WAFI Mall)

این مرکز خرید از مراکز خرید دبی در چهارطبقه است و طراحی به سبک مصری با مجموعه آثار هنری دارد و معماری هرمی‌شکل و هزارتوی زیبای کریستالی، مجسمه‌های جذاب ابوالهول، مرکز سلامتی و آبگرم و سقف شیشه‌ای و تقریباً 350 فروشگاه با محصولات متنوع دارد.

اگر به این مرکز خرید رفتید از سینمای سه‌بعدی و شبیه‌ساز ترن هوایی هم دیدن کنید.

آدرس: دبی، أم هرير 2، خیابان عود ميثاء

مراکز خرید دبی بازار شناور

بازار شناور دبی

این بازار در نهر دبی و در لنگرگاه السیف واقع شده است و فقط در سال اول تاسیس خود حدود ۹ میلیون بازدیدکننده را جذب کرد. ۱۷ بوتیک شبیه به قایق برای فروش محصولات مختلف در حال فعالیت هستند. تمام قایق‌ها برای فصل تابستان مجهز به کولر هستند.

شما می توانید از طرق مختلفی اقامت دبی را اخذ کنید از ثبت شرکت در دبی گرفته تا تحصیل در دانشگاههای این کشور،  اگر به دنبال اخذ اقامت دبی هستید باید بهترین روش مناسب خود را انتخاب کنید.

مراکز خرید دبی بازار طلا

بازارچه طلای دبی

این بازارچه با وجود ۳۸۰ غرفه، از مراکز خرید دبی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند فروشگاه و مغازه‌های طلافروشی به ردیف در یک کوچه قرار دارند و این بازارچه از مراکز مشهور تجارت بین‌المللی طلا است، و قیمت آنها هم بر اساس استاندارد جهانی است. جالب است بدانید سنگین‌ترین حلقه طلای جهان هم با وزن ۶۴ کیلوگرم در این بازارچه قرار دارد.

آدرس: جاده Al Sabkha  (هر روز از ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب)

مراکز خرید دبی ابن بطوطه

مرکز خرید ابن‌بطوطه (Ibn Battuta Mall)بزرگ‌ترین بازار اقتباسی جهان

نام این مرکز از ابن بطوطه می آید که جهانگردی مراکشی است که به دور دنیا سفر کرده است و این مرکز خرید بر اساس معماری شش از کشورهایی که او سفر کرده است یعنی هند، ایران، مصر، تونس و اندلس الهام گرفته شده است.

آدرس: بزرگراه شیخ زاید، نزدیک ورودی ۶ منطقه آزاد جبل علی 

مراکز خرید دبی مدینه

بازارچه مدینه

بازارچه مدینه از مراکز خرید دبی در منطقه ساحلی جمیرا قرار دارد. ۷۵ فروشگاه در آن در حال فعالیت هستند و این بازارچه در یکی از پاساژهای دبی قرار دارد. بعد گردش در این بازارچه جذاب هم می توانید از قایق‌های سنتی استفاده کنید. شب های این بازارچه بسیار زیبا است تعدادی برج‌های بادی بالای این بازارچه قرار گرفته اند که شب‌ها روشن می‌شوند.

آدرس این بازارچه: جمیرا، جاده الصفوه

مراکز خرید دبی nakheel mall

نخیل مال (Nakheel Mall)

نَخیل مال از لوکس ترین مراکز خرید دبی است. نخیل مال در قلب جزیره مصنوعی پالم جمیرا در سال 2019 در پنج طبقه با بیش از 300 فروشگاه و رستوران و مرکز سرگرمی افتتاح شد.

آدرس این مرکز خرید: دبی، پالم جمیرا، ال هیلالی

مراکز خرید دبی مارینا مال

مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall)

این مرکز خرید سبک معماری عربی و مدرن دارد و فروشگاه های آن محصولات متنوعی دارد علاوه بر فروشگاههای جذاب‌، سینما، سالن بولینگ هم از امکانات این مرکز خرید است.

این مرکز خرید برای کودکان هم شهربازی سرپوشیده و زمین‌بازی دارد.

آدرس این مرکز خرید: دبی، خیابان شیخ زائد، خروجی 32

کاربر گرامی در این صفحه می توانید اطلاعات مربوط به تورهای بازارگردی دبی را مشاهده فرمایید.

https://www.tripadvisor.com/Attractions-g295424-Activities-c26-t143-Dubai_Emirate_of_Dubai.html

اخذ ویزای دبی در راه ابریشم:

اگر به دنبال اخذ ویزای دبی هستید، با کمک متخصصان ماهر و باتجربه راه ابریشم می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید و پاسخ تمامی سوالات خود را براساس آخرین قوانین سفارت بیابید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها