مراکز خرید کانادا

مراکز خرید کانادا

مراکز خرید در کانادا چه مزایایی دارند؟ بهترین مراکز خرید کانادا کدامند؟ دسترسی به کدام مراکز خرید راحت تر است؟ کدام مراکز خرید پارکینگ دارند؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه شوید.

چه قصد سفر به کانادا دارید چه قصد مهاجرت  به کانادا چه گردشگر نباشید و جزو شهروندان کانادایی یا ساکنین موقت این کشور باشید؛ برای رفع نیازها و خرید وسایل و لباس های خود باید یکسر به مراکز خرید این کشور بزنید. شناخت مراکز خرید معروف و بزرگ این کشور برای تفریح و رفع نیاز شما بسیار مفید خواهد بود.

همچنین شما با دریافت ویزا کارت می‌توانید به راحتی خریدهای خود را در کشورهای دیگری چون کانادا انجام دهید و یا در صورت نیاز پول از عابر بانک بگیرید

بهترین مراکز خرید کانادا

همزمان با سفر گسترده گردشگران و جذب روزافزون مهاجرین و دانشجویان به کانادا، در طول دهه ها؛ مراکز خرید در کانادا در حال افزایش بوده اند و هم اکنون مراکز خرید دیگر برای خرید کردن و تهیه مایحتاج نیستند بلکه، معمولا آن ها مکان عالی برای وقت گذرانی و تعطیلات آخر هفته با دوستان و آشنایان محسوب می‌شوند.

در این کشور از فروشگاه‌های کوچک گرفته تا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا وجود دارد و همگی می‌توانند شما را سرگرم کنند.

مراکز خرید کانادا دارای پارک‌های آبی، روف گاردن، کافه ها و رستوران های گوناگون برای صرف نوشیدنی و غذا، سینما و شهربازی کودکان برای وقت گذرانی با دوستان و فعالیت های تفریحی برای جذب مشتریان هستند، پس مراکز خرید این کشور صرفا محدود به فروشگاه‌ها نیست.

از ویژگی های قابل توجه مراکز خرید در کانادا ، بزرگی آنها و تنوع بالای محصولات باکیفیت است که تقریبا برای هر سلیقه و نیازی، محصول دارند.

محل مناسب برای استراحت در هنگام یا بعد از خرید و استراحت همراهانتان هم از مزایای دیگر این مراکز خرید است.

 پارکینگهای طبقاتی و بزرگ هم سبب شده است مشتریان به راحتی به این مراکز بیایند.

مراکز خرید اهمیت زیادی دارند و هر ساله گردشگران زیادی جذب این مراکز می‌شوند. چه به دنبال اقامت دبی باشید چه کانادا، با شناخت مراکز خرید آنها می‌توانید نیازهای خود را به راحتی برطرف کنید و خرید کنید.

مرکز خرید CF Toronto Eaton Centre در تورنتو

مرکز خرید CF Toronto Eaton Centre از مراکز خرید در کانادا که با نام Eaton Centre هم معروف است با الگوبرداری از گالری معروف میلان ویتوریو امانوئل از بهترین مراکز خرید کانادا است و محل مناسبی برای خرید و وقت گذرانی کنار سرگرمی و غذا خوردن است و با گالری شیشه‌ای طاق‌دار احاطه شده است.

دسترسی به این مرکز خرید نیز ساده است، این مرکز خرید نه تنها در مرکز شهر قرار گرفته است بلکه نزدیک ایستگاه اتوبوس اصلی شهر نیز هست و به دو ایستگاه مترو دسترسی دارد. شما به راحتی با ماشین خودتان هم می‌‌توانید به آنجا بروید چون یک پارکینگ بزرگ دارد. فواره‌ای در این مرکز خرید کانادا است که سنتر کورت نام دارد و آب را تا ارتفاع 26 متری به هوا می‌پاشد.

آدرس این مرکز خرید جذاب:

  220 Yonge Street, Toronto, ON M5B 2H1, Canada

اگر ویزای توریستی کانادا دریافت کردید حتما برای تفریح از این مرکز خرید دیدن کنید. در ادامه به معرفی سایر مراکز خرید در کانادا می‌پردازیم.

مراکز خرید کانادا گرنویل آیلند

مرکز خرید تورنتو ایتون کانادا

شلوغ ترین مرکز خرید قاره آمریکای شمالی و از بهترین مراکز خرید کانادا، همین مرکز خرید معروف است که دارای 330 غرفه فروشگاهی و رستورانی است. حتما در صورت سفر خود به کانادا از آن دیدن کنید.

اگر هنوز موفق به اخذ ویزای کانادا نشده اید، شما با آماده سازی حساب بانکی می‌توانید شانس خود را افزایش دهید و آفیسر را راحتتر قانع کنید.

مراکز خرید کانادا متروپولیس

مرکز خرید Metropolis  در ونکوور

این مرکز خرید معروف در متروتاون  با چیزی حدود 27 میلیون بازدیدکننده در هر سال از بزرگترین مرکز خرید در استان بریتیش کلمبیا و کل مراکز خرید در کانادا است و پارکینگ آن 8500 ماشین ظرفیت دارد و دارای حداقل 450 کسب و کار از برند‌های مطرح مد بین المللی و کانادایی است.

آدرس این مرکز خرید جذاب: 4700 Kingsway, Burnaby, BC V5H 4N2, Canada

شما برای خرید از این مراکز می‌توانید با بازکردن حساب در بانک های کانادا یا تهیه ویزا کارت به راحتی خرید کنید.

مراکز خرید کانادا وست ادمونتون

مرکز خرید West Edmonton در ادمونتون

این مرکز خرید از مراکز خرید در کانادا لقب وگاس کوچک آلبرتا را از آن خود کرده است، این مرمز خرید دارای آکواریوم زیرزمینی، پارک آبی  و سرگرمی های دیگری است و هر روزه بین 60 تا 150 هزار گردشگر از آن دیدن می‌کنند و مکان بسیار مناسبی برای وقت گذرانی با دوستانتان است.

آدرس این مرکز خرید: 8882 170 St NW, Edmonton, AB T5T 4J2, Canada

مرکز خرید Outlet، نیاگارا

 Niagara Outlet Collection دارای طیف گسترده ای از محصولات برای هر نیاز و سلیقه‌‌ای است. ورود سگ‌هاهم به این مرکز از مراکز خرید در کانادا مجاز است.

مراکز خرید کانادا دوفرین

مرکز خرید Dufferin در تورنتو

این مرکز خرید 576,00 فوت مربع وسعت دارد و در نزدیکی مترو و روبروی Dufferin Grove قرار گرفته است. این مرکز خرید در سال 1957، ساخته شده است و تاکنون هم تغییرات زیادی داشته است.

مراکز خرید کانادا شروی گاردنز

شروی گاردن Sherway Gardens در تورنتو

این مرکز خرید دیدنی و جذاب از مراکز خرید در کانادا است که می‌تواند سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب ‌کند.

انواع غذاهای جهانی در رستوران‌های این مرکز خرید قابل دسترسی است و شما می‌توانید بعد خرید خود از غذاهای خوشمزه این مرکز خرید لذت ببرید و روز خوبی داشته باشید.

مراکز خرید کانادا یورک ویل ویلج

یورکویل ویلج Yorkville Village

این مرکز خرید در شهر تورنتو در سال 2016 به بازسازی و تعمیر رسید و دارای مغازه هایی با اجناس مناسب برای سلیقه های گوناگون بازدیدکنندگان است.

شما می‌توانید بعد خرید از رستوران های این مرکز هم دیدن کنید.

مراکز خرید کانادا گرنویل آیلند

مراکز خرید گرانویل آیلند Granville Island

این مرکز خرید ابتدا در منطقه‌ی صنعتی قرار داشت ولی هم اکنون به خانه‌ی هنرمندان، مغازه اجناس مختلف و رستوران‌ها تبدیل شده است.

مراکز خرید در کانادا هر کدام جذابیت های خود را دارند و شما با تمامی افراد خانواده و دوستانتان با سنین مختلف امکان رفع نیازهای خود را در این مراکز را دارید و می توانید از دیدن این مراکز خرید لذت ببرید.

مراکز خرید کانادا پلازا سینت هوبرت

پلازا سن هوبرت  Plaza Saint-Hubert

در شهر مونترال  این مرکز خرید آماده استقبال از شماست. شما می‌توانید سوغاتی های خود را تهیه کنید و لوازم شخصی و لباس شب های خود را تهیه کنید. اگر از این شهر دیدن کردید حتما به این مرکز خرید زیبا نیز سر بزنید.

مراکز خرید کانادا مانند مراکز خرید دبی جذابیت زیادی دارند و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند‌.

مراکز خرید کانادا فیلی مارکت

یکشنبه بازارها (Flea markets)

 مکان هایی وجود دارند که معمولا در کانادا، یکشنبه ها برای خرید و فروش لوازم دست دوم دایر می‌شود و از مردم استقبال می‌کنند، البته برخی دستفروشان نیز در این بازارها اجناس نو به فروش می‌رسانند.  شما با رفتن به این مراکز خرید در کانادا قادرید در این بازارها غرفه فروش خود را با مبلغ کمی ایجاد کنید. می توانید از طریق آگهی روزنامه ها و اینترنت نیز این مراکز را پیدا کنید.

این مراکز خرید در گاراژ خانه یا حیاط معمولا در صبح های شنبه درتشکیل می‌‌شوند.

این مرکز خرید می‌تواند تجربه جدیدی برای شما باشد و با دیدن آنها اوقات خوبی را تجربه کنید.

روزهایی که معمولا مراکز خرید تعطیل هستند.

  • 25 دسامبر که روز کریسمس شناخته می‌شود و 26 دسامبر که روز باکسینگ دی شناخته می‌شود.
  • اول ژانویه که روز سال نو شناخته می‌شود.
  • سومین دوشنبه ماه فوریه (روز جزیره)
  • دوشنبه 24 ماه می و یا دوشنبه قبل از آن (روز ویکتوریا)
  • ۱ جولای (روز کانادا)
  • یکشنبه عید پاک  با تاریخ های مختلف در هر سال نیز معمولا مراکز خرید تعطیل هستند.
  • جمعه خوب نیز که با تاریخ های مختلف در هر سال شناخته می‌شود نیز معمولا مراکز خرید تعطیل هستند.
  • روز کارگر نیز که اولین دوشنبه ماه سپتامبر است و روز شکرگزاری که دومین دوشنبه ماه اکتبر است نیز معمولا سبب تعطیلی مراکز خرید در کانادا می‌شوند.

 اخذ ویزای کانادا در راه ابریشم:

 راه ابریشم دارای کارشناسان باتجربه و ماهر در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای کانادا است. اگر به دنبال دریافت ویزای کانادا هستید می‌توانید سوالات خود را با مشاوران ماهر و باتجربه ما مطرح کنید، برای مشاوره و کسب اطلاعات با ما تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها