اکسپو دبی

اکسپو دبی ۲۰۲۳

اکسپو دبی چیست و هدف از برگزاری آن چیست؟ قیمت بلیط اکسپو دبی چقدر است؟ چگون به مرکز اکسپو 2023 بروم؟ محل اقامت در نزدیکی اکسپو دبی کجاست؟ اگر شما هم می خواهید در نمایشگاه امسال دبی شرکت و کنید و به دنبال پاسخ به این سوالات هستد با ما همراه شوید تا به طور کامل پاسخ سوالاتتان را بدهیم.

شرکت در نمایشگاهها علاوه بر بار علمی زیادی که به شرکت کنندگان اضافه می کند، شرکت کندگان را با آخرین ایده ها و افراد ماهر و خلاق آشنا می کند. اکسپو دبی 2023 برای 182 روز قرار است میزبان متقاضیان باشد که می‌تواند اتفاقی با تجربیات بسیار جدید برای متقاضیان باشد و سبب ایجاد نوآوری و همکاری بین افراد بیننده از این نمایشگاه شود. از آنجاییکه افراد زیادی به دنبال اخذ اقامت دبی هستند، با حضور در این نمایشگاه و ملاقات با افراد متخصص و کارفرمایان یا حتی ایده گرفتن برای استارتاپ‌ها می‌توانند راه خود را برای اخذ اقامت دبی راحتتر کنند‌.

اکسپو چیست؟

مجموعه‌ ای از نمایشگاه‌هایی است که معمولا هر ۵ سال  یک بار در کشورهای مختلفی از جهان برگزار می شود. این نمایشگاه بین المللی که از جمله مهمترین اتفاقات در جهان به شمار می‌آید و میتوان گفت  در رده بندی این نمایشگاه، هم‌ ردیف رویدادهای بزرگی مانند مسابقات جهانی المپیک و مسابقات جام‌ جهانی محسوب می‌شود، اکسپو به المپیک فرهنگی نیز معروف است

اگر شما هم فرصت و شرایط حضور در این نمایشگاه ها رو دارید این فرصت را از خودتان دریغ نکنید و این فرصت عالی استفاده ی کافی را ببرید، بدین صورت علاوه بر یک تجربه ی جدید، مسائل کارآمد زیادی را نیز خواهید آموخت.

نمایشگاه‌ها با هدف یافتن راه‌حل‌ برای چالش‌های پیش روی موضوعات مختلف هستند و فروشندگان و ایده پردازان را به افرادی که به این ایده‌ها نیاز دارند متصل می‌کنند. نمایشگاهها معمولا توسط دولت‌ها سازماندهی و تشکیل می‌گردند و کشورها و سازمان‌های بین‌المللی و افراد نیازمند یا ارائه دهنده یک ایده را دور هم جمع می‌کنند،

چه به دنبال کار باشید و چه به دنبال کارمندان مبتکر، این نمایشگاه می تواند شما را با افراد زیادی آشنا کند. همچنین شما با شرکت در این نمایشگاهها و آشنایی با افراد متخصص و دیدن کشور امارات می‌توانید ایده‌های خوبی برای بهترین شغل هایی که می توان در دبی راه اندازی کرد بدست آورید و با افراد متخصص زیادی آشنا شوید. همچنین در این راه مطالعه مقاله‌ها می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.

dubai expo 2023 1

اکسپو ۲۰۲۳

اکسپو دبی در ماه نوامبر یا اکتبر ۲۰۲۳ تشکیل می‌شود و متقاضیان قادرند تا 31 مارس 2024 از این نمایشگاه دیدن کنند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدت زمان برگزاری این اکسپو 6 ماه است و متقاضیان می‌توانند زمان بازدید خود را در هنگام خرید بلیط آن تعیین کنند. غرفه‌های مهمان این نمایشگاه‌ها از چهارشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 صبح و پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد باز و در نهایت بسته می‌شوند.

اگر امکان حضور در این نمایشگاه را ندارید ناراحت نشوید چون برگزارکنندگان یک نمایشگاه مجازی برای افرادی که نمی‌خواهند و یا قادر نیستند به صورت فیزیکی در نمایشگاه بروند هم نیز ارائه می‌کنند. اگر قصد سفر به امارات و رفتن به نمایشگاه را دارید، حتما نقشه نمایشگاه را در گوشی خود دانلود کنید تا آشنایی تقریبی با مکان آن داشته باشید و به مشکل نخورید و زمان زیادی را صرف پیدا کردن غرفه های موردنظرتان نکنید.

از آنجایکه این نمایشگاه در دبی برگزار می شود، شما قبل سفر برای این نمایشگاه با خواندن راهنمای جامع شهر دبی می‌توانید اطلاعات لازم از این شهر را کسب کنید.

قیمت بلیط اکسپو دبی

قیمت بلیط expo 2023 دبی به نیازهای متقاضیان و شرایط انتخاب خدمات بستگی دارد. افرادی که از خطوط هوایی امارات برای سفر به این کشور استفاده کنند خدمات رایگان می‌گیرند. البته این قابلیت و تخفیف برای بازدید یک روزه از نمایشگاه است. همچنین افراد قادرند یک بلیط یک بار بازدید یا یک بلیط قابل استفاده مجدد با 30 روز یا بیشتر برای بازدید دوباره هم بخرند.

قیمت بلیط با قابلیت بازدید یکباره بزرگسالان 95 درهم و هزینه بلیط قابل استفاده مجدد هم 195 درهم تمام می‌شود. البته اگر کودکان، افراد دارای معلولیت و دانش‌آموزان همراه شما باشند، ورود آنان رایگان است.

خرید بلیط فقط به صورت آنلاین در وب سایت رسمی انگلیسی زبان نمایشگاه ممکن است.

بعد صرف زمان در این نمایشگاه می توانید از جاذبه های این شهر چون ۵ جاذبه توریستی دبی که نباید از آنها بگذرید هم دیدن کنید و اوقات خوشی را با همراهانتان داشته باشید.

dubai expo introduction

هدف از اکسپو چیست؟

با توجه به پیشرفت قابل توجه و چشم‌گیر کشور امارات متحده عربی در طی سالهای اخیر در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری و جذب و ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری، امارات متحده عربی اقدام به برگزاری صدها نمایشگاه بین‌المللی و کنفرانس‌های متعدد آن‌ هم هر ساله در زمینه‌های مختلف می‌کند و دبی هم از اصلی ترین شهرهای جهان در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی است.  سالانه افراد زیادی هم برای بازدید از این نمایشگاهها به دبی سفر می کنند تا از آخرین ایده ها  و اخبار اطلاع یابند.

نمایشگاه‌های تجاری نوعی پلتفرم‌ در سراسر دنیا محسوب می‌گردند که برای نمایش محصولات و خدمات جدید و سیستم‌های گوناگون و متنوع ایجاد شده اند. البته مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهر دبی برگزار می‌گردد و این شهر به عنوان پل ارتباطی بین اروپا و آسیا محسوب می‌گردد.

بینندگان مجازند موارد ارائه شده در نمایشگاه را هم مشاهده و هم فیلمبرداری کنند.

تمرکز اصلی اکسپو دبی بر روی آینده سیاره است و به پنج قسمت تقسیم گشته و شما با رنگ خاص می‌توانید هرکدام را بر روی نقشه پیدا کنید. محوطه آن هم در حومه شهر و در مرکز میدان الوصل با گنبدی غول پیکر است. در این نمایشگاه غرفه‌های کشورهای مختلف به راحتی قابل تشخیص هستند و هر غرفه طراحی خاص و منحصر به فردی دارد و یک میدان محلی برای نمایش اسب‌ها در این نمایشگاه قرار گرفته است و سایت موزه آینده دبی نیز در آن وجود دارد.

شرکت در این نمایشگاهها و سفر به کشورهای مختلف علاوه بر بار علمی که دارد، اگر به دنبال ویزای هرکشوری باشید مثل ویزای توریستی کانادا سابقه های سفرتان می تواند کمک زیادی به شما بکند.

dubai expo time

چگونگی رفتن به مرکز اکسپو 2023 در دبی

چندین راه برای رفتن به این نمایشگاه وجود دارد که یکی از مناسبترین آن‌ها مترو است که گزینه‌ای سریع و ارزان است. با مترو قادرید به راحتی و سرعت به ایستگاه اکسپو دبی رفته و با چند دقیقه پیاده‌روی به مقصدتان برسید.

 برای رفتن به اکسپو دبی از اتومبیل و اتوبوس هم قادرید استفاده کنید. ایستگاه‌های اتوبوس زیادی در سطح شهر وجود دارند.

همچنین این اکسپو دبی فضاهای پارکینگ رایگانی هم در ساعات 8:30 تا 0:30 از شنبه تا چهارشنبه دارد و اگر غیر این روزها یعنی در روز‌های پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 8:30 تا 2:30 پارکینگ رایگان دارد. پس مشکلی از بابت پارک خودرو خود هم نخواهید داشت.

اگر به دنبال ویزای هر کشوری از ویزای استارتاپ گرفته تا ویزای تجاری می توانید با بازدید از نمایشگاه هایی این چنینی ایده خوبی برای آینده داشته باشید و فکرتان بازتر شود.

محل اقامت در نزدیکی اکسپو دبی

هتل های دبی از بهترین و مرفه ترین محل های اقامت در طول بازدید از نمایشگاه می توانند باشند. هتل ROVE EXPO 2020 می‌تواند به عنوان هتل شما انتخاب شود چون نزدیک‌ترین و راحت‌ترین هتل به اکسپو دبی محسوب می شود که امکاناتی چون 19 سوئیت و 300 اتاق استاندارد دارد. در مورد قیمت و هزینه اقامت آن هم باید گفت که بسته به خدمات ارائه شده 272-800 دلار تخمین زده می‌شود. سایر هتل‌هایی چون هتل فورچون پارک، ماریوت دبی و میسان هم به نمایشگاه نزدیک هستند.

البته با توجه به راههای ذکر شده از طریق مترو و اتوبوس که بیان کردیم، شما به راحتی می توانید خود را به این نمایشگاه برسانید.

شما همچنین می توانید برای درک بیشتر از اتفاقات اکسپو دبی از صفحه رسمی این سایت استفاده کنید.

dubai expo raheabrisham

دلایلی برای اینکه چرا باید به اکسپو برویم.

همانطور که در بالا اشاره شد نمایشگاه‌های تجاری یکی از بهترین راه های  نمایش محصولات و ارائه ی خدمات متفاوت و متنوع برای متقاضیان است. شما در نمایشگاه‌های این چنینی می‌توانید با فروشندگان محصولات مورد نظر، خریداران، تصمیم‌ گیرندگان این حوزه و متخصصان حوزه‌ها و حرفه‌های دیگر گفت و گو داشته و علاوه بر کسب اطلاعات لازم به یک دنیای جدید از علم و فناوری پا بگذارید.

معمولا هر سال از این قبیل نمایشگاه‌های تجاری در کشورهای مختلف زیادی از جهان برگزار می‌شود که یکی  معروف‌ ترین این نمایشگاه ها، اکسپو دبی است که هر بار در یک کشور برگزار می کنند. همچنین شما در طول سفر خود می توانید با یک تیر چند نشان بزنید، علاوه بر بازدید از نمایشگاه، از مراکز خرید دبی نیز دیدن کنید.

درباره نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۳ دبی

ماجراجویی شما از زمانی که سفر خود را آغاز می کنید و وارد پرواز امارات می شوید، تا زمانی که به مقصد برسید ادامه دارد. در واقع شما نمایشگاه اکسپو دبی 2023 فرصت‌های زیادی برای بهتر کردن کسب و کار شما به حساب می آید در کنار آن می تواند فرصت خوبی  برای قوی‌تر کردن برندتان نیز به حساب بیاید. بر اساس چیزی که اعلام شده، امسال نیز اکسپو، این نمایشگاه کارآمد، در دبی برگزار خواهد شد.

همانطور که پیش تر اشاره شد، دبی تا سالها پیش یک بیابان خشک و تشکیل شده از چندین ساختمان قدیمی و کوچک بود؛ اما دبی امروزه به یکی از شهرهای بزرگ تجاری و توسعه یافته جهان تبدیل شده که دلایل این موضوع علاوه بر وجود نفت و سیاست های متنوع خانواده  آل مکتوم میتوان به برگزاری رویداد های مختلف در سال های گوناگون اشاره کرد این موضوعات نشان دهنده ی آن است که دبی چطور دبی شد.

این نمایشگاه‌ها، رویدادی  جهانی‌ به حساب می آیند که به حل‌ مسائلی  مربوط به چالش‌های مهم و اساسی پیش روی مردم می‌ پردازند؛ این اکسپوی عمومی بسیار بزرگ بوده و کشور ها و سازمان های بین المللی بسیاری را گردهم می آورد و توسط دولت ها سازماندهی می شود.

اکسپو ها در جمع ‌آوری بازدیدکننده ها در تعداد بسیار بالا، ایجاد فعالیت های جدید و سرعت بخشیدن تغییرات در شهرهای میزبان خود کاملا بی‌رقیب عمل می کنند. در واقع  نمایشگاه‌های بین المللی  را می‌توان بستری مهم  برای گفتگوی جهانی در راستای پیشرفت عنوان کرد .

به طور کلی می توان گفت اکسپو مانند اکسپو دبی 2023 یک  نمایشگاه جهانی و بین المللی بسیار معروف است که در زمینه های مختلفی چون از علم و فناوری و صنعت گرفته تا گردشگری، تجارت و هنر را شامل می شود،

نمایشگاه های  جهانی زیادی وجود دارد که اکسپو دبی  نیز جزو این نمایشگاه‌ها ی معروف جهانی محسوب می‌شود که قبل توجه همگان است.

دریافت اقامت دبی در راه ابریشم:

اگر به دنبال دریافت اقامت دبی هستید، می توانید از متخصان ماهر راه ابریشم کمک بگیرید. تا با تجربه و مهارت خود به فرایند اخذ ویزای شما کمک کنند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و رفع سوالات خود با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها