پرواز امارات

پرواز امارات | هزینه هواپیمایی امارات با ویژگی ها

پرواز امارات انتخاب یک شرکت هواپیمایی امن و معتبر است که در سفر به امارات می‌تواند لذت سفر شما را افزایش دهد. شرکت هواپیمایی امارات به ‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت هواپیمایی این کشور شناخته می‌شود که دارای کابین کلاس‌های مختلفی است. کابین کلاس‌های پرواز امارات در سه دسته‌بندی بیزینس، فرست و اکونومی قرار دارند. این شرکت دارای بیش از 344 هواپیما برای جابه‌جایی مسافرین بوده و در حالت کلی توانسته 78 کشور و بیش از 140 شهر را تحت پوشش خود قرار دهد. اگر قصد سفر به امارات و اقامت دبی را دارید، با ما همراه باشید.

شرکت هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های کشور به حساب می‌آید که حدود 344 هواپیمای فعال را در خود جای داده است. در واقع این ناوگان هوایی به سراسر جهان پرواز دارد و در منطقه خاورمیانه نقش پررنگی ایفا می‌کند. طبق اطلاعات و آمار به دست آمده می‌توان گفت که این ایرلاین هر هفته بالغ بر 3400 پرواز را به مقاصد مختلفی انجام داده است. تقریباً پرواز امارات توانسته 6 قاره جهان و حدود 78 شهر و کشور را تحت پوشش خود قرار دهد. وجود شرکت امارات ایرلاین در پیشرفت این کشور و مخصوصاً شهر دبی نقش مهمی داشته و این دلیل، یک پاسخ مناسب برای پرسش دبی چطور دبی شد ، محسوب می‌شود.

اطلاعات پرواز امارات

اطلاعات ویژه در مورد امارات ایرلاین

در واقع این ایرلاین محدود به صنعت هوایی نبوده و از بخش‌های مختلف آن می‌توان به خدمتی در زمینه تغذیه، بیمارستان یا مهندسی اشاره کرد. حدود 39 الی 42 خدمه در این شرکت مشغول به کار هستند. از ویژگی‌های بارز امارات ایرلاین می‌توان به سوختَ پایین هواپیماهای آن‌ها اشاره کرد. این مسئله سبب شده تا امارات ایرلاین هزینه کمی را برای سوخت هواپیماهای خود متحمل گردد. برخی از مطالبی که می‌بایست در مورد پروازهای امارات بدانید، به شرح زیر هستند:

  • وزن بار مجاز در هواپیماهای امارات: در بخش کلاس اقتصادی شما تنها مجاز به حمل 30 کیلوگرم بار هستید که در بخش بیزینس این میزان حدوداً به 40 کیلوگرم می‌رسد. در بخش فرست کلاس نیز بار شما باید کمتر از 50 کیلوگرم باشد.
  • خدمات ویژه پروازها: این شرکت خدماتی همچون هتل، پروازهای ترکیبی، پروازهای ویژه یا تورهای جهانگردی را ارائه می‌دهد. همچنین دارای ماشین‌های کرایه‌ای برای ارائه به متقاضی در مقصد است. اگر مقصد سفری شما شهر زیبای دبی بوده، به‌راحتی می‌توانید از طریق ماشین‌های کرایه‌ای امارات ایرلاین به بازدید از 5 جاذبه توریستی دبی بپردازید.
  • سیستم ICE هواپیمایی: این سیستم دارای 1200 الی 600 کانال تلوزیونی بوده و دارای دوربینی برای مشاهده بخش خارجی هواپیما است. همچنین از سرویس‌های امارات ایرلاین می‌توان به سرویس اینترنت با سرعت بالا، تلویزیون پخش زنده، بازی‌های ویدیویی و کانال‌های صوتی اشاره کرد.

کیترینگ پرواز امارات

کترینگ پروازهای امارات

به‌طور کلی این ایرلاین در زمینه کترینگ نیز توانسته در رتبه بالایی قرار بگیرد. تمامی منوهای کترینگ به دستان سرآشپزانی مجرب و باتجربه آماده می‌شوند تا مسافرین بتوانند در حین سفر از خدمات غذایی متنوعی برخوردار شوند. امارات ایرلاین توانسته با رسیدگی به کیفیت امروز مربوط به کترینگ، در سال‌های اخیر جوایز بسیاری را دریافت نماید. مسافرین می‌توانند با هر نوع سنی، مذهب یا رژیم ‌غذایی خواستار غذای متنوعی باشند. در هنگام سفر با پرواز امارات در ابتدا برای مسافرین اسنک و انواع نوشیدنی گرم یا سرد سرو می‌شوند.

کیفیت و منوی غذاهای امارات ایرلاین بسیار بالاست و پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای خواهد بود. همچنین، تمامی غذاها به‌صورت مناسب و به همراه قاشق و چنگال‌هایی استریل شده به افراد داده می‌شوند. در طول پرواز مسافرین می‌توانند براساس نوع ذائقه و سلیقه خود، از منوی غذایی و نوشیدنی‌ها میل کنند؛ البته نوشیدنی‌های غیرالکلی یا الکلی با پرداخت هزینه اضافه برای مسافر سرو خواهند شد. برای کودکان در سنین 1 الی 12 سال منوی غذایی مخصوصی در نظر گرفته شده است.

مقصدهای پروازی شرکت امارات

شرکت امارات توانسته هر ساله به مقاصد سفری خود بیفزاید؛ به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 3000 پرواز را به 70 کشور و بیش از 140 مقصد، ارائه می‌دهد. با پرواز امارات می‌توانید به شهرهایی همچون دبی سفر کرده و از مراکز خرید دبی دیدن نمایید. در ادامه مطالب برخی از مقاصد سفری پرواز امارات بیان شده‌اند:

emirates airline table

ناوگان هواپیمای امارات

این شرکت اماراتی تا تاریخ آگوست 2018 میلادی، حدود 250 هواپیما را در دست داشت. همچنین، غول‌آساترین هواپیمای امارات شامل مدل ایرباس سری 380E می‌شد. در این شرکت هواپیمایی از تمامی هواپیماهای پهن‌پیکر استفاده شده و تا به‌‌حال هواپیمایی کوچک در این ایرلاین دیده نشده است. از سایر ناوگان‌های امارات ایرلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایرباس 350 سری 900
  • ایرباس 350E سری 900
  • بوئینگ 787

ناوگان پرواز امارات

انواع کابین ناوگان امارات ایرلاین

شما می‌توانید در امارات ایرلاین بهترین کابین‌ها را مشاهده نمایید. کابین‌های پرواز امارات در سه دسته کلاس، بیزینس و فرست قرار دارند که جزئیات آن‌ها به شرح زیر است:

  • کابین بیزینس: در این بخش شما شاهد انواع صندلی‌های مدل بوئینگ 777 سری 300ER و بوئینگ 200LR خواهید بود. همچنین در این کابین انواع امکانات همچون صفحه نمایش 17اینچی، چراغ مطالعه، ماساژ، خروجی USB و بیش از 600 کانال وجود دارند. صندلی‌های موجود در کابین بیزینس قابلیت تخت‌شو داشته و در مدل‌های E380 هستند.
  • کابین اکونومی: به‌طور معمول در کابین اکونومی اندازه پیچ در ایرباس ایرلاین 79 الی 81 سانتی قرار دارد. در کلاس‌های اکونومی تعداد صندلی‌ها در هر ردیف برابر با 10تا است. مدل صندلی اکونومی به‌صورت E380 است.
  • کابین فرست: در امارات ایرلاین دو نوع کلاس فرست وجود دارد که یکی از آن‌ها شخصی بوده و دارای درب‌هایی برای بستن محیط است که درب آن‌ها از زمین تا سقف کشیده شده؛ اما در دومین مدل کابین فرست نوع درب‌ها متفاوت بوده و تا بالای سقف هواپیما ادامه ندارد. در این کابین‌ها مینی‌بار قرار داشته و در هر دو می‌توانید از تلویزیون 23 یا 32 اینچی بهره‌مند شوید. صندلی‌های هر دو قابل باز شدن و تبدیل شدن به تخت هستند.

کابین پرواز امارات

طرح‌ های ویژه پرواز امارات

لاین امارات در سال‌های اخیر یک طرح ویژه را برای مسافران خود ارائه داده است. لاین امارات برای بلاگرهای سفر اسپانسر شده و در ازای تبلیغات آن‌ها، هزینه بلیت بلاگرها را رایگان در نظر می‌گیرد. در واقع هر فرد بلاگری می‌تواند با این طرح به‌صورت رایگان به مقصد مورد تقاضای خود سفر کند و در ازای هزینه سفر خود، تبلیغات مورد نیاز را انجام دهد. در این میان امارات ایرلان خدمات ویژه‌ای را برای مسافرین دبی در نظر دارد تا آن‌ها بتوانند در اکسپو دبی شرکت کنند.

راهنمای خرید بلیت پرواز امارات

برای خرید آنلاین بلیت هواپیما کافیست سه حرف ابتدای نام مقصد خود را با سه حرف ابتدای نام مبدا در بخش جست‌وجوی پرواز، وارد کرده و اطلاعات کافی در مورد تعداد مسافرین و… را نیز وارد نمایید. در مرحله بعدی لیست گسترده‌ای از پروازهای امارات به نمایش گذاشته خواهند شد. سرویس آنلاین امارات ایرلاین تا 48 ساعت قبل از پرواز باز است و در 90 دقیقه قبل پرواز بسته می‌شود.

بلیط پرواز امارات

سخن پایانی

هر شرکت هواپیمایی در بازه‌های زمانی معینی اقدام به ارائه اطلاعاتی در مورد پروازهای خود می‌نماید. با خواندن این اطلاعات در مورد امارات ایرلاین می‌توانید اطلاعات جدید و به‌روزی از نوع بلیت‌ها و طرح‌های ویژه پرواز امارات کسب کنید. با ثبت شرکت در دبی می‌توانید اقامت دائم خود را با طر فرآیندی ساده‌تر دریافت نمایید؛ از این‌رو شرکت راه ابریشم در رابطه با پرواز امارات و اخذ ویزای توریستی این کشور خدمات ویژه‌ای را به شما ارائه می‌دهد. برای دریافت اطلاعات لازم با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

مطالب مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها