ثبت شرکت در ونکوور

ثبت شرکت در ونکوور

ثبت شرکت در ونکوور چه فرایندی دارد و چه معایب و مزایایی به همراه دارد؟ انواع روش های ثبت شرکت در ونکوور به چه شکل است؟ انواع شرکت‌های تجاری در کانادا چند نوع است؟ طریقه ثبت شرکت در کانادا به چه صورت است؟ اگر به دنبال آگاهی از نحوه ثبت شرکت در ونکوور هستید با ما همراه شوید.

ثبت شرکت در کانادا یکی از راه‌های مناسب سرمایه‌‌گذاری در این کشور و مهاجرت به کانادا است. با راه اندازی کسب و کار در کانادا یا انتقال مالکیت و مدیریت شرکتی که در کشور خود دارید به کانادا، قادرید با دریافت ویزای کاری، با کسب شرایط لازم دیگر اقامت دائم کانادا را بگیرید.

اگر از داشتن کسب و کار در کانادا مطمئن نیستید، با دریافت ویزای توریستی کانادا و سپس سفر به این کشور و بررسی شرایط لازم می توانید تصمیم بگیرید.

انواع روش های ثبت شرکت در ونکوور

اگر به دنبال ثبت شرکت در ونکوور هستید به دو نوع می‌توانید این کار را انجام دهید.

  • ثبت شرکت به صورت فدرال

ثبت اسم شرکت به شکل فدرال، نه تنها مراحل سخت تری نسبت به ثبت شرکت به شکل استانی یا ایالتی خواهد داشت بلکه هزینه آن هم بیشتر تمام می‌شود.

شرکت های فدرال، با قوانین ملی و سراسری این کشور اداره شده و مالکان آنها توانایی ثبت شرکت خود را در کلیه قسمتهای این کشور دارند و مجوز کار این کسب و کارها را بر عهده سازمان ثبت شرکت های فدرال است.

  • ثبت شرکت در ونکوور به صورت استانی یا ایالتی

صدور مجوز فعالیت این نوع شرکت ها  بر عهده اداره ثبت شرکت های همان استان کانادایی است که به دنبال کار در آن هستید.

قوانین استانی یا ایالتی ناظر بر فعالیت این نوع از شرکت ها تفاوت دارد و این شرکت ها امکان فعالیت در استان های دیگر را نخواهند داشت، ولی این کار غیر ممکن هم نخواهد بود چون در صورت احتیاج به انجام به این کار، مجوز فعالیت در استان های دیگر برای شما صادر خواهد شد.

گاهی بسته به نوع بیزینس مدنظر متقاضی و سایر شرایط، امکان دارد از متقاضی درخواست شود که به صورت فدرال نیز به ثبت شرکت خود بپردازد و کد فدرال کسب و کار و طرح مالیاتی فدرال به آنان ارائه کند.

مزایا و معایب ثبت شرکت در ونکوور

مزایا و معایب ثبت شرکت در ونکوور

در روند ثبت شرکت در کانادا همانند دیگر کشورهای دیگر مزایا و معایبی وجود دارد که سرمایه گزاران لازم است بعد از مطالعه و تحقیق درباره این مطالب اقدام به ثبت شرکت کنند:

مزایا ثبت شرکت در ونکوور

راحت بودن روند ثبت شرکت در ونکوور از بزرگترین مزیت ثبت شرکتها در کانادا است.

هزینه ثبت شرکت در این کشور هم نسبت به کشورهای دیگر کمتر تمام می‌شود.

شما می‌توانید شرکت خود را در صنایع و کسب و کارهای مختلفی ایجاد کنید.

اقتصاد پایدار این کشور سبب آینده روشن کسب و کارها و  امنیت سرمایه‌گذاری در این کشور شده است.

خارج از این کشور و به صورت آنلاین هم امکان ثبت شرکت در این کشور وجود دارد.

شما بعد ثبت شرکت در این کشور و بعد رعایت ۵ شرط اساسی گرفتن شهروندی کانادا می توانید شهروندی این کشور را بگیرید و از مزایای زندگی در کانادا برخوردار شوید.

معایب ثبت شرکت در کانادا

از بزرگترین معایب ثبت شرکت در ونکوور می‌توان به این اشاره کرد که استان‌های مختلف کانادا قوانین مختلفی برای ثبت شرکت دارند.

اگر در این کشور، شرکتی ثبت کنید (به شکل استانی)، حفاظت نام شرکت شما در برابر شرکت‌های دیگر کمتر می‌شود.

ثبت شرکت در برخی از استان‌های این کشور احتیاج به نماینده خدمات در آن استان خواهد داشت.

برای ثبت شرکت در کانادا و در بعضی از استان‌های آن، مدیر آن باید شهروند یا مقیم دائم آن کشور باشد.

با بررسی مزایا و معایب زندگی در کانادا متوجه می‌شوید اگرچه ثبت شرکت در ونکوور ممکن است معایبی هم داشته باشد ولی قطعا اقتصاد پایدار و روبه رشد کانادا می‌تواند بهترین فرصت برای پیشرفت شما را ایجاد کند.

انواع ثبت شرکت در ونکوور

انواع شرکت‌های تجاری در کانادا

شما می‌توانید در انواع مختلفی از شرکتها در کانادا فعالیت کنید و یکی از انواع شرکتهای زیر را ثبت کنید.

شرکت سهامی Corporation

شرکت‌های سهامی با داشتن شخصیت حقوقی (Legal entity) و مستقل بودن از سهامداران، همیشگی هستند و نیاز به تمدید ندارند، مزایای مالیاتی زیادی دارند و قادرند هم در سطح فدرال و کشوری و هم در سطح استانی به ثبت برسند.

 اگر شرکت سهامی ثبت فدرالی شود و قصد فعالیت و قصد ثبت شرکت در ونکوور را دارید، باید طبق قوانین شرکت شما در ونکوور هم ثبت شود؛ البته فراموش نکنید که هزینه ثبت و راه‌اندازی این شرکت‌ها نسبت به شرکت‌های دیگر بیشتر تمام می‌شود و هزینه‌های جانبی آن هم کم نیست.

امکان وجود یا ایجاد اختلاف سهامداران و مدیران شرکت نیز از معایب ثبت این شرکتها است ولی این مسئله که اگر شرکت دچار ضرر و بدهی شود، مسئولیت جبران این خسارت ها عمدتاً بر عهده شرکت می‌افتد و سهامداران مسئولیت محدودی خواهند داشت بزرگترین مزیت آن است.

شما می‌توانید به ثبت شرکت در ونکوور به شکل مشارکتی هم بپردازید.

شرکت مشارکتی General Partnership

هزینه ثبت این نوع شرکت زیاد نخواهد بود و ثبت شرکت در ونکوور به این شکل مزایای مالیاتی زیادی دارند ولی در صورت ایجاد بدهی و ضرر برای شرکت، کلیه شرکا نسبت به بدهی‌ها مسئول هستند.

این نوع شرکت‌ها با حداقل ۲ عضو یا بیشتر نیاز به  توافق نامه‌ای برای ثبت شرکت دارند که در آن علاوه بر نام شرکا، مقدار و میزان سهم شراکت و مسئولیت‌های آن‌ها مشخص می‌شود.

شرکت با مالکیت انحصاری Sole Proprietorship

ساختار ساده‌ و اداره راحت‌تر آنها و تعلق گیری سود شرکت تنها به مالک، از بزرگترین مزایای این شرکتها است، در عوض هر چند سال یک بار باید تمدید شوند و مسئولیت تمام ضررها و خسارت‌های شرکت بر عهده شما که مالک و مسئول شرکت هستید خواهد بود.

شما همچنین با تاسیس حساب در بانک های کانادا  پس از ثبت شرکت در ونکوور می‌توانید راحت تر به امور و اداره شرکتتان بپردازید.

طریقه ثبت شرکت در ونکوور

طریقه ثبت شرکت در ونکوور

در ابتدا باید همه‌ی بخش های اقتصادی ضروری برای ثبت شرکت در ونکوور از جمله صنایع برتر و نیاز جامعه را برای ثبت شرکت در نظر بگیرید.

در گام بعدی بعد از بررسی نیازهای اقتصادی جامعه و استان یا منطقه ای که قصد ثبت شرکت خود را در آن را دارید، به دنبال یک نام درخور شرکت خود بر اساس قوانین استانی و قوانین فدرال بگردید.

در قدم بعدی باید همه‌ی اسناد و مدارک لازم را جمع کنید و تحویل مسئولین مربوطه دهید تا فرآیند ثبت شرکت در ونکوور را آغاز کنید.

می‌توانید قبل از هرچیز با دریافت ویزای توریستی، با سفر به این کشور شرایط را بسنجید. اگر به دنبال دریافت ویزای توریستی کانادا هستید هم می‌توانید با مطالعه مقاله دریافت ویزای توریستی کانادا به چند ویزای شینگن نیاز دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شرایط ثبت شرکت در ونکوور

نگاه کلی به شرایط ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت در ونکوور ۳ هزار تا ۵ هزار دلار کانادا تخمین زده می‌شود و حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در ونکوور ۱۲۰ هزار دلار کانادا است.

مدت زمان ثبت شرکت در ونکوور۲۰ تا ۳۰ روز کاری بعد از دریافت تاییدیه خواهد بود.

وضعیت اقامت بعد از ثبت شرکت  به شکل اقامت موقت با ورک پرمیت است که بعد امکان تبدیل آن به اقامت دائم وجود دارد.

شما با مشاهده سایت های کاریابی کانادا می‌توانید از اوضاع بازار کار کانادا نیز اطلاعات کسب کنید.

اخذ ویزای کانادا در راه ابریشم:

راه ابریشم به شما در اخذ ویزای کانادا کمک می کند و به دنبال این است تا با مشاوران مجرب و ماهر خود ضمن پاسخ به کلیه سوالات شما، شما را در این راه سخت همراهی کند. برای مشاوره و کسب اطلاعات با شماره زیر تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها