اولین ویزای شینگن

اولین ویزای شینگن را از کدام کشور دریافت کنیم؟

اولین ویزای شینگن را از کدام کشور دریافت کنیم؟راحت‌ترین کشورها برای دریافت اولین ویزای شنگن کدامند؟ سخت ترین کشورها برای دریافت ویزای شینگن کدامند؟برای سفر به بیش از یک کشور شینگن، باید از کدام کشور ویزا گرفت؟دلایل ریجکتی ویزای شینگن چیست؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه شوید.

اگر به فکر بازدید از یک کشور در حوزه شینگن هستید نمی‌توانید این موضوع که احتمال رد ویزای شینگن شما وجود دارد را فراموش کنید. برای جلوگیری از ریجکتی درخواست ویزا خود، بهتر است به کشورهای با نرخ صدور ویزای بالا برای اولین ویزای شینگن  خود درخواست دهید تا شانس شما برای اخذ ویزای شینگن بیشتر شود‌.

دارنده این ویزای معتبر قادر است به هر کشور این منطقه تا 90 روز در شش ماه سفر کند و اقامت داشته باشد ولی همه کشورها در صدور ویزای شینگن راحتگیر نیستند پس باید کشور مناسبی را برای اخذ ویزای خود انتخاب کنید.

راحت‌ترین کشور برای دریافت اولین ویزای شنگن

معمولا راحت‌ترین سفارت‌ها برای دریافت ویزای شینگن ایتالیا و فرانسه هستند.

ایتالیا به خاطر تاریخ و جاذبه های گردشگری زیاد سخت‌گیری زیادی برای دادن ویزای شینگن ندارد و زیاد پیش نمی آید که پرونده ها را ریجکت کند و فقط درصورت عدم اطمینان به بازگشت متقاضی او را ریجکت می‌کند، ولی بعد اخذ ویزای شینگن گرفته و سفر نکردن به این ناحیه، ایتالیا دیگر به شما ویزا نخواهد داد و باید از سفارت دیگری درخواست ویزا کنید.

این کشور بیش از 50 میلیون گردشگر را به خود جذب می کند و گردشگران 60 درصد درآمد ملی این کشور را تامین می کنند. نه تنها گردشگران جذب مکان های گردشگری این کشور می شوند بلکه غذاهای این کشور نیز بسیار در جهان مشهور هستند و طرفداران زیادی دارند. شما هم می توانید جزو گردشگرانی باشید که به این کشور زیبا سفر می کنند.

فرانسه دومین سفارت در تعداد صدور ویزای شنگن هست و فرصت خوبی برای امتحان کردن شانس اولین ویزای شینگن شما است. این کشور زیبا که عموما برج ایفل را یاد مردم جهان می اندازد مقصد گردشگران زیادی است.

از مهم ترین مدارک لازم برای سفر به این دو کشور ارائه تمکن مالی، بیمه مسافرتی و ارائه مدارک هویتی چون پاسپورت با حداقل سه ماه اعتبار تا تاریخ خروج شما از کشور است.

چون این دو کشور چون در زمینه صدور ویزا زیاد سختگیری ندارند برای افرادی که دعوتنامه ندارند مناسب هستند و می توانند سابقه سفر بسیار خوبی در پرونده شما ثبت کنند.

البته در هرصورت چیزی تحت عنوان ویزای شینگن تضمینی – بدون مدارک وجود ندارد و ممکن است درخواست شما حتی توسط کشورهای راحتگیر هم رد شود.

اولین ویزای شینگن راحترین کشورها

سخت ترین کشورها برای دریافت ویزای شینگن

کشورهای حوزه اسکاندیناوی، نروژ، فنلاند، دانمارک از کشورهای سختگیر هستند. این کشورها عموما به دلیل سردسیری و کمبود جاذبه های دیدنی از ویزاهای توریستی خیلی استقبال نمی‌کنند و برای اولین ویزای شینگن مناسب نیستند.

سوئد کشور سختی برای دریافت ویزای شینگن محسوب می‌گردد و این سفارت تمکن مالی بالایی می‌خواهد و معمولا بدون دعوتنامه شما شانسی نخواهید داشت.

نرخ ریجکتی این سفارت نه تنها بالا است بلکه رفع ریجکتی و تجدیدنظری هم در مورد رفع ریجکتی ندارد و در صورت ریجکتی شدید باید 6 ماه بعد دوباره اقدام کنید.

با وجود اینکه سفارت دانمارک داشتن دعوتنامه را اجباری ندانسته است ولی، معمولا با ویزا موافقت نمی‌کند مگر اینکه متقاصی دارای دعوتنامه باشد.سفارت دانمارک ویزای متقاضیانی را تایید می‌کند که خویشاوند یا حامی در دانمارک دارند. در صورتی که دعوت‌نامه و مدارک کافی و اثبات تمکن مالی دارید از این سفارت اقدام کنید وگرنه شانس اولین ویزای شینگن را جای دیگری امتحان کنید.

برای سفر به بیش از یک کشور شینگن، باید از کدام کشور ویزا گرفت؟

هنگامی که شخص قصد سفر به چندین کشور شینگن را دارد قادر است برای درخواست خود را از طریق سفارتخانه یا کنسولگری هرکدام از این کشورها اقدام کند ولی بهتر است کشوری که بیش از بقیه کشورها قصد ماندن دارد را مقصد اصلی معرفی کند و از سفارت آن کشور اقدام کند.

اولین ویزای شینگن ریجکتی

دلایل ریجکتی ویزای شینگن

حتما قبل از زمان مصاحبه سفارت در مورد کلیه دلیل ریجکتی ویزای شینگن-چطور با این دلایل ریجکت نشویم مطالعه کنید تااحتمال ریجکتی پرونده واولین ویزای شینگن شما کاهش یابد در ادامه به بررسی معمول ترین دلایل ریجکتی می پردازیم:

اگر با جمله ( justification for the purpose and the conditions of the intended stay was not provided ) روبرو شدید، یعنی قصد سفر شما مشخص نبوده است درصورتی که شما باید هدف مشخصی از سفر خود به سفارت ارائه کنید.

اگر با جمله ( you have not provided proof of sufficient means of subsistence, for the duration of the intended stay or for the return to the country of origin or residence) روبرو شدید یعنی نتوانسته اید تمکن مالی کافی را داشته باشید یا آن را ثابت کنید.

اگر با جمله The information) submitted regarding the justification for the purpose and conditions of the intended stay was not reliable )روبرو شدید یعنی مدارک ارائه شده سفر توسط شما به سفارت نامعتبر و یا دارای مشکل بوده است.

حتما قبل درخواست ویزای شینگن، مشکل مدارک خود را برطرف کنید تا احتمال ریجکتی شما کاهش یابد و سابقه ریجکتی در پرونده شما ثبت نشود.

اولین ویزای شینگن سخت ترین کشورها

اخذ ویزای شینگن در راه ابریشم:

برای دریافت اولین ویزای شینگن خود می توانید از کارشناسان ماهر و باتجربه راه ابریشم کمک بگیرید. برای مشاوره و اخذ آخرین اطلاعات در این حوزه با شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما با صبر به سوالات شما پاسخ دهند.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها