شرایط ویزای شینگن تضمینی

ویزای شینگن تضمینی | بدون مدارک

ویزای شینگن تضمینی بدون مدارک یا با مدارک کم ممکن است؟ چگونه باید اخذ ویزای شینگن را تضمین کنم؟ آیا موسسات می‌توانند فرایند اخذ ویزای شینگن را تغییر دهند و آن را راحتتر کنند؟ اخذ ویزای شینگن بدون اثر انگشت ممکن است؟ اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید ولی تبلیغات متعدد موسسات شما را گمراه کرده است با ما همراه شوید تا پاسخ سوالات خود را در مورد ویزای شینگن بگیرید.

ویزای تضمینی شینگن

همان اول کار باید بگوییم که چیزی به عنوان ویزای تضمینی وجود ندارد، طبق آخرین گزارشات وب‌سایت رسمی اخبار و اطلاعات ویزای شینگن هیچ فردی و هیچ شرکت یا موسسه‌ای نمی‌تواند ویزای شما را تضمین کند، حتی قدیمی‌ترین و معتبرترین موسسات مسافرتی هم قادر نیستند اخذ ویزای شینگن تضمینی متقاضیان را قول دهند و اساساً هر نوع ویزای دیگری را بلکه این پرونده و شرایط شما و در آخر تظر آفیسر است که سرنوشت ویزای شما را مشخص می‌کنند، سرنوشت هر پرونده متقاضیان ویزا تنها توسط افسر ویزا یا آفیسر پرونده و دفترهای VFS ، BLS و آخر سفارت تعیین می‌گردد. پس اگر موسسه‌ای قول ویزای حتمی را در عوض مبلغ بالایی داد، به ادعای آن موسسه شک کنید.

شما وقت سفارت شینگن باید یک سری مدارک ضروری را تحویل دهید و این مدارک ضروری قابل حذف نیستند و اگر کسی ادعا کرد می تواند این مدارک ضروری هویتی و شناسایی را حذف کند به ادعای آن شک کنید.

warrantly shengen visa documents

ویزای شینگن بدون مدارک

به هیچ عنوان با جمله‌ی فریبنده ویزای شینگن بدون مدارک زیاد گول نخورید. اخذ ویزای شینگن تضمینی بدون داشتن مدارک لازم و ضروری قید شده و معتبر تحت هیچ شرایطی ممکن نخواهد بود و فقط شما را به سمت ریجکتی می‌کشاند.

دریافت هر ویزایی از جمله ویزای شینگن تضمینی بدون مدارک یا با کمترین مدارک فقط یک جمله تبلیغاتی است که توسط برخی موسسات برای رفع دغدغه افرادی است که تمام مدارک لازم یا اطلاعات کافی برای گرفتن این ویزا را ندارند. اگر شما هم اطلاعات کافی از این ویزا ندارید توصیه می‌شود از آژانس های مسافرتی معتبر کمک بگیرید تا کارشناسان با تجربه و متخصص به شما برای اخذ این ویزا کمک کنند و گول تبلیغاتی چون ویزای شینگن تضمینی و بدون مدارک یا ویزای شینگن فوری و تضمینی | بدون اثر انگشت را نخورید.

اخذ ویزای شینگن بدون اثر انگشت

تمامی متقاضیان سفر به حوزه شینگن و اخذ این ویزا باید موقع درخواست، به سفارت بروند و با ثبت اثر انگشت خود طبق قانون ثبت اطلاعات بیومتریک که برای بالای دوازده سال یکسان است، مراحل ویزا را طی کنند و این موضوع بدون تغییر است.

 پس وعده‌های تبلیغاتی اخذ ویزای شینگن تضمینی بدون اثر انگشت را باور نکنید چون این ادعاها بی ‌پایه و اساس است.

این روزها متقاضیان با حجم زیادی از تبلیغات روبرو هستند که برخی نادرست و غیر واقعی هستند، پس اگر به دنبال اخذ ویزای بدون بروز مشکل هستید و می‌خواهید بهترین موسسه را انتخاب کنید، حتما اطلاعات کافی از ویزایی که دنبالش هستید کسب کنید و ادعا و تبلیغات آنها را بررسی کنید. حتما از تجربیات دوستان و آشنایان خود که این ویزا را گرفتند استفاده کنید و از موسسات معتبر با کارشناسان متخصص و ماهر کمک بگیرید. فراموش نکنید کوچکترین اشتباه یا ارائه مدارک نامعتبر و نادرستی از سوی شما در پرونده ممکن است سبب ریجکتی شما شود. پس گول جمله ی اخذ ویزای شینگن تضمینی را نخورید.

برخی به دنبال استفاده از خدمات پیکاپ ویزا برای این ویزا هستند ولی پیکاپ ویزا بعد فرایند ثبت اثرانگشت است و این مرحله ضروری و غیرقابل حذف است.

warrantly shengen visa cost

راحتترین و سختترین کشورهای حوزه شینگن

کشورهایی چون کشورهای ایتالیا،اسپانیا و سوئیس جزو کشورهای راحت در حوزه ی شینگن هستند و معمولا برای دادن ویزای شینگن به ایرانیان در صورت کامل بودن مدارک و دارا بودن شرایط توسط متقضیان کمتر سخت گیری دارند. اما در طرف دیگر، کشورهای آلمان ،اتریش و هلند جزو کشورهای سخت‌گیر برای دریافت ویزای شینگن برای ایرانیان هستند.

بهتر است شانس خود را با کشورهای آسانگیر امتحان کنید (هرچند ویزای شینگن تضمینی نخواهد بود حتی برای این کشورها) و سابقه سفر خود را خوب کنید تا بعدا با سابقه سفر برای کشورهای سختگیر درخواست ویزا بفرستید تا هم کارتان راحتتر شود و هم سابقه ریجکتی برای شما در پروندتان ثبت نشود.

ویزای شینگن بدون اسناد ملکی

دریافت این ویزا بدون سند ملکی هم ممکن است ولی برخی از آژانس‌های مسافرتی ویزای شینگن بدون سند ملکی را به عنوان مزیت کار خود معرفی می‌کنند و از ناآگاهی افراد سواستفاده می‌کنند، درصورتیکه حقیقت ماجرا این است که این مدرک ضروری نیست.

برخی موسسات هم برای دریافت ویزای شینگن تضمینی ، برای افزایش شانس دریافت ویزای شینگن، پیشنهاد می کنند تا اسناد ملکی حتما ضمیمه شوند ولی حتی اگر نداشته باشید، لازم نیست نگران باشید.

اما چرا سند ملکی اصلا باید در پرونده باشد؟ با ارائه مدارکی مانند تمکن مالی بالا و یا ارائه سند ملکی شما هدف و نیت خود را به آفیسر پرونده نشان می‌دهید و نشان می‌دهید که قصد برگشت به کشور خود را حتما دارید نه اقامت طولانی تر و در کشور خود وضعیت مناسبی دارید و فقط خواهان سفر به کشورهای حوزه شینگن در مدت زمان ویزا هستید.

در هر صورت هیچ مانع و الزامی برای ارائه این سند ندارید و ویزای شینگن تضمینی نیست.

تقریبا برای اخذ تمامی ویزاها نیاز است تا در سفارت حضور پیدا کنید و مدارک لازم را ارائه کنید مثلا برای اخذ ویزای انگلیس باید در وقت سفارت انگلیس حاضر شوید و مدارک لازم را ارائه کنید و این امر قابل اجتناب نخواهد بود.

warrantly shengen visa

ویزای شینگن بدون ارائه عکس بیومتریک

عکس بیومتریک یکی از مدارک ضروری برای درخواست این ویزا است و شما حتما باید آن را در پرونده خود داشته باشید. این عکس ویژگی‌های خاصی دارد و با عکس پاسپورتی یا عکس پرسنلی ازنظر فنی یکی نیست. موارد زیر از ویژگی‌های اصلی عکس بیومتریک است:

دو عکس جدید سایز عکس ۳٫۵*۴٫۵ که در ۶ ماه اخیر گرفته شده باشد.

عکس باید رنگی باشد نه سیاه‌وسفید

۷۰ تا ۸۰ درصد سایز عکس باید سرتان باشد.

پس‌زمینه عکس متقاضیان باید رنگ روشن ملایم و بدون طرح و الگو داشته باشد بهتر است از رنگ خاکستری روشن استفاده کنند.

نگاه متقاضی باید مستقیم به دوربین باشد.

حالت صورت متقاضی باید خنثی باشد یعنی بدون لبخند و با دهان بسته عکس گرفته شود.

متقاضی نباید از پوشش همرنگ با بک‌گراند عکس استفاده کند.

پس تا الان باید متوجه شده باشید که چیزی تحت عنوان ویزای شینگن تضمینی وجود ندارد و کشورهای حوزه شینگن شامل هلند، لوکزامبورگ، اسلوونی، اسپانیا، ایسلند، ایتالیا، لتونی، اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، لیتوانی، لهستان، پرتغال، ، سوئد، سوئیس،مالت، نروژ و لیختن اشتاین، اسلواکی هستند و همگی این کشورها جزو کشورهای حوزه شینگن هستند و برای اخذ ویزای شینگن و سفر به این کشورها باید اطلاعات بیومتریک خود را ارائه کنید.

موسسات با کارشناسان ماهر و با تجربه خود می‌توانند کلیه دلیل ریجکتی ویزای شینگن – چطور با این دلایل ریجکت نشویم را به شما بگویند تا شما با رفع آنها شانس خود را بالا ببرید ولی باز هم ویزای شینگن تضمینی نخواهد بود.

اخذ ویزای شینگن در راه ابریشم

راه ابریشم با کادر ماهر و باتجربه، تخصص بالایی در گرفتن ویزای شینگن دارد و با آخرین و به روزترین اطلاعات به سوالات شما پاسخ می دهند و می‌توانند شما را در این راه کمک کنند و فرایند سخت اپلای را برای شما راحتتر کنند. از آنجاییکه کوچکترین اشتباهی ممکن است سبب ریجکتی ویزای شینگن شما شود، بهتر است حتما با مشاوران ماهر راه ابریشم مشاوره کنید و ایراداتی که ممکن است سبب ریجکتی شما شود را برطرف کنید تا شانس ویزای شما بالا برود. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها