force schengen visa

ویزای شینگن فوری و تضمینی | بدون اثر انگشت

ویزای شینگن فوری و تضمینی وجود دارد؟ آیا چیزی تحت عنوان ویزای تضمینی و بدون مدرک یا با مدارک کم شینگن وجود دارد؟ می توانم ویزای شینگن بدون ارائه سند ملکی بگیریم؟ ویزای شینگن بدون اثر انگشت ممکن است؟ کشورهای راحت برای سفر در حوزه شینگن کدامند؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوالات هستید این مقاله را مطالعه کنید تا بر اساس گزارش وب‌سایت رسمی و آخرین اخبار و آپدیتها به شما پاسخ دهیم.

باید بدانید هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی نمی‌تواند ویزای شینگن را تضمین کند، حتی معروفترین، قدیمی‌ترین و معتبرترین آژانس‌های مسافرتی هم قادر نیستند برای کسی ویزای شینگن را تضمین کنند و ویزای شینگن فوری و تضمینی فقط یک ادعا است. فقط آفیسر پرونده می‌تواند در مورد درخواست متقاضی ویزا تصمیم بگیرد. سرنوشت پرونده در دفتر VFS ، BLS و سفارت مشخص می‌شود.

ویزای شینگن بدون سند ملکی

در واقع دریافت ویزای تضمینی و بدون مدرک چیزی جز رویای بسیاری از متقاضیان نیست ولی وجود برخی مدارک ضروری نیستند مثلا دریافت ویزای شینگن بدون سند ملکی ، یک مزیت نیست چون آژانس‌های معتبر مسافرتی به متقاضیان دریافت ویزای شینگن، پیشنهاد می‌دهند برای افزایش سرعت رسیدگی و بالا رفتن شانس دریافت ویزا، اسناد ملکی را ضمیمه پرونده بکنند یا به آنان قول می‌دهند بدون ارائه سند ملکی برای آنان ویزای شینگن فوری و تضمینی بگیرند درصورتی که، سند ملکی جزو مدارک ضروری محسوب نمی‌شود. این سند فقط وضعیت مناسب و خوب شما در کشور مبدا را نشان می‌دهد و نشان دهنده این است که قصدشما از سفر، کوتاه‌مدت است و نه اقامت دائم و غیرقانونی. شما با دانستن کلیه دلیل ریجکتی ویزای شینگن|چطور با این دلایل ریجکت نشویم می‌توانید شانس خود را بالا ببرید.

ویزای شینگن بدون اثر انگشت

همه‌ی متقاضیان ویزای شینگن باید با ثبت اثر انگشت در سفارت فرایند ویزا را طی کنند. قانون ثبت اطلاعات بیومتریک هیچ استثنایی‌ ندارد و برای همه متقاضیان بالای دوازده سال ضروری و بدون تغییر است. اگر کسی به شما وعده حذف این مرحله داد، فقط وعده تبلیغاتی و بی ‌پایه و اساس است.

این روزها تعداد تبلیغات نادرست و غیر واقعی رو به افزایش است و برخی موسسات در رقابت با یکدیگر به وعده‌های دروغینی چون ویزای شینگن فوری و تضمینی رو می‌آورند ،پس حتما قبل از هر کاری اطلاعات زیادی راجع به کار و ویزا کسب کنید.

اطلاعات بیومتریک و عکس شینگن به خود نرم افزار سفارت متصل است و حتی جدیدا عکسهای انلاین کنسولگری جای ارائه عکس توسط متقاضیان را گرفته است.

ویزای شینگن اجازه ورود به ۲۷ کشور را به شما می‌دهد، برخی با این ویزا دنبال ویزاهای تحصیلی مثل تحصیل زبان در فرانسه یا تحصیل در دانشگاههای آلمان هستند و برخی به دنبال ویزای توریستی این کشورها.

force schengen visa sample

ویزای فوری شینگن

ویزای شینگن فرایند و مراحل مشخصی را دارد و گرفتن ویزای تضمینی و فوری فقط ترفندی تبلیغاتی از سمت افراد سودجو می‌باشد که آن را یک مزیت بزرگ از کارشان می‌دانند در واقع شما با پرداخت مبالغی به مراکز وقت سفارت شینگن (VFS و BLS) می‌توانید فوراً وقت سفارت نزدیک یا فوری بگیرید. این خدمت در سرویسی VIP ارائه می‌شود و به مزیت خدمات استثنایی دفاتر ویزای تضمینی شینگن ربطی ندارد و تقریبا شما می‌توانید این خدمات را در تمامی دفاتر دریافت کنید. در هرصورت امکان اخذ ویزای شینگن فوری و تضمینی وجود ندارد و هیچ کس نمی تواند گرفتن این ویزا را تضمین کنند.

جالب است بدانید تمامی کشورهای فرانسه، یونان، ایسلند، ایتالیا، اتریش، بلژیک، جمهوری چک ،کرواسی، لتونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس، هلند، نروژ و لهستان همگی جزو کشورهای حوزه شینگن هستند و شما با اخذ ویزای شینگن می توانید به این کشورهای زیبا سفر کنید و از مکان های دیدنی این کشورها لذت ببرید.

جمله ویزای شینگن تضمینی | بدون مدارک تحت هیچ‌گونه شرایطی امکان پذیر نیست و ویزای شینگن فوری و تضمینی ممکن است فقط باعث دردسر و ضرر شما شود. اخذ ویزای شینگن فرایند و شرایط خود را دارد و نمی‌توان مدارک ضروری آن را حذف کرد.

ویزای شینگن بدون عکس بیومتریک

عکس بیومتریک از مدارک ضروری این ویزا است. این عکس شرایط خاصی دارد و با عکس پاسپورتی یا عکس پرسنلی فرق دارد. خیلی از متقاضیان این ویزای تازه روز مصاحبه می‌فهمند عکس همراهشان مناسب نیست پس بهتر است در اینجا به  ویژگی‌های اصلی عکس بیومتریک بپردازیم که این ویژگی ها بدین شرح است:

دو عکس جدید رنگی (سیاه‌وسفید نباشد) با سایز عکس ۳٫۵*۴٫۵ و مربوط به ۶ ماه اخیر

۷0 تا ۸۰ درصد سایز عکس باید سر متقاضی باشد.

پس‌زمینه عکس حتما با رنگ روشن ملایم باشد و طرح و الگویی در پشت عکس نباشد. رنگ خاکستری روشن می‌تواند رنگ مناسبی برای پس زمینه عکس شما باشد.

متقاضی باید مستقیما به دوربین نگاه کند.

حالت صورت متقاضی باید بدون لبخند و با دهان بسته باشد و کامل خنثی باشد.

متقاضی نباید از پوشش همرنگ با بک‌گراند عکس کند.

ویزای شینگن فوری و تضمینی بدون عکس بیومتریک فقط یک تبلیغات دروغین است و حتی اگر دنبال استفاده از خدمات پیکاپ ویزا هستید، باید بدانید که در مرحله وقت سفارت و ارائه اثرانگشت نمی توانید از این مزیت استفاده کنید و حتما باید خودتان در سفارت حاضر شده و مدارک لازم را تحویل دهید.

force schengen visa docs

ویزای شینگن بدون مدارک یا مدارک کم

ویزای شینگن تضمینی و فوری بدون مدارک یا با مدارک کم فقط ادعایی دروغین است و ویزای شینگن بدون داشتن مدارک معتبر تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود و منجر به ریجکتی و خراب شدن سابقه شما خواهد شد.

دریافت ویزای شینگن فوری و تضمینی رویای افراد زیادی است ولی همیشه یکی از بزرگترین دغدغه های متقاضیان نداشتن تمام مدارک لازم یا اطلاعات کافی برای اخذ این ویزا است. اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید از آژانس های مسافرتی معتبر کمک بگیرید و به هرکسی در این راه اعتماد نکنید تا احتمال ریجکتی شما تا حد ممکن کاهش بیابد.

شما در وقت سفارت هرکشور از وقت سفارت انگلیس گرفته تا وقت سفارت شینگن باید حاضر شوید و مدارک ضروری را تحویل دهید.

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز برای انگشت‌نگاری و درخواست ویزا ضروری هستند و باید حتما ارائه شوند. متقاضی باید مدارک لازم همچون مدارک مالی، شغلی و هویتی را بسته به نوع ویزا تهیه کند و آنها را همراه با ترجمه رسمی به همراه داشته باشد و با رفتن به به نمایندگی رسمی سفارت و تحویل آن‌ها ، انگشت‌نگاری را شروع کند. مهم‌ترین مدارک لازم عبارت‌اند از:

تکمیل فرم درخواست ویزا

مدارک هویتی چون شناسنامه، پاسپورت یا گذرنامه و عکس بیومتریک

مدارک شغلی و کاری لازم

ارائه نامه تمکن مالی و پرینت گردش حساب مالی

بلیط پرواز، رزرو هتل و بیمه مسافرتی

همراه داشتن 80 تا ۱۱۰ یورو جهت انجام انگشت‌نگاری در سفارت

force schengen visa cost

کشورهای راحت برای سفر در حوزه شینگن

اگرچه ویزای شینگن فوری و تضمینی  وجود ندارد ولی کشورهای آسانگیر تری در این حوزه وجود دارند که می توانید شانس خود را با آنها امتحان کنید تا احتمال ریجکتی پرونده شما کم گردد. شما قادرید با داشتن ویزای شینگن به همه کشورهای عضو آن سفر کنید، برای داشتن سابقه سفر خوب می‌توانید سفر اول خود را با کشوری آسانتر شروع کنید. البته برای دریافت این ویزا قوانین و مراحل مشخص است و باید مدارک مالی و هویتی را حتما ارائه کنید.

در میان کشورهای حوزه شینگن برخی کشورها مثل ایسلند، لیتوانی، استونی، فنلاند، لهستان و ایتالیا اگر متقاضی مدارک کاملی ارائه کند، نسبت به سایر کشورها، سخت گیری کمتری نسبت به ارائه ویزای شینگن دارند ولی باز هم ویزای شینگن فوری و تضمینی نخواهند داشت.

اخذ ویزای شینگن در راه ابریشم

راه ابریشم با بررسی آخرین آپدیتها و اخبار مربوطه در تلاش است با کمک متخصصان ماهر و با تجربه، به متقاضیان کمک کنند تا تمامی سوالات خود را رفع کنند و ویزای خود را بگیرند. کارشناسان راه ابریشم در تلاشند تا احتمال ریجکتی متقاضیان تا حد ممکن کاهش بیابد و شانس پذیرش آنها بالا برود؛ اگر شما هم با سوالات زیادی روبرو هستید که به دنبال پاسخ آنها هستید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا احمدی
8 ماه قبل

سلام وقت بخیر شما ویزای شینگن تضمینی کار می کنید؟؟

رضا
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعات خوبتون