اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا

اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا چیست و آیا ضروری است؟

اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا چیست؟ عوامل تاثیر گذار برای گرفتن ویزای کانادا چیست؟ آیا داشتن ویزای شینگن برای ویزای کانادا الزامی است؟ آیا تراول هیستوری قوی به معنای دریافت قطعی ویز است؟ چگونه تراول هیستوری قوی بسازم؟ برای پیدا کردن جواب تمامی این سوالات یا ما همراه باشید تا به طور کامل به شما پاسخ دهیم.

طبق اطلاعات ثبت شده در وب سایت رسمی سفارت این کشور در مورد مدارک ضروری برای اخذ ویزای کانادا ضرورتی در خصوص داشتن ویزای شینگن از طرف متقاضیان وجود ندارد و حتی برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا هم این مورد اجباری ندارد ولی سابقه سفر کمک زیادی به متقاضیان می‌کند تا آفیسر و سفارت دید مثبتی به آنان پیدا کنند و راحت تر ویزای توریستی کانادا بگیرند.

عوامل تاثیر گذار جهت اخذ ویزای کانادا و اهمیت ویزای شینگن

عوامل مختلفی به موفقیت پرونده و ریجکت نشدن آن کمک می‌کنند مانند سابقه سفر که اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا در اینجا مشخص می شود ولی عوامل زیر برای دریافت ویزای کانادا ضرورت دارند و حتما باید رعایت شوند که این عوامل به شرح زیر هستند:

  • تکمیل دقیق و کامل فرم درخواست ویزا توسط متقاضی
  • متقاضی نباید هیچ‌گونه محکومیت کیفری یا محکومیت در رابطه با مهاجرت در پرونده خود داشته باشد.
  • افسر مهاجرت از برگشت متقاضی مطمئن شود و متقاعد شود که به هیچ عنوان به دنبال اقامت طولانی‌تر یا غیرقانونی در کشور مقصد نیست برای همین ارائه تای با عواملی چون وابستگی خانوادگی، داشتن شغل و ملک یا خانه یا دارایی در کشور مبدا کمک زیادی به شما خواهد کرد.
  • ارائه تمکن مالی کافی برای اقامت خود و همراهان. مقدار پولی که برای زندگی نیاز دارید، بستگی به مدت اقامت شما دارد. البته این مورد که شما در کانادا در هتل اقامت می‌کنید و یا در خانه اقوام هم مقدار تمکن مالی را مشخص می کند.
  • انجام برخی معاینات پزشکی (ممکن است اگر بیماری خطرناکی داشته باشید اجازه ورود نگیرید.)
  • داشتن برنامه سفر دقیق

پس دیدید که اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا بیشتر برای داشتن سابقه سفر خوب است.

اگر موفق به اخذ ویزاهای بلند مدت این کشور شوید بعد مدتی با رعایت پنج شرط اساسی گرفتن شهروندی کانادا می‌تواند شهروند این کشور شوید.

schengen impotance grade for canada visa

آیا اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا زیاد است؟

ویزای شینگن هم که یکی از ویزاهای با ارزش در جهان محسوب می‌شود، بسیار ارزشمند است و سابقه سفر بسیار مثبتی برای متقاضی محسوب می شود.

به خاطر همین موضوع، که اگر پاسپورت متقاضی ویزای مولتیپل کانادا، دارای مهر و سابقه سفر زیادی باشد و ویزاهای مختلفی از کشورهای معتبر در آن وجود داشته باشد راحت تر می توانید ویزا بگیرید. ولی فقط این موضوع در مورد ویزای شینگن نیست یعنی اگر شما قبل از اقدام برای ویزای توریستی کانادا، به کشورهایی چون چین سفر کردید یا حتی سابقه سفر به کشورهای همسایه چون ترکیه و امارات را هم در پرونده دارید، اصلا به ویزای شینگن احتیاجی ندارید ولی اگر اصلا سابقه سفر زیادی ندارید و یک یا دو بار به اروپا سفر کردید چون ویزای شینگن معتبر است، می‌تواند اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا تا مقدار زیادی فاکتور سابقه سفر شما را پر کند.

بعد سفر خود به این کشور نیز برای راحتی کار خود می‌توانید یک حساب در بانک های کانادا باز کنید و کارهای دریافت و نقل و انتقال پول خود را با آن انجام دهید.

schengen impotance for canada visa valid countries

سایر ویزاهای با اعتبار برای اخذ ویزای کانادا

همانطور که گفتیم اگرچه اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا زیاد است ولی ویزاهای کشورهای دیگری چون کشور انگلستان یا استرالیا، ویزای آمریکا و ویزای ژاپن هم ارزشمند هستند و از دید آفیسر و سفارت کانادا با اعتبار هستند.

اگر متقاضیان ویزای شینگن نداشته باشد هم، با داشتن سابقه سفر به کشورهای ذکر شده سابقه سفر خود را برای سفر به سایر کشورها بسیار قوی کرده اند. اما چرا سفر به کشورهایی مانند ژاپن و استرالیا یا آمریکا مهم است؟

چون افسر سفارت متقاعد می‌شود که متقاضی اخذ ویزا بعد از پایان تاریخ ویزای خود قصد اقامت طولانی‌تر یا غیرقانونی در این کشور کانادا را نخواهد داشت و دولت را به دردسر نمی اندازد.

اگرچه وب سایت رسمی سفارت کانادا داشتن ویزای شینگن را الزامی نمی‌داند ولی اهمیت ویزای شینگن و سایر کشورها در سابقه سفر زیاد است و سابقه سفر از عوامل تعیین کننده‌ای در تایید پرونده توسط افسر پرونده است و می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر سوال شما نیز این است که دریافت ویزای کانادا به چند ویزای شینگن نیاز دارد ادامه این مقاله می‌تواند سوال شما را برطرف کند.

schengen impotance for canada visa stong travel history

 تراول هیستوری قوی برای ویزای کانادا

در یک کلام هر چقدر تعداد برچسب‌های ویزا در پاسپورت متقاضی بیشتر باشد، آن پاسپورت شانس قبولی بیشتری دارد و قوی‌تر می‌شود و نشان‌دهنده تراول هیستوری قوی متقاضی خواهد بود. از اصطلاحاتی که ممکن است زیاد بشنوید، پاسپورت سفید است. این اصطلاح به پاسپورتی گفته می‌شود که هیچ مهر و یا برچسب ویزایی در آن نیست. این پاسپورت احتمال ریجکتی بالایی دارد و ممکن است آفیسر نتواند به راحتی به این پاسپورت اعتماد کند.

اگر سابقه سفر شما هم خالی است، بهتر است حداقل با سفر به کشورهای همسایه پاسپورت خود را از سفیدی خارج کنید.

البته اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا را دست کم نگیرید و اگر می توانید به این منطقه سفرکنید تا سابقه سفر خوبی بسازید.

schengen impotance for canada visa travel history

آیا تراول هیستوری قوی به معنای دریافت قطعی ویزاست؟

داشتن سابقه سفری قوی برای درخواست ویزا، به معنای این است که تاکنون سفارتهای دیگری هم شما را قبول کرده اند و مهر تأیید از دیگر کشورها محسوب می شود و نشان می دهد که شما فردی گردشگر هستید و بعد از پایان اعتبار ویزا هم به کشور خود برمی گردید ولی داشتن سابقه سفر قوی هم تضمینی برای قبولی حتمی درخواست شما برای اخذ ویزا نیست و عوامل دیگر هم موثرند.

ساخت تراول هیستوری قوی

اگر به دنبال ساخت تاریخچه سفری قوی برای خود هستید، می‌توانید از ویزاهای ورودی یا ویزاهای E کمک بگیرید. کشور هایی چون موریس، سیشل، کامبوج، فیلیپین و هنگ کنگ کشورهای مناسبی هستند و با مهر ویزای آنها در پاسپورت خود سابقه سفر خود را قوی تر کنید و هم از مناطق زیبای این کشورها لذت ببرید.

از کشورهای راحت گیرو با اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا مانند ایتالیا و فرانسه برای دریافت ویزا استفاده کنید و به این کشورها سفر کنید و سابقه سفر خود را بهتر کنید.

۵ یا ۶ سفر سابقه خوبی محسوب می‌شود ولی بهتر است حتما از سفر در یک مرتبه به همه‌ی این کشور ها خودداری کنید تا آفیسر به شما شک نکند و در هر سفر به یک یا دو کشور بروید و به کشورهای دیگر در سفر های بعدی، با چند ماه فاصله سفر کنید.

schengen impotance for canada visa entrance prohibition

افرادی که مجاز به ورود به کانادا نیستند:

 هرچقدر پرونده اشخاص قوی باشد، حتی اهمیت ویزای شینگن در ویزای توریستی کانادا را رعایت کرده باشند،ولی اگر موارد زیر در پرونده آنها باشند ریجکت می‌شوند این فاکتورها شامل موارد زیر است:

  • وجود جرائم سازمان‌یافته، فعالیت‌های جنایی، نقض حقوق بشر در پرونده اشخاص
  • وجود دلایل امنیتی، بهداشتی و یا مالی خاص و غیر قابل قبول
  • کسانی که دارای خطر امنیتی برای این کشور محسوب شوند مانند کسانی که عضو گروه های تروریستی یا سازمان های امنیتی خطرناک باشند.مثلا اگر عضو این گروهها باشید و حتی سابقه سفر به شینگن با توجه به اهمیت ویزای شینگن داشته باشید هم مجاز به ورود به کانادا نیستید.
  • کسانی که در زمان اقدام به اخذ ویزا و مهاجرت دروغ گفته اند یا حقایقی را پنهان کرده اند.
  • کسانی که ورود آنها به این کشور با قوانین مهاجرتی مغایرت دارد.
  • افرادی که زمان حضور در این کشور به عنوان مقیم دائم شرایط حفظ اقامت را رعایت نکرده اند.

شما بعد ورود به این کشور با چک کردن سایت های کاریابی کانادا می توانید یک کار مناسب با تخصص و مدارک خود پیدا کنید.

اخذ ویزای کانادا در راه ابریشم:

اگر به دنبال گرفتن ویزای کانادا هستید، می‌توانید از متخصصان راه ابریشم کمک بگیرید تا با تخصص و مهارت خود شما را در این راه همراهی کنند، برای مشاوره و کسب اطلاعات با ما تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها