کار جنرال در کانادا

کار جنرال در کانادا

کار جنرال در کانادا به چه کارهایی گفته می‌شود؟ این کارها چه مزایا و معایبی دارند؟ انواع مشاغل جنرال اینترنتی در کانادا چیست؟ نکات مهم کار در کانادا چیست؟ رزومه کارهای جنرال خود را چگونه بهتر کنیم؟ عوامل موثر بر میزان حقوق چیست؟اگر شما هم با این سوالات روبرو شده اید برای کسب اطلاعات در مورد مشاغل کانادا با ما همراه شوید.

عموما کار جنرال در کانادا به کارهایی اطلاق می‌شود که تخصص خاصی نیاز ندارند و مشاغل غیر تخصصی هستند هر شخصی قادر است این مشاغل را انجام دهد و در این مشاغل استخدام شود. کارهای جنرال، درآمد چندان بالایی ندارند و نیازی به مدرک تحصیلی و سابقه کار ندارند و طیف زیادی از موقعیت‌های شغلی چون چمن زنی، نظافت، ساخت و ساز یا جابجایی جعبه‌ها و وسایل در دسته کار جنرال در کانادا قرار دارند. حقوق کارگر عمومی در این کشور تقریبا حدود 30 هزار دلار در سال است.

چه به دنبال اخذ ویزای توریستی کانادا باشید چه به دنبال اخذ ویزای کاری بهتر است اطلاعات کافی در مورد این کشور به آن سفر کنید.

مزایای کار جنرال در کانادا

اگر به دنبال شغلهای جنرال هستید باید بدانید این شغل ها دارای مزایای زیادی هستند، مزایای شغل های جنرال به شرح زیر است:

داشتن سابقه کار حرفه ای یا زیاد معمولا در کارهای جنرال مهم نیست.

اگر تازه مهاجرت کرده باشید و هنوز زبان شما خیلی پیشرفت نکرده است، برای این کارها زبان انگلیسی در حد محاوره کفایت می‌کند و بهترین راه برای تقویت زبان انگلیسی شما خواهد بود و سریع می توانید با فرهنگ و رسومات آشنا شوید.

اگر مدرک تحصیلی ندارید، کار جنرال در کانادا احتیاجی به گذراندن دوره دانشگاه یا دوره های تخصصی دیگر و مدرک یا سرتیفیکیت ندارند.

شما تقریبا می‌توانید همیشه برای شغل جنرال کار پیدا کنید.

تنظیم زمان کار دست خود فرد است.

حقوق کار جنرال برای تامین هزینه های اولیه زندگی کفایت می‌کند.

گاهی اوقات همین کارهای جنرال می‌تواند زمینه ساز شغل های بهتر و مناسبتر برای آینده شما شود.

شما همچنین می توانید با رعایت پنج شرط اساسی گرفتن شهروندی کانادا بعدا شهروند این کشور شوید.

canada general work cons

معایب شغل جنرال

اما این شغلها در کنار مزایای زیادی که برای افراد به خصوص مهاجران تازه وارد و بدون آشنایی با حرفه‌های تخصصی دارد، معایبی هم به همراه دارد که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

حقوق  کار جنرال در کانادا پایین است و فقط برای تامین هزینه های اولیه زندگی کافی است و معمولا سابقه کاری هم محسوب نمی‌شود.

حقوق این کار به صورت روزانه به فرد پرداخت می شود و حتی ممکن است هر لحظه کارتان را از دست دهید و خیلی امنیت شغلی ندارید ولی در کل باید در نظر بگیرید که انجام کارهای جنرال طولانی‌ مدت هم شما را فقط از هدفتان دور می ‌کند و خیلی مفید نخواهد بود چون مزایایی چون برخورداری از حقوق بازنشستگی، بیمه و درمان ندارد.

برخی از موارد کار جنرال در کانادا سخت هستند و به قدرت بدنی نیاز دارند و حتی ممکن است خیلی برایتان این مشاغل مشکل باشند.

در هر صورت فراموش نکنید با بررسی مزایا و معایب زندگی در کانادا متوجه می شوید سطح رفاه این کشور بالا است و با وجود تمامی معایب کار در کانادا می توانید حقوق نسبتا خوبی داشته باشید.

canada general work pros

انواع مشاغل جنرال اینترنتی در کانادا

شما می‌توانید کار جنرال در کانادا را به صورت اینترنتی انجام دهید.

با کار در اپلیکیشن های Instacart shop  اپلیکیشن Doordash و اپلیکیشن Uber eats می توانید کار خود را آغاز کنید.

در کانادا مردم از طریق Instacart shop مواد غذایی مورد نیاز خود را سفارش دهند. این اپ اقدام به استخدام افرادی می‌کند تا سفارشات افراد را به آن ها بدهد.

یا با کمک  Doordash وUber eats، از رستوران غذا سفارش می‌دهند و شما می توانید به عنوان delivery، کار کنید.

شما همچنین می توانید در اپلیکیشن Uber Taxi کار کنید و با جابه جایی مسافران به عنوان راننده کار کنید.

البته برای کار در کانادا باید یک حساب در بانک های کانادا باز کنید تا راحتتر کار کنید و به مشکل نخورید.

نمونه ای از کارهای جنرال در کانادا با حقوق

در ادامه به بررسی حقوق کار جنرال در کانادا می پردازیم.

general work table

canada general work tips

نکات مهم برای پیشرفت در کار

  • کسب تجربه کنید. کار داوطلبانه در سازمان‌هایی که در زمینه مورد علاقه شما است کمک زیادی به کسب تجربه می‌کند. البته کارهای داوطلبانه معمولا فقط سبب رشد شخصیت کاری می‌شوند و خیلی امتیازات مثبتی به همراه ندارند.
  • در دبیرستان و دوره‌هایی که در این مدارس برگذار می‌شوند، در کلاس‌های جوشکاری، فیزیک یا نقشه کشی شرکت کنید بعد از فارغ التحصیلی، دیپلم معتبر(GED) بگیرید‌.
  • مهارت‌های شغلی خود را پیشرفت دهید و به روز کنید. چه قدرت فیزیکی چه مهارت ارتباطی و فنی
  • دریافت گواهینامه‌های مرتبط برای کار جنرال در کانادا ضروری نیست ولی با دریافت گواهینامه‌های مرتبط می‌توانید پیشرفت بیشتری در کار خود کنید و کارفرمایان هنگام استخدام به افراد دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط  نگاه مثبتی می‌کنند. نمونه ای از این گواهینامه‌ها، گواهی انجمن ملی ایمنی است.

عوامل موثر بر میزان حقوق

  • مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر مقدار حقوق افراد، منصب و شغلی است که برای آن درخواست می‌دهید.
  • عامل بعدی استانی است که در آن به یک شغل در خواست می‌دهید چون در هر استان‌ کانادا قوانین متفاوت است، قوانینی چون قوانین کار، مقدار پایه حقوق و حتی شرایط کار متفاوتند، پس حتما قوانین و شرایط کار هر استان را خوب مطالعه کنید.
  • بعد نوع و سمت شغلی و قوانین استانی، سابقه‌ی کاری برای کار جنرال در کانادا بسیار مهم است. و گاهی حتی پایه حقوق اشخاص را تا 32% هم افزایش می دهد.
  • بعد موارد بالا میزان تحصیلات قادر است تا 29% سبب افزایش حقوق شود.

شما همچنین می توانید از مقاله دریافت ویزای توریستی کانادا به چند ویزای شینگن نیاز دارد هم دیدن کنید.

رزومه جنرال

نکات زیر را برای رزومه خود رعایت کنید تا نتایج بهتری پیدا کنید.

  • اگر اسمی طولانی دارید، می‌توانید اسمی دیگر استفاده کنید و از آن نام برای معرفی خود استفاده نکنید چون اجباری نیست حتما نام ثبت شده در رزومه با پاسپورت شما تطابق داشته باشد؛ بلکه برای تلفظ راحت نام خود از نامی متناسب با اسمتان برای کار جنرال در کانادا استفاده کنید.
  • در رزومه تخصصی باید به سوابق و مهارت های خود اشاره کنید ولی، در رزومه جنرال اینطور نیست. حتی گاهی وقتی خود را با تخصص و سابقه ای زیاد معرفی می‌کنید، ممکن است کارفرما با توجه به تخصص شما، شما را برای این کار جنرال در کانادا مناسب نداند و فکر کند ممکن است بسته به تخصصتان به دستورات کارفرما بی توجهی کنید. پس این تخصص به ضررتان می‌شود‌.
  • رزومه جنرال خود طولانی نکنید و توضیحات اضافه ندهید و ترجیحا یک رزومه تک صفحه ای با طراحی ساده به کارفرما ارائه کنید. مواردی چون شرح انگیزه فرد از کار کردن در روزمه، می تواند کارفرما را تحت تاثیر قرار دهد. شما حتی می توانید تمایل و انگیزه خود را از کارکردن در آن محل کار به کارفرما نشان دهید و مزایا و نکات مثبت محل کار را به او بگویید.

حتما از سایت های کاریابی کانادا دیدن کنید تا از بهترین موقعیت های شغلی آگاهی یابید و شانس پیدا کردن شغل مناسب مهارت خود را پیدا کنید.

همانطور که پیش تر گفته شد کار جنرال در کشور کانادا موضوعی مهم به شمار می آید که بسیار مورد توجه کاربران قرار دارد. کار جنرال عموما طیف وسیعی از مشاغل را شامل می‌شود که نیازمند مهارت های بسیار بالا یا تخصص خاصی نیستند. درست است که شغل های جنرال نسبت به کارهای دیگر درآمد پایین تری دارند ولی خوبی آن ها این است که دانشجویانی که با ویزای تحصیلی کانادا اقامت دارند نیز می‌توانند به صورت پاره‌وقت و در تایم های کم به آن‌ها بپردازند. علاوه بر این، مشاغل جنرال در کشور کانادا برای بدست آوردن سابقه‌ی کار و پیدا کردن تجربه نیز بسیار کاربردی و مفید است البته بهتر است مهاجران قبل از مهاجرت به این کشور قوانین ورود به کانادا را به خوبی مطالعه کنند تا با اطلاعات کافی زندگی خود را در آن جا آغاز کنند.

برای پیدا کردن و انجام این نوع مشاغل، متقاضیان می‌توانند از روش‌های متفاوتی همچون انجام کارهای داوطلبانه یا شرکت کردن در دوره‌های مختلف کارآموزی و یا تقویت مهارت‌ و تخصص های شغلی خود استفاده کنند. از این رو، برای افراد مختلف از جمله ایرانیان کار جنرال در کشور کانادا می‌تواند تجربه و فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه و پیشرفت باشد. همانطور که در بالا اشاره شد در این متن ما سعی کرده ایم که مزیت‌های کار جنرال در کانادا را با هم بررسی و مقایسه کنیم.

کشور کانادا یکی از مقصد های محبوب و راحت برای متقاضیانی است که به دنبال مشاغل پردرآمد و بسیار مطمئن هستند. مشاغل جنرال در کانادا  یکی از بهترین انتخاب ها برای ایرانیانی می باشد که به دنبال فرصت‌های عالی شغلی در این کشور محبوب هستند. البته مشاغل پر درآمد در کانادا بسیار زیاد می باشد اما کار جنرال به دلیل وجود مزایایی که دارند، بسیار مورد پسند مهاجرین واقع شده اند.

مشاغل جنرال در کانادا

کشور کانادا با وجود شهرهای مدرن و به شدت زیبای خود، شرایط زندگی و کار بسیار عالی و مطلوبی را برای مهاجرین خود فراهم ساخته است؛ شهرهایی مانند مونترال، ونکوور و تورنتو با زیربنا و زیرساخت‌های عالی، ارائه ی انواع خدمات عمومی متنوع و وجود فرهنگ زندگی متنوع روان‌، اکثر ایرانیان را مجذوب خود می سازد. همچنین این کشور با دارا بودن بهترین امکانات آموزشی و بهداشتی و وجود فرصت‌های تفریحی و فرهنگی بسیار زیاد در این شهرهای زیبا، زندگی را برای مهاجران ایرانی در کشور کانادا بهتر می سازد.

برای مهاجران ایرانی‌ که اکثرا به دنبال شغل هایی در کشور کانادا می باشند، استفاده کردن از انواع سایت‌های کاریابی معتبر که قبلا ذکر کردیم می‌تواند یکی از راه های موثر برای یافتن فرصت‌های شغلی مناسب و مورد نیاز آنها باشد. عموما این سایت‌ها اطلاعات بسیار مفیدی را درباره انواع مشاغل موجود، درخواست های شغلی و انواع رزومه‌ نویسی در کشور کانادا ارائه می‌دهند. متقاضیان می توانند با استفاده از این نوع سایت ‌ها، به راحتی به شغل جدید مورد نظر خود در کانادا دست یابند.

اگربخواهیم به‌ طور کلی بیان کنیم، کار های جنرال در کشور کانادا برای ایرانی‌ها و مهاجران فرصت‌های شغلی بسیار خوبی را با درآمد مطلوب و شرایط کاری مناسب، فراهم می سازد. از این رو، تمام ایرانی‌هایی که به دنبال انواع فرصت‌های شغلی در یک کشور خارجی هستند، به راحتی می‌توانند به مهاجرت به کانادا و انجام کار جنرال در این کشور زیبا فکر کنند و به دنبال مشاغل موفق و پرسود و بازده در کانادا باشند.

اخذ ویزای کانادا در راه ابریشم:

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید، می‌توانید کار خود را به کارشناسان ماهر و باتجربه‌ی راه ابریشم بسپارید تا با صبر و حوصله پاسخ سوالات شما را بدهند. برای مشاوره و کسب اطلاعات با ما تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها