هتل های کانادا

هتل های کانادا | lمعرفی و بررسی قیمت رزرو هتل

کانادا از کشورهای بسیار وسیع دنیا محسوب می‌شود که در چند سال اخیر به سبب رونق و پیشرفت‌های اقتصادی که تجربه کرده، یکی از کشورهای مهاجرپذیر و البته توریست‌پذیر دنیا به حساب می‌آید. به همین هتل‌های زیادی در شهرهای این کشور بنا نها شده‌اند. در گذشته هتل‌ های کانادا برای سهولت در رفت‌و‌آمد مسافران، در نزدیکی راه آهن این کشور بنا می‌شدند؛ اما امروزه علاوه‌بر آن‌ها، هتل‌های بسیار مدرن با طراحی منحصربه‌فردی در این کشور وجود دارند که لذت اقامت در کانادا را دوچندان می‌کنند. به‌دلیل طبیعت بسیار چشم‌نواز کانادا، چشم‌انداز اکثر این هتل‌ها به سمت مراتع سبز یا سواحل آبی است؛ اما موضوع مهمی که در هنگام اخذ ویزای توریستی کانادا باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب هتل نزدیک به محل‌های مورد نظرتان است تا مسیرهای رفت‌و‌آمد شما کوتاه شوند.

معرفی و بررسی هتل های کانادا

یکی از دغدغه‌های اصلی مهاجرینی که به کانادا سفر می‌کنند، انتخاب هتل مناسب با کار و نیاز آن‌ها است. داشتن اطلاعات کافی در مورد هتل‌های مناسب، لذت اقامت امن را برای شما رقم می‌زند. هرچند که ممکن است قیمت برخی از هتل‌های واقع در مرکز شهر گران باشد؛ اما هتل‌هایی برای همه‌ اقشار جامعه و در هر سطحی در کانادا وجود دارند. در شهرهای محبوب کانادا مانند تورنتو و ونکوور هتل‌هایی زیبا و گاهاً عجیبی ساخته می‌شوند که لذت اقامت در آن‌ها تجربه‌ای بسیار فراموش‌نشدنی خواهد بود.

حتی هتل‌‌های سه ستاره این کشور نیز امکاناتی نظیر اسپا، سونا، استخر، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، زمین‌های بازی کودکان، وای فای، شاتل، خشکشویی و لاندری و آسانسور را به مراجعین ارائه می‌دهند. خدمات‌رسانی این هتل‌ها با تکنولوژی روز دنیا انجام می‌گیرد. از بهترین هتل های کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل های کانادا ویسلر

شاید بتوان لقب سرد‌ترین هتل جهان را به هتل ویسلر اختصاص داد که در خارج از محدوده شهر کبک قرار دارد. دلیل سرد بودن آن معماری جالب این هتل بوده که با استفاده از یخ و برف انجام شده است. هر ساله بنای این هتل به وسیله کارگران ماهر؛ با برف و یخ ترمیم می‌شود. البته معماری سرویس بهداشتی و اتاق‌های استراحت این هتل این گونه نیست و در این مکان‌ها تهویه مطبوع و هوای گرم وجود دارد. خوشبختانه امکان بوک کردن این هتل برای کسانی که موفق به دریافت ویزای توریستی سینگل یا مولتی شده‌اند، وجود دارد. هتل ویسلر بر اساس استانداردهای بین‌المللی دارای ۵ ستاره است و هتلی گران محسوب می‌شود.

از نظر موقعیت مکانی به دلیل قرار گرفتن آن در منطقه کوهستانی، تله اسکی بسیار وسیعی وجود دارد که در اکثر فصول سال یخ زده است. به طرفداران اسکی روی یخ این نوید را می‌دهیم که به بزرگ‌ترین تله اسکی کانادا قدم می‌گذراند. البته در تابستان هم این منطقه فضای بسیار مناسبی برای دوچرخه سواری است. از نظر موقعیت مکانی هتل ویسلر در منطقه بریتیش کلمبیا در شرق اقیانوس آرام واقع است. این هتل دارای امکاناتی از قبیل شاتل فرودگاهی، پیست اسکی، خدمات ۲۴ ساعته، سالن جلسات و منظره بسیار آرامش‌بخش است.

هتل های کانادا کازا لوما

هتل قصر کازا لوما

به دلیل زیبایی شگفت انگیز، به هتل کازا لوما لقب قصر را اختصاص داده‌اند. این هتل دارای قسمت‌های عجیب و شگفت انگیزی مانند تونل مخفی، باغ‌ها و موزه تاریخی است. چشم‌انداز این هتل به سمت شهر است و یکی از بهترین جلوه‌های تورنتو را به نمایش می‌گذارد. هتل قصر در بلک کومب بوده و به دلیل کوهستانی بودن این منطقه در فصل زمستان تفریحات برفی مانند اسکی و سورتمه در آن انجام می‌شود. خدمات رسانی این هتل بسیار لوکس شگفت‌انگیز است و در آن مراسم خاص کریسمس، هالوین و مناسبت‌های ویژه برگزار می‌شود. افرادی که دسترسی به بانک های کانادا برایشان اهمیت دارد، می‌توانند این هتل را برای اقامت خود برگزینند.

برای رسیدن به هتل صد ساله قصر کازا لوما باید در ایستگاه‌های سنت کلیر وست، اسپادانا یا دپونت سوار مترو شوید. جالب است بدانید در نزديکي این هتل موزه رویال، گالری هنری آنتاریو و پارک اسپادینا وجود دارد و فاصله آن تا این اماکن کمتر از 3 کیلومتر است. علاوه بر این رستوران‌های بسیار مجللی مانند وگان لیو، فلور د سال نیز در نزدیکی هتل قصر قرار دارند. هتل کازا لوما دارای شاتل مسافربری به سمت فرودگاه‌های دور و نزدیک بوده و اسکان در این هتل پنج ستاره برای افرادی که دارای مشاغل پر درآمد در کانادا هستند، بسیار مناسب است.

هتل های کانادا تامپسون

هتل های کانادا تامپسون

اگر قصد اقامت در تورنتو را دارید؛ لذت اسکان در هتل تامپسون به‌عنوان یکی از بهترین هتل های کانادا را از دست ندهید. در میان این شهر شلوغ هتلی نسبتا کوچک، آرام با طراحی بسیار لوکس وجود داشته که زیبایی‌های منحصربه‌فردی دارد. جالب‌ترین ویژگی این هتل پشت بام آن است که با داشتن استخری بسیار زیبا، جذابیت کم نظیری را ایجاد می‌کند. نمای شهر تورنتو و آسمان خراش‌های آن از بلندای این هتل بسیار دیدنی است. از مزیت‌های بزرگ این هتل نزديکي به فرودگاه بین‌المللی بیلی بی شاپ است.

ساعت پذیرش این هتل ۱۵ بعد از ظهر و ساعت تحویل اتاق ۱۲ ظهر است. امکانات اتاق‌های هتل تامپسون شامل وسایل کامل پذیرایی، خدمات بیدار باش، سیستم پاسخگویی ۲۴ ساعته، بار، لاندری و تهویه بسیار مطبوع می‌شود. فاصله هتل تامپسون از برج سی ان، مرکز خرید ایتان، نمایشگاه هنری هامیلتون، پارک کویینز، دانشگاه تورنتوو و میدان یونگه کمتر از ۳ کیلومتر است. اگر بخواهیم مزایای و معایب زندگی در کانادا را برشماریم، مطمعناً این هتل از مزیت‌های بزرگ اقامت در کانادا به حساب می‌آید.

هتل های کانادا فرمونت لو شاتو

هتل فیرمونت له شاتو فرونتناک

این هتل قدیمی با معماری فرانسوی مجذوب کننده آن از قرن 19 میلادی یکی از مجلل‌ترین هتل های کانادا محسوب می‌شود. زیبایی بنای هتل فیرمونت له شاتو فرونتناک بسیار زیاد بوده و در  کبک سیتی واقع شده که مشرف به رودخانه جذاب سنت لاورنس است. هتل فیرمونت له شاتو فرونتناک به هتل کبک نیز مشهور بوده و در ساختمان مجلل آن بیش از ۶۰۰ اتاق برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. در اتاق‌های مجلل این هتل وای فای رایگان، تهویه مطبوع و پشتیبانی ۲۴ ساعته وجود دارد.

کسانی که مایل به ورق زدن تاریخ هستند و علاقه دارند از موزه‌های کانادا دیدن کنند، اقامت در این هتل را نباید از دست دهند. بسیاری از افراد مقیم کانادا با مراجعه به سایت های کاریابی کانادا سایت های کاریابی کانادا ، محل کار خود را در نزديکي این هتل انتخاب می‌کنند تا روزهای خود را در هتلی مجلل بگذرانند. در نزديکي هتل فیرمونت له شاتو فرونتناک موزه ارسولینس، سیویلیزیشن و فرودگاه بین‌المللی کبک را می‌توان دید.

هتل های کانادا فوگا

هتل فوگا

هتل فوگا مکان مناسبی برای افرادی بوده که دوست‌دار هنر و مینیمال‌های جذاب معماری (تلفیقی سنتی و مدرن) هستند. به دلیل قرارگیری این هتل بر روی صخره‌های ساحلی، چشم‌انداز ساحل فوگو از بلندای آن بسیار مسحور کننده است. جالب است بدانید که در هتل فوگا، گالری هنری، سینما و رستورانی با طراحی منحصربه‌فرد وجود دارد. معماری بیرونی این هتل به شکل ۴ سازه مستطیلی شکل دیده می‌شود.

قرار گرفتن این هتل در جزیره نیوفنلاند باعث شده که محیطی آرام و امن برای دوست داران آرامش به‌وجود آید. در اتاق‌های ساده این هتل لذت تماشای اقیانوس را در دل منطقه برفی خواهید یافت. از معایب اسکان در این هتل می‌توان به موقعیت مکانی آن اشاره کرد که به دلیل بنا شدن در جزیره، دسترسی به اماکن گردشگری و فرودگاه‌ها از طریق آن کمی مشکل است. این هتل برای کسانی که می‌خواهند چند صباحی را به دور از شهر و شلوغی‌های آن باشند، مناسب است.

هتل های کانادا راه ابریشم

سخن پایانی

در این مقاله به ۵ مورد از بهترین و خاص‌ترین هتل های کانادا پرداخته شد؛ اما تنوع کم نظیر هتل‌های این کشور به اینجا ختم نمی‌شود. در کانادا هتل‌های دیگری نظیر رزروود، فورسیزن، فیرمونت پسیفیک ریم و… وجود دارد که به‌روزترین امکانات خدمات رسانی مجهز هستند. هتل اکسنت این، بارکلی، فیلموس، دلوکس این و کامفورت نورث برای افرادی که دغدغه هزینه های زندگی در ونکوور و تورنتو را دارند، بسیار مناسب هستند. اگر قصد اخذ ویزای توریستی کانادا را و اقامت در هتلی مناسب را دارید، راه ابریشم راهنمای شما خواهد بود. شما با مشاوره با کارشناسان با تجربه موسسه راه ابریشم می‌توانید با نحوه بوک، شرایط پذیرش، هزینه و موقعیت هتل‌ها آشنا شده و مشاوره‌های ارزشمندی را دریافت کنید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها