فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا

فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا

فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا به تعدادی زیادی وجود دارد، که هر بانویی می‌تواند باتوجه به هنر و مهارت خود در این زمینه‌های شغلی مشغول به کار شود. برای پیدا کردن کار در ابتدا می‌بایست درخواست خود را ارسال نمایند و بعد از تایید، می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید. طراحی سایت، پرستاری، آشپزی، خیاطی، مدیریت، مدیرعامل، فروشندگی و… از نمونه فرصت‌های شغلی کار برای زنان در کانادا هستند. بدون تردید میزان مهارت و حرفه شما در زمینه شغلی باعث افزایش حقوق نیز خواهد شد. برای مثال، طراحی سایت و کار مدیریت از پردرآمدترین شغل‌ها در کشور کانادا به شمار می‌روند. برای شاغل شدن در این کشور ابتدا باید اقدام به اخذ ویزای توریستی کانادا نموده و پس از مراجعه به کانادا، اقامت دائم خود را در این کشور دریافت کنید.

انواع فرصت‌ های شغلی برای زنان در کانادا

باتوجه به مزایا و معایب زندگی در کانادا ، بهتر است بدانید که یافتن یک شغل مناسب می‌تواند کمک‌های فراوانی را برای تامین رفاه زندگی شما ارائه دهد. در واقع هزینه‌های زندگی در کانادا در بخش‌های مختلف آن یکسان نبوده و هر بانویی نیازمند شاغل شدن و کسب درآمد است. برخی از شغل‌های محبوب و مناسب برای بانوان به شرح زیر هستند.

فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا طراحی سایت

از جمله فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا میتوان به طراحی سایت و برنامه‌نویسی اشاره کرد، این شغل یکی از شغل‌های پردرآمد در کشور کانادا به حساب می‌آید که به مهارت کافی نیاز دارد. شاغلان در این زمینه باید مدرک تحصیلی معتبری را ارائه دهند و با تمامی امور برنامه‌نویسی آشنا باشند. اگر با روش توسعه وب ‌سایت، طراحی سایت، ساختن سایت و… آشنایی داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید در شرکت‌های فناوری اطلاعات در کانادا مشغول به کار شوید. این شغل درآمد بسیار فوق‌العاده‌ای برای یک خانم به همراه خواهد داشت. به‌طور تقریبی دستمزد هر ساعت کار در زمینه طراح سایت بین 18 الی 45 دلار خواهد بود. باتوجه به شرایط زندگی در شهرهای مختلف کانادا به‌خصوص هزینه‌های زندگی در ونکوور و تورنتو ، باید گفت که شغل طراحی سایت یک انتخاب عالی برای کسب درآمد قابل قبول است.

فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا خیاطی

فرصت شغلی خیاطی برای زنان در کانادا

حرفه ی خیاطی جزو یکی فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا است که مخاطبان زیادی دارد. در واقع یک خانم به‌راحتی می‌تواند به‌جای استخدام شدن در سازمانی، خود کسب‌وکار خیاطی خود را آغاز نماید. البته اگر از شرایط لازم برای آغاز کسب‌وکار خود برخوردار نیستید، به‌راحتی می‌توانید در مزون یا کارخانه‌های تولید لباس مشغول به کار شوید. به‌طور تقریبی میزان حقوق سالانه یک خیاط 32 هزار دلار تخمین زده شده است. اگر مهارت بالا و جربه بیشتری در این زمینه داشته باشید، به‌ سادگی می‌توانید حقوق خود را افزایش دهید.

فرصت شغلی آشپزی در کانادا برای زنان

آشپزی یکی از کارهای مورد علاقه خانم‌ها و همچنین از فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا به حساب می‌آید. در این شغل به‌راحتی می‌توانید با علاقه مشغول به کار شده و در کنار آن به درآمد قابل قبولی نیز دست یابید. خانم‌هایی که در زمینه آشپزی از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشند، به‌راحتی می‌توانند در این حرفه و در کشور کانادا مشغول به کار شوند. به‌طور حدودی با شغل آشپزی می‌توانید سالانه درآمدی بیشتر از 40 هزار دلار را از آن خود نمایید. البته در کانادا، کالج‌های متنوعی برای آموزش در این حرفه وجود دارند که می‌توانید در رشته آشپزی ثبت ‌نام کرده و دوره‌های آموزشی آن را بگذرانید.

فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا آرایشگری

شغل آرایشگری در کانادا برای زنان

یکی از کارهایی که نیاز به مهارت و تجربه دارد، شغل آرایشگری است. به‌طور معمول بسیاری از بانوان به‌راحتی می‌توانند در زمینه آرایشی تجاربی کسب کرده و در این شغل، مشغول به کار شوند. فرصت‌ های شغلی بی‌پایان و متنوعی برای کار آرایشگری وجود دارند. یکی از کارهایی که از درآمد بسیاری بالایی برخوردار بوده، شغل گریموری در زمینه آرایشگری است. میزان درآمد سالانه یک آرایشگر در این کشور حدوداً 34 الی 40 هزار دلار تخمین زده شده است. این حرفه از فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا با درآمد بالا محسوب میشود.

فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا مدیر عامل

شغل مدیر عامل برای زنان در کانادا

مدیرعامل بودن برای یک زن در کشور کانادا می‌تواند فواید بسیاری را به همراه داشته باشد. در واقع برای استخدام در این شغل باید مراحل تحصیلی آن را پشت سر گذاشته و مدرکی را در دست داشته باشید. در کشور کانادا بیشتر ارگان‌ها و شرکت‌های معتبر در رشته‌های مختلفی همچون MBA، به‌دنبال نیرویی برای مدیریت هستند. اگر از مدرک معتبری برای این شغل برخوردار باشید، بدون تردید مدیریت در شرکت می‌تواند درآمد بالایی برای شما به ارمغان آورد. برای استخدام در این شغل که به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد کانادا شناخته می‌شود، می‌بایست در ابتدا یک رزومه کاری و درخواست کار را برای سازمان مربوطه ارسال نمایید.

مسئول پذیرش در کانادا برای زنان

مسئول پذیرش یکی از شغل‌های مورد توجهی است که درآمد متوسطی در بین فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا دارد. درآمد سالانه یک مسئول پذیرش بالاتر از 31 هزار دلار تخمین زده شده است. در این شغل، خانم باید به عنوان مسئول پذیرش در سازمان‌ها، هتل‌ها، مراکز درمانی یا رستوران‌ها مشغول به کار شود. البته در این شغل می‌بایست به زبان انگلیسی یا چند زبان دیگر نیز مسلط باشید تا به‌راحتی بتوانید با مراجعه‌کنندگان ارتباط برقرار نمایید. اگر از روابط عمومی بالایی برخوردار هستید، به‌راحتی می‌توانید در این شغل مشغول به کار شوید.

فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا پرستاری

پرستاری برای زنان در کانادا

پرستاری یکی از شغل‌های مورد شناخت و مناسب برای یک خانم در تمامی نقاط جهان است. همان‌طور که در ایران پرستاری به بهترین شغل برای یک زن تبدیل شده، در کشور کانادا نیز به عنوان مناسب‌ترین شغل برای خانم‌ها شناخته می‌شود. حدوداً میانگین حقوق یک پرستار به‌صورت سالانه بیشتر از 71 هزار دلار خواهد بود. حقوق پرستاری برای گذراندن زندگی و تامین منابع رفاهی بسیار مناسب است.

البته اگر از مدرک یا مهارت خاصی در این شغل برخوردار باشید، حقوق شما افزایش خواهد یافت. پرستاران متخصص قطعاً حقوق و دستمزد بالاتری را نسبت به پرستاران عادی دریافت می‌کنند. از انواع شغل‌های مربوط به پرستاری می‌توان به پرستار متخصص، پرستار سالمند، پرستار کودک، پرستار کادر درمان یا کادر بهداشت اشاره کرد. شما اشتغال در این شغل را، پس از گذراندن دوره آموزشی آن آغاز خواهید کرد.

فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا کارمند بانک

شغل کارمند بانک در کانادا

کارمند شدن در بانک‌های کانادا نیاز به مدرک معتبری دارد؛ از این‌رو هر خانمی که مدرک و تجاربی در این زمینه در دست داشته باشد، می‌تواند رزومه کاری خود را به بانک مربوطه ارسال کرده و شانس خود را برای استخدام شدن در این کار دولتی امتحان نماید. کارمندان بانک به‌طور کلی از مزایای شغلی بالاتری نسبت به سایر شغل‌ها برخوردار هستند. برای این کار می‌بایست مهارت‌های لازم را در رابطه با ارتباط کلامی، کار با نرم ‌افزار مالی، ارائه اوراق اداری و مواردی از این قبیل به دست آورید. از مزایای شغل کارمندی در بانک می‌توان به ثبات شغلی، درآمد بالا، پیشرفت شغلی و اخذ اقامت کانادا اشاره کرد.

دستیار فروش در کانادا

این شغل سالانه حقوق بالایی در حدود 34 هزار دلار برای یک خانم خواهد داشت. دستیار فروش یکی از شغل‌هایی است که خانم‌ها می‌توانند در منزل خود یا به‌صورت حضوری در فروشگاه‌های مختلف به آن مشغول شوند. در واقع برای این کار باید به‌دنبال استخدام در هایپر مارکت‌ها یا فروشگاه‌های بزرگ در کانادا باشید. البته برای کسب موفقیت در این شغل بهتر است که روابط عمومی بالایی داشته و بر زنان مردم کانادا مسلط باشید.

فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا منابع انسانی

مدیر منابع انسانی در کانادا برای زنان

مدیریت منابع انسانی از نمونه فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا است که درآمد آن متوسط بوده؛ اما محیط کاری آن برای یک خانم کاملاً مناسب است. البته توجه نمایید که برای استخدام شدن در این شغل، می‌بایست مدرک معتبری را در دست داشته باشید. اگر در رشته مدیریت منابع انسانی تحصیل نموده و مدرک آن را دریافت کرده‌اید، با درخواست کار در این زمینه به‌راحتی می‌توانید شغلی مناسب را برای خود پیدا کنید. این شغل در واقع بدین معناست که شما باید به مدیریت و نظارت بر اعمال سرمایه انسانی یک ارگان یا سازمان، بپردازید.

سخن پایانی

کانادا یکی از کشورهایی بوده که سالانه افراد بسیاری کشور خود را به این مقصد ترک می‌کنند. یکی از دلایل پررنگ برای این کار، فراهم بودن فرصت ‌های شغلی برای زنان در کانادا است. برای شاغل شدن در شغل‌های مختلف در کانادا، در ابتدا می‌بایست به سایت‌های کاریابی کانادا مراجعه نمایید. در این سایت‌ها به‌راحتی می‌توانید تنوع بالایی از انواع کارها را مشاهده کرده و اطلاعات مطلوب‌تری را به دست آورید. شرکت راه ابریشم برای دریافت ویزا و مواردی در این زمینه می‌تواند به شما راهنمایی‌ها و اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهد؛ از این‌رو برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها