ویزای توریستی شنگن تضمینی

ویزای توریستی شنگن تضمینی

ویزای توریستی شنگن تضمینی وجود دارد؟ آیا کسی می‌تواند به طور تضمینی برای من ویزای شینگن بگیرد؟ چه کسانی شانس زیادی برای قبولی دارند؟ آیا چیزی تحت عنوان ویزای شینگن فوری وجود دارد؟ ویزای شینگن  بدون اطلاعات بیومتریک و تضمینی را چگونه باید گرفت؟ آیا می‌توان ویزای شینگن را فوری و بدون پیش پرداخت گرفت؟ در این مقاله در تلاشیم تا به سوالات شما به طور کامل پاسخ دهیم.

به طور کلی باید بدانید هیچ فرد یا موسسه ای قادر نیست ادعای اخذ ویزای توریستی شنگن تضمینی کند چون اعلام نتیجه قبولی یا ریجکتی ویزا در دست آفیسر و سفارت است تا براساس شایستگی شما نتیجه گیری کنند، موسسات فقط می‌توانند براساس اخبار و قوانین روز سفارت پیش بروند و تمامی علل ریجکتی را به شما بگویند تا از پرونده حذف کنید ولی در نهایت این آفیسر است که تصمیم می‌گیرد به شما ویزای شینگن بدهد یا نه.

چرا چیزی تحت عنوان ویزای توریستی شنگن تضمینی وجود ندارد؟

چون موسسات قدرت تصمیم گیری در مورد پرونده شما را ندارند. شاید بارها در تبلیغات با ادعای  ویزای توریستی شنگن تضمینی و برگشت دادن تمام مبلغ شما در صورتی که ویزا نگرفتید دیده باشید ولی چگونه برخی موسسات این چنین ریسک می‌کنند؟

موسسات ممکن است ابتدا به ارزیابی پرونده و اوضاع و احتمال کلی قبولی پرونده شما بپردازند و اگر ببینند شانس بسیار بالایی برای قبولی دارید و تمام شرایط یک پرونده قوی را دارید به ارائه خدمات ویزای تضمینی شینگن به شما بپردازند و با بررسی عوامل ریجکتی ویزای شینگن و حذف آنها از پرونده متقاضی اقدام به گرفتن پول اضافی از متقاضیان می‌کنند، چون آنها در هر صورت احتمال قبولی دارند و موسسات کار اضافی نکردند.

schengen visitor visa conditions

شانس چه افرادی برای اخذ ویزا بالا است؟

  • افراد با سابقه سفر و تراول هیستوری خوب: اگر شخص سابقه توریستی خوبی داشته باشد و ویزای کشورهای مختلفی در پاسپورتش باشد و پاسپورت او سفید نباشد و تازه این سفرها به کشورهای معتبری مثل ژاپن یا استرالیا و غیره باشد، نشان می دهد قصد او فقط سفر است و خیال آفیسر را راحت می‌کند پس احتمال قبولی او بالا می‌رود ولی باز هم ادعای موسسات برای ویزای توریستی شنگن تضمینی برای او صحیح نیست و احتمال ریجکتی او هنوز وجود دارد.
  • افراد دارای دعوتنامه یا دارای خانواده یا اقوام در کشور مقصد : داشتن آشنایان زیاد در کشور مقصد هدف شما را توجیه می‌کند و با ارائه دعوت نامه سرعت رسیدگی به پرونده شما و احتمال قبولی آن بیشتر می‌شود.
  • افراد دارای تمکن مالی و موجودی حساب بالا: یکی از مهمترین عوامل تایید یا رد پرونده شما تمکن مالی است که تصمیم افسر ویزا و سفارت را در مورد پرونده شما مشخص می‌کند، چون افراد دارای تمکن و دارای کسب و کار و وضع مالی مناسب در کشور مبدا معمولا علاقه‌ای به اقامت غیرقانونی یا پناهندگی در کشور مقصد و حوزه شنگن ندارند.
  • افرادی که مدارک معتبر، کامل و بدون نقص ارائه کنند: اگر چه چیزی تحت عنوان ویزای توریستی شنگن تضمینی وجود ندارد ولی می توانید شانس خود را بالا ببرید. از مدارک هویتی و برنامه سفر تا مدارک اثبات تمکن و وابستگی عاطفی باید صحیح باشند و تمامی فرمها باید صحیح پرشوند تا پرونده شما قبول شود و این مدارک تاثیر زیادی در میزان موفقیت پرونده شما در این فرایند خواهند داشت.
  • داشتن شرایط امتیازی: مثلا اگر شخصی دنبال دریافت ویزای تحصیلی باشد شرایط مناسبی دارد و گپ تحصیلی ندارد و سن مناسبی هم دارد، یا اگر دنبال ویزای کاری است جاب آفر دارد و مدرک زبان با نمره بالا و سابقه کار هم دارد.

پس حتما قبل اقدام به سفر به طور کامل در مورد ویزای شینگن مطالعه کنید و گول ادعاهایی چون ویزای شینگن فوری و تضمینی یا ویزای توریستی شنگن تضمینی را نخورید.

ویزای فوری شینگن

برخی موسسات اقدام به اخذ مبالغ بالا از متقاضیان می‌کنند تا برای آنان ویزای فوری بگیرند ولی آیا این ادعا درست است؟ این ادعا فقط یک ترفند تبلیغاتی محسوب می‌شود چون هر متقاضی و موسسه ای می‌تواند با کمک سرویس های ویژه سفارت که در اختیار مردم گذاشته شده است استفاده کنند و موسسه کار خاص و استثنایی انجام نمی‌دهد. مراکز وقت سفارت شینگن یا دفاتری همچون VFS و BLS از تمامی متقاضیانی که بخواهند مبالغی می‌گیرد و خدمات خاصی ارائه می‌کند مثلا به متقاضی وقت سفارت نزدیک یا فوری داده و او را جلو‌ می‌اندازند. و این سرویس های VIP هیچ ربطی به ویزای ویزای توریستی شنگن تضمینی ندارد و ادعای ویزای شینگن تضمینی فقط یک ترفند تبلیغاتی است.

ویزای شینگن  بدون اطلاعات بیومتریک و تضمینی

اکر سوال شما نیز این است که آیا بدون اطلاعات بیومتریک می‌توان ویزا گرفت یا نه باید بدانید که کلیه افراد متقاضی ویزای شینگن  ملزم هستند یکسری اسناد و مدارک را حتما به سفارت بدهند و باید با حضور خود در سفارت اثر انگشت خود را به ثبت و تایید برسانند و این قانون ثبت اطلاعات بیومتریک فقط برای افراد خاصی نیست و الزامی برای کلیه متقاضیان بالای دوازده سال است. اگر با  وعده و اصطلاح تبلیغاتی دریافت ویزای توریستی شنگن تضمینی بدون اثر انگشت روبرو شدید بدانید واقعیت ندارد و کمبود و نقص مدارک و اسناد ضروری اخذ ویزا فقط سبب ریجکتی شما خواهد شد. در ادامه به بررسی ادعاهای حول ویزای شنگن فوری بدون پیش پرداخت خواهیم پرداخت و درستی یا نادرستی این ادعا را بررسی می‌کنیم.

schengen visitor visa documents

ویزای شنگن فوری بدون پیش پرداخت

بسیاری از موسسات برای متقاصیان ویزا ادعاهای عجیبی مطرح می‌کنند مانند ویزای تضمینی یا اخذ ویزای شینگن تضمینی بدون پیش پرداخت که هدف این شعارها هم فقط جلب توجه و جذب مشتری است چون شما باید در مراحل اخذ ویزا یکسری هزینه‌ها را بپردازید تا به مرحله بعدی بروید و با عدم پرداخت هزینه ها درخواست شما قبول نمی‌شود پس اگر شما هزینه نپردازید چه کسی جای شما این هزینه ها را خواهد پرداخت؟

با وجود تبلیغات و ادعاهای زیادی که حول ویزای توریستی شنگن تضمینی و یا اعتبار ویزاهای شنگن می شود، افراد بسیاری گمراه می‌شوند و نمی‌دانند باید چکار کنند، برای فهمیدن این اطلاعات نادرست از صحیح هم بهترین کار مراجعه به وبسایت سفارت کشور مقصد یا مراجعه به شرکتهای معتبری است که به بهترین نحوه دنبال انجام درخواست های شما هستند.

schengen visitor visa documents

ویزای شینگن بدون ارائه مدارک

اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید ممکن است با ادعایی چون ویزای شینگن بدون مدارک روبرو شوید، ولی باید بدانید چیزی تحت عنوان ویزای بدون مدرک وجود ندارد چون متقاضیان ملزم هستند مدارکی چون مدارک هویتی را تحویل سفارت دهند و نقص و کمبود، نامعتبر و جعلی بودن مدارک و غیره سبب ریجکتی شما شود، پس حتما باید مدارک صحیح را تحویل دهید و براساس ادعاهای موسسات ریسک نکنید، چون ممکن است حتی بعد ریجکتی هم برای بار بعدی که درخواست می دهید دچار دردسر شوید.

پس به طورکلی تا الان متوجه شدید چیزی تحت عناوین ویزای توریستی شنگن تضمینی یا ویزای بدون مدارک یا بدون اطلاعات بیومتریک وجود ندارد و همگی این موارد فقط ادعاهای دروغین و ترفند تبلیغاتی هستند.

schengen visitor visa raheabrisham

اخذ ویزای شینگن در راه ابریشم:

اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید، می‌توانید با کمک متخصصان و کارشناسان ماهر و باتجربه راه ابریشم به انجام فرایند اخذ ویزا بپردازید و تمامی سوالات خود را با آنان مطرح کنید تا بتوانید به راحتی ویزای شینگن خود را بگیرید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها