ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت

ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت

ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت وجود دارد؟ اخذ ویزای شینگن بدون اطلاعات بیومتریک یا مدارک امکان پذیر است؟ چگونه باید ویزای خود را تضمین کنیم و از ریجکتی پرونده جلوگیری کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه شوید.

همه کشورها شرایط مخصوصی برای اعطای ویزا دارند که مهاجران برای دریافت اجازه ورود به مقصد ملزم به رعایت آن هستند. مسافران باید کلیه اسناد و مدارک یا اطلاعات مورد نیاز را ارائه کنند و فرآیند درخواست ویزا که گاهی یک فرآیند زمان‌بر و خسته‌کننده است را طی کنند. برنامه ریزی از قبل همیشه می‌تواند این فرایند را راحتتر کند ولی همیشه احتمال ریجکتی ویزای شینگن وجود دارد و هیچ وقت احتمال قبولی شما در ویزای شینگن از سمت موسسات تضمین نخواهد شد و چیزی تحت عنوان ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت و تضمینی وجود ندارد.

ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت چگونه است؟

هرچند با کمک از موسسات و افراد ماهر و متخصص می‌توانید احتمال اخذ ویزای خود را افزایش دهید و با دانستن سوالات آفیسر و سفارت و چینش درست مدارک و ارائه کامل صحیح مدارک توسط موسسات احتمال قبولی شما خیلی بالاتر است ولی هیچ وقت این احتمال ۱۰۰ درصد نیست‌ و هیچ فرد حقیقی و حقوقی نمی‌تواند آینده ویزای شما را تضمین کند مگر سفارت و آفیسر و ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت و تضمینی وجود ندارد.

شما فقط باید تا حد امکان مواردی که سبب ریجکتی شما می‌شود مانند ارائه اسناد و مدارک جعلی و نامعتبر یا پاسخ به سوالات آفیسر به گونه ای که سبب تردید او از بازگشت شما به کشورتان یا بی هدفی شما شود خودداری کنید. بدین منظور در مورد ریجکتی ویزای شینگن و تمام نکات در مورد چطور ریجکت نشویم مطالعه کنید.

شرایط ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت

ویزای شینگن تضمینی بدون پیش پرداخت

برخی از موسسات مسافرتی برای تبلیغات و جذب مشتری به ادعاهای دروغینی روی می آورند برخی ادعاها چون ویزای ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت نیز از این ادعاها و تبلیغات است و برای جذب مشتری است چون در بخش‌های اولیه فرایند درخواست ویزا باید هزینه هایی پرداخت گردد که قطعا هیچ فرد حقیقی یا حقوقی چون موسسات این هزینه ها را پرداخت نخواهند کرد. البته این هزینه‌ها فقط در مراحل ابتدایی فرآیند درخواست نیست و در هر مرحله متقاضی فرایند اخذ ویزا ملزم به پرداخت هزینه‌هایی برای دریافت اسناد و مدارک لازم، دریافت وقت سفارت و سایر موارد است و کلیه این هزینه ها را شخص متقاضی باید خود پرداخت کند. پس حتما قبل شروع فرآیند درخواست ویزا از دوستان و آشنایان باتجربه خود مشاوره و کمک بگیرید و درمورد این فرایند به طور کامل مطالعه کنید تا بتوانید ادعاهای دروغینی چون ویزای شینگن فوری و تضمینی -بدون اثر انگشت و بدون پیش پرداخت یا ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت را از ادعاهای واقعی تشخیص دهید.

نمونه ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت

ویزای شینگن تضمینی بدون اطلاعات بیومتریک

کلیه افراد متقاضی ویزای شینگن ملزمند در وقت سفارت در آنجا حاضر شوند و اثر انگشت خود را ثبت و تایید کنند. این قانون ثبت اطلاعات مخصوص افراد خاصی نیست بلکه برای همه متقاضیان بالای دوازده سال الزامی و بدون اصلاح است و چیزی تحت عنوان ویزای شینگن فوری و تضمینی  و بدون اثر انگشت وجود ندارد پس اگر کسی وعده ویزای تضمینی بدون اطلاعات بیومتریک داد، وعده تبلیغاتی و بی ‌پایه و اساس است. کلیه اطلاعات شما در دستگاه‌ها ثبت و ضبط می‌شوند

ویزای فوری شینگن

آیا چیزی تحت عنوان ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت وجود دارد یا این ادعا نیز دروغ است؟ این ادعا تنها یک ترفند تبلیغاتی محسوب می‌گردد. هر متقاضی با استفاده از سرویس ویژه وقت سفارت مراکز انگشت‌نگاری می‌تواند به کار خود سرعت بخشد ولی برخی موسسات این موضوع را به‌عنوان مزیتی برای موسسه خود استفاده می‌کنند. ولی برای استفاده از این مزیت کار خاصی لازم نیست و هر موسسه ای می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. مراکز وقت سفارت شینگن همچون VFS و BLS با گرفتن مبلغ گفته شده، وقت سفارت نزدیک یا فوری به متقاضیان می‌دهند. این سرویس VIP فقط سبب دریافت وقت فوری و سریع سفارت می‌شوند و به ویزای تضمینی شینگن ارتباطی ندارد.

ویزای شینگن تضمینی و بدون مدارک

ارائه کلیه مدارک ذکر شده برای ویزا ضروری است و چیزی تحت عنوان ویزای شینگن تضمینی – بدون مدارک یا ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت وجود ندارد. مدارک ضروری شینگن به شرح زیر هستند:

گواهی اشتغال به کار

مدارک اثبات تمکن مالی برای خود و همراهان

فرم تکمیل شده درخواست ویزای شینگن

ارائه مدارک هویتی مانند اصل پاسپورت متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار به همراه کپی از پنج صفحه اول آن و کلیه صفحاتی که در آنها مهر ویزا خورده است و ترجمه‌ شناسنامه با کپی از تمام صفحات

ارائه یک عکس تمام رنگی با زمینه سفید که اندازه آن 4 × 6 باشد. عکس متقاضی نباید قدیمی باشد.

ارائه واچر هتل یا تأییدیه رزرو اتاق وقتی دعوت نامه ندارید و رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور مقصد

فراموش نکنید چیزی تحت عنوان ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت یا مدارک وجود ندارد.

شما با استفاده از ویزای شینگن می توانید به کشورهای عضو منطقه شینگن سفر کنید، که این کشورها در حروف ویزا مشخص است البته با مطالعه در مورد  اعداد و حروف پاسپورت و ویزاهای شینگن کانادا چیست و چه معنایی دارد ؟(MRZ CODE) دارد می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اطلاعات درج شده در ویزا کسب کنید.

وقتی چیزی تحت عنوان ویزای تضمینی وجود ندارد پس چگونه می‌توان ویزا گرفت؟ شما با ارائه اسناد و مدارک معتبر و دوری از دلایل ریجکتی می‌توانید ویزای شینگن را اخذ کنید، در ادامه به مواردی که سبب ریجکتی می شود می‌پردازیم:

مدارک ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت

دلایل ریجکت ویزای شینگن

ممکن است پرونده متقاصی با درخواست اخذ ویزای شینگن به دلایل مختلفی از سوی سفارت ریجکت شود، برخی دلایل ریجکت ویزای شینگن عبارتند از:

عدم توانایی متقاضی در اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه های خود یا همراهان

ارائه اطلاعات کذب و خلاف واقع و یا ارائه مدارک جعلی، ناقص، نادرست و جعل شده توسط متقاضی

ارائه پاسپورت و یا مدارک شناسایی نامعتبر یا مخدوش شده توسط متقاضی

ارائه بیمه ‌نامه نامعتبر

پاسخ نادرست به سوال آفیسر

نداشتن هدف مشخص در سفر

پس دیدید که چیزی تحت عنوان ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت و تضمینی وجود ندارد.

ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت چیست؟

بالابردن شانس اخذ ویزای شینگن:

با سفر به کشورهای ایتالیا،اسپانیا و سوئیس، کشور لیتوانی با ۱٫۱۹% و استونی با ۱٫۲۱ احتمال ریجکتی کشورهای آسانگیری برای صدور ویزا هستند و این کشورها کشورهای مناسبی برای امتحان شانس متقاصیان هستند. شما می توانید به این کشورها سفر کنید و با بهبود سابقه سفر خود، شانس خود را برای کشورهای سختگیر امتحان کنید.

شما بعد بررسی کامل عبارات و حروف درج شده در ویزای شنگن متوجه می شوید تمام کشورهایی که مجاز به سفر به آن هستید در ویزا ثبت شده اند و تمامی اطلاعات هویتی شما و نوع ویزا نیز در آن ثبت شده است.

پس بعد از مطالعه این مقاله باید متوجه شده باشید که چیزی تحت عنوان ویزای شینگن فوری بدون پیش پرداخت یا بدون مدارک و تضمینی وجود ندارد.

اخذ ویزای شینگن در راه ابریشم:

اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید، می‌توانید این فرایند سخت و خسته‌کننده را به متخصصان ماهر و باتجربه راه ابریشم بسپارید تا براساس آخرین اطلاعات و اخبار روز، چینش مدارک شما را برعهده بگیرند و احتمال و شانس پرونده شما بالابرود‌. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها