هتل های دبی

هتل های دبی | قیمت هتل های دبی

شاید با دیدن تصاویر هتل‌های دبی تصور کنید که اقامت در آن‌ها رویایی بیش نیست؛ اما در صورتی که کمی نسبت به پیشرفت‌ها و نوین بودن این شهر اطلاع داشته باشید؛ خود را به‌زودی در حال قدم زدن در آن‌ها مشاهده خواهید کرد. یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در هنگام اسکان در هتل‌ های دبی موقعیت و بهای اجاره‌ در آن‌ها است. کسانی که اقامت دبی را دریافت کرده‌اند؛ از هزینه هتل‌ها آگاه هستند. خوشبختانه دبی شهری است که برای همه نیازها و سلیقه‌ها هتل‌هایی را ارائه می‌دهد. هتل‌هایی لوکس برای اسکان افراد مرفه و هتل‌هایی ارزان‌تر برای افراد دارای درآمد کمتر.

انواع هتل های دبی

مطمعنا یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که لازم است قبل از ورود به دبی داشته باشید؛ آشنایی با هتل‌ها و موقعیت آن‌ها در این شهر است. امکان اسکان در دبی، به لطف وجود همه این هتل‌ها وجود دارد. ارزان بودن برخی از هتل‌ها دلیلی برای بی کیفیت بودن‌ آن‌ها نیست. هتل‌ های دبی در سه دسته 5 ستاره، 4 ستاره و ۳ ستاره دسته بندی می‌شوند که در ادامه به معرفی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

معرفی هتل‌های 5 ستاره دبی

هتل‌های ۵ ستاره به لوکس‌ترین هتل‌ های دبی شهرت دارند و در این میام هتل‌هایی که به جاذبه‌های گردشگری نزدیک‌تر هستند، قیمت بیشتری دارند. به عنوان مثال هتل‌های اطراف خیابان شیخ زاید و برج خلیفه و آبنماهایش قیمت بالاتری دارند. از معروف‌ترین هتل‌های ۵ ستاره و گران دبی می‌توان به ریکسوس پریمیوم دبی، آدرس دبی مارتینا، جمیرا القصر، کرون پلازا و گراسونور هاوس اشاره کرد. هزینه اقامت هر شب در این هتل‌ها 100 تا 200 هزار دلار است.

هتل های دبی ریکسوس پریمیوم

هتل ریکسوس پریمیوم دبی

هتل ریکسوس با نمایی آینه‌ای و بسیار جذاب در منطقه د واک دبی واقع است. این هتل دارای 414 اتاق دولوکس دبل، دولوکس پریمیوم، سوئیت جنیور و سوئیت دولوکس است. امکانات بی‌نظیر این هتل شامل زمین چمن بسیار بزرگ با چشم‌انداز حیرت آور، باشگاه ورزشی، اسپا، رستوران‌های شیک و مجلل،‌ استخر‌های روباز و ده‌ها سرویس دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که این هتل با جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید دبی فاصله‌ بسیار کمی دارد. فاصله هتل ریکسوس پریمیوم دبی نسبت به مکان‌های دیدنی دبی از جمله برج خلیفه، مرکز خرید دبی مارینا، پارک آبی آکواونچر و فرودگاه بین‌المللی شارجه کمتر از یک کیلومتر است.

  • آدرس هتل ریکسوس پریمیوم دبی: امارات متحده عربی، دبی، د واک، جمیرا بیچ رزیدنس.

هتل های دبی جمیراالقصر

هتل های دبی جمیرا القصر

این هتل دارای ظرفیت 294 اتاق برای سرویس رسانی به عموم افراد است. هتل جمیرا القصر به سبک و سیاق معماری‌های عربی بنا شده و بسیار چشم‌نواز است. از جمله خدمات این هتل می‌توان به خدمات ترانسفر فرودگاهی، استخرهای روباز و سر پوشیده، وای فای، رستوران‌هایی باخوراک‌های متنوع، غواصی و موج سواری اشاره کرد. منظره همه اتاق‌های این هتل منظره بسیار زیبای سواحل نیلگون خلیج فارس است. یکی از معایب هتل جمیرل فاصله زیاد آن نسبت به جاذبه‌های دیدنی مانند برج خلیفه و دبی مال است. البته در نزدیکی این هتل ایستگاه مترو شرق قرار گرفته که از طریق آن می‌توان به قسمت‌های مختلف دبی رسید.

  • آدرس هتل جمیرا القصر: امارات، دبی، خیابان ملک سلمان.

هتل آدرس دبی مارینا

هتل مارینا یکی از هتل‌هایی است که بیش از 30 طبقه دارد و منظره‌ آن شهر است. معماری این هتل به شکل مدرن بوده نزدیک‌ترین مرکز خرید به آن، مرکز خرید مارینا است که حدود ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد. جالب است بدانید که این هتل دارای امکانات کم نظیری از جمله خدمات اسپا، استخرهای روباز، سالن‌های جلسات، رستوران‌هایی با طبخ غذاهای مدیترانه‌ای حلال و خدمات ترانسفر فرودگاهی است. امکان بوک کردن هتل برای مهاجرینی که به دلایل مختلف از جمله ثبت شرکت در دبی موفق به اخذ اقامت شده‌اند، وجود دارد.

  • آدرس هتل آدرس دبی مارینا: امارات، دبی، دبی مارینا.

هتل های دبی کرون پلازا

هتل های دبی کرون پلازا

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت هتل کرون پلازا نزدیکی آن به 5 جاذبه توریستی دبی یعنی رودخانه کریک، مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه، فواره‌ها و مرکز خرید سیتی والک مال است. هتل کرون پلازا دارای امکانات بسیار متنوعی نظیر آرایشگاه، قهوه خانه، بوفه و رستوران‌های بسیار متنوع، سالن جلسات با ظرفیت بیش از 100 نفر، بار، خدمات اتوکشی و لاندری و … است. برای دسترسی به این هتل کافیست به خیابان شیخ زائد بروید. هتل کرون پلازا روبه‌روی برج‌های امارات قرار گرفته است.

هتل های دبی 4 ستاره

معرفی هتل های 4 ستاره دبی

امکانات این هتل‌ها در حد هتل‌های 5 ستاره نیست؛ اما دارای امکانات قابل قبولی نظیر اسپا، لاندری،‌ پارکینگ، باشگاه ورزشی و… هستند. جالب است بدانید که این هتل‌ها در سراسر شهر دبی پراکنده‌اند اما میزان آن‌ها در شهرهای قدیمی دبی مانند دیره، بر و خیابان شیخ زاید بیشتر است. هتل‌های ۴ ستاره به جاذبه‌های گردشگری این شهر نزدیک هستند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هیلتون د واک، آلوفت کریک، تری بای هیلتون بیچ دبیو و ویدا کریک هاربر اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل‌ها 40 تا 800 دلار است.

هتل هیلتون د واک

مطمعنا یکی از زیباترین مناظر هتل‌ های دبی به هیلتون د واک تعلق دارد؛ زیرا از پنجره‌های آن می‌توانید نمای زیبای چرخ و فلک العین و نخل زیبای جمیرا را مشاهده کنید. امکانات این هتل دست کمی از هتل‌های ۵ ستاره ندارد و در همه اتاق‌های آن سرویس ۲۴ ساعته، وایفای، تهویه مطبوع و مینی بار وجود دارد. برای دسترسی به هتل هیلتون د واک باید وارد منطقه مساکن شاطی جمیرا شوید.

هتل های دبی آلوفت کریک

هتل آلوفت کریک

شاید وجود این هتل بسیار مجلل در منطقه دیره دبی بسیاری از افراد را به وجد بیاورد. هتل آلوفت نشان‌دهنده این است که دبی چطور دبی شد ؛ چراکه هتلی لوکس در منطقه‌ای قدیمی است. خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند در سطح بین‌المللی هستند. فرقی نمی‌کند که تعداد افراد چقدر باشد، چراکه اتاق‌های این هتل شامل اتاق مهمان، اتاق خانواده، سوئیت‌ها و اتاق‌های یک نفره می‌شوند. آلوفت کریک برای کسانی که بنا به کسب و کار خود عازم دبی می‌شوند و می‌بایست جلساتی حضوری را برگزار کنند نیز چاره‌ای اندیشیده و بیزینس سنتر‌ها و اتاق‌های جلسات مجهزی دارد. آلوفت کریک با مرکز خرید سیتی سنتر دیره، مرکز خرید گرین هاوس و برج ساعت دیره فاصله بسیار کمی دارد.

  • آدرس هتل: امارات، دبی، خیابان بنی یاس.

هتل های دبی 3 ستاره

معرفی هتل‌های 3 ستاره دبی

هتل‌های 3 ستاره که به هتل‌های ارزان نیز شهرت دارند، دارای امکانات بسیار خوبی هستند؛ ضمن اینکه از مراکز اصلی شهر نیز دور نیستند. این هتل‌ها در منطقه بور و دیره قرار دارند و دارای استخر، وای فای رایگان، خدمات اسپا و تهویه مطبوع هستند. کالچر ویلیچ، نووتل سوئیت مال آف امارات، راو هلث کر و استادیو ام عربین پلازا گزیده‌ای از هتل‌های مجهز و ارزان دبی محسوب می‌شوند. خوشبختانه این هتل‌ها به مرکز اصلی شهر نزدیک بوده و هزینه اقامت هر شب در آن‌ها از20 تا 260 دلار است.

هتل کالچر ویلیج

هرچند که این هتل ۳ ستاره است؛ اما به دلیل موقعیت مکانی و فاصله کم این هتل تا برج خلیفه، دبی مال و از همه مهم‌تر فرودگاه بین‌المللی هتل؛ بسیار مورد رضایت است. بسیاری از کسانی که به قصد بازدید یا شرکت در مراسم اکسپو دبی به این شهر سفر می‌کنند برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها؛ هتل کالچر ویلیج را انتخاب می‌کنند. جالب است بدانید که این هتل دارای شاتل و ترانسفر فرودگاهی بوده د در منطقه‌ جداف دبی واقع شده است.

هتل های دبی هلث کیر

راو هلث کر

اگر هدفتان از سفر به دبی دیدن برج خلیفه و فواره‌های آن است؛ راو هلث کر گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود. این هتل در منطقه عود میثا واقع بوده و فاصله نزدیکی با قاب دبی، دهکده سنتی و برج خلیفه دارد. امکانات این هتل کاملا مطابق با استاندارد‌ها طراحی شده و همواره مورد تایید مسافرین قرار دارد.

هتل های دبی راه ابریشم

سخن پایانی

دبی شهر شگفتی‌ها است. هتل‌ های دبی، جاذبه‌های توریستی، مکان‌های ورزشی و اقصی نقاط آن با معماری بسیار شگفت‌انگیزی طراحی شده  و به همین دلیل است که بسیاری از افراد رویای مهاجرت به دبی را در سر می‌پرورانند. این مژده را به شما می‌دهیم که شما می‌توانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید. کارشناسان شرکت راه ابریشم شما را در همه‌ مراحل دریافت بلیط، اخد ویزای توریستی دبی، اجاره هتل‌های مناسب و هر‌ آنچه که برای اقامت دائم و موقت در دبی نیاز داشته باشید را به شما ارائه می‌دهند.

اگر قصد سفر به دبی را دارید می توانید از طریق این سایت هتل های دبی را مشاهده نمایید و اتاق رزرو کنید.

https://www.booking.com/city/ae/dubai.en-gb.html

همچنین کارشناسان راه ابریشم با تسلط کافی به شرایط توریستی دبی و با کمک نیروهای خود در خاک این کشور می تواند به شما کمک به سزایی برساند تا بتوانید با خیال راحت اقدام به اخذ ویزا و یا رزرو هتل در این شهر زیبا

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها