تحصیل زبان در فرانسه

تحصیل زبان در فرانسه یکساله و تمام وقت 2024

تحصیل زبان در فرانسه چه شرایطی دارد و چه سودی به دنبال دارد؟ شهریه این دوره‌ها چقدر است؟ مدارک لازم برای دوره ها چیست؟ چه کالج هایی این دوره ها را ارائه می کنند؟ سطوح مختلف زبان فرانسوی چیست؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوالات هستید با ما همراه شوید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

اگر به دنبال مدرک زبان فرانسوی هستید و قصد تحصیل و یا کار در کشورهای فرانسوی زبانی چون فرانسه و برخی نقاط کانادا را دارید، بهترین فرصت خواندن این زبان شیرین در مراکز زبان فرانسه است. این مراکز هم مراکز دولتی و هم خصوصی را شامل می‌شود و به شما فرصت فوق‌العاده تحصیل در اروپا بدون مدرک زبان را می دهند.

این دوره‌های زبان از سطح مبتدی سطح A1 تا سطح پیشرفته C1 را شامل می‌شود و آنها سالانه به دانشجویان خارجی بین 2 تا 6 بار داده می‌شود و معمولاً این دوره‌‌های تحصیل زبان در فرانسه 6 ماهه، یکساله و یا دو ساله هستند.

نه تنها این زبان برای فرانسه لازم است بلکه اگر به دنبال ویزای تجاری کانادا در ایالتهای فرانسوی نشین کانادا باشید برایتان بسیار مفید خواهد بود.

چرا تحصیل زبان در فرانسه فرصت بی نظیری است؟

یادگیری و تحصیل زبان در فرانسه نه تنها در کشورهای فرانسه و بخش هایی از کانادا بسیار مفید است، بلکه حتی بعد از خروج از این کشور هم برای شما مفید خواهد بود. زبان فرانسوی زبان رسمی نزدیک به 30 کشور جهان و 300 میلیون نفر در سراسر جهان است. همچنین یادگیری این زبان فرصت زندگی و تحصیل در بسیاری از کشورها و مراکز آموزش عالی جهان را برای افراد وارد به این زبان ایجاد می‌کند و راهی برای مهاجرت به فرانسه و کانادا و کار و زندگی در این کشور فراهم می‌کند.

این زبان پرتکرار، یک زبان دیپلماسی محسوب می‌شود و از زبان‌های کاری و رسمی سازمان ملل متحد است، فرانسه در بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی همچون اتحادیه اروپا و صلیب سرخ لازم می‌شود.

اگر در طول دوره یکساله تحصیل زبان در فرانسه ، قادر به دریافت مدرک B2 گشتید، یکی از راه‌های زیر روبرویتان قرار می‌گیرد. (اگر هم موفق نشدید قادرید ویزای خود را یکسال دیگر تمدید کرده تا مدرک B2 را بگیرید.)

زبان فرانسوی ادبیات غنی و معروفی دارد که پر است از نویسندگانی مثل ویکتور هوگو، مولییر، ژول ورن و آلبر کامو، که شما می‌توانید از آثار آنان لذت ببرید. زبان فرانسوی در حوزه‌های مختلفی چون هنر، فیلم، موسیقی و آشپزی نیز می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.

شما می‌توانید در دانشگاه‌های دولتی فرانسه بدون احتیاج به برگشت به کشور خود برای تبدیل ویزا بعد تحصیل زبان در فرانسه ادامه تحصیل بدهید.

شما می‌توانید قرارداد کاری با یک شرکت فرانسوی ببندید و ویزای کار بگیرید، بدون احتیاج داشتن به برگشت به کشورتان برای تبدیل ویزا.

شما می‌توانید از فرانسه به برای استان کبک کانادا مهاجرت کنید. (PEQ) و آن هم از طریق سفارت کانادا در پاریس

فرانسوی پنجمین زبان جهان است و با یادگیری آن امکان ارتباط با افراد زیادی را پیدا می‌کنید، فرانسوی زبان رسمی ۲۹ کشور جهان است و ،Bloomberg Businessweek این زبان را سومین زبان مناسب برای تجارت در سال ۲۰۱۱ شناخت. این زبان پرتکرار ۵ لهجه گوناگون دارد و فرانسوی دو جنس دارد و همه اسم‌ها یا مذکر یا مونث شناخته می‌شوند.

اگر به دنبال اقامت در هر شهری باشید از اقامت دبی گرفته تا اقامت پاریس باید زبان آن کشور را بلد باشید تا موفق شوید. با یادگیری زبان فرانسوی می توانید در این کشور موفق شوید.

پذیرش تحصیل زبان در فرانسه

شرایط اخذ پذیرش دوره زبان فرانسه چگونه است؟

شرایط ثبت نام دوره تحصیل زبان در فرانسه در مراکز دولتی برای سنین مختلف، فرق دارد. مثلا متقاضیان 23 الی 28 سال و متقاضیان 29 – 40 سال به حداقل مدرک کارشناسی نیاز دارند و گواهی تمکن مالی معادل حداقل 7000 یورو (بسته به شرایط کالج و شهر فرق دارد) و آشنایی با زبان فرانسه نیاز دارند.

از معایب این دوره می‌توان به ظرفیت محدود مراکز دولتی و قیمت نسبتا بالای یادگیری زبان فرانسه در مراکز خصوصی اشاره کرد‌.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که یادگیری زبان فرانسوی در این کشور چقدر طول می‌کشد؟

این زمان برای همه یکسان نیست و بسته به تلاش زبان آموز، توانایی و سرعت یادگیری زبان آموز، یادگیری زبان فرانسه در این کشور بین ۱ تا ۵ سال طول می‌کشد.

اگر به دنبال ویزای توریستی کانادا در ایالتهای فرانسوی نشین هم باشید این زبان می‌تواند برایتان حسابی مفید باشد.

شهریه دوره زبان در مراکز مختلف فرانسه چقدر است؟

هزینه یادگیری تحصیل زبان در فرانسه در مراکز دولتی فرانسه، تقریبا بین ترمی 1000 الی 2000 یورو می‌باشد. دانشجویان قادرند شهریه خود را به شکل قسطی هم پرداخت کنند، (این امکان در تمامی شهرها وجود ندارد مثلاً کالج زبان فرانسه در استراسبورگ، هزینه باید یکجا و به صورت ترمی پرداخت شود.)

سایر هزینه ها هم شامل هزینه‌های ترجمه مدارک و هزینه مصاحبه در سفارت فرانسه است که تقریبا 220 یورو تخمین زده می‌شود و هزینه انگشت نگاری هم تقریبا 80 یورو است.

البته فراموش نکنید چیزی تحت عنوان ویزای شینگن فوری و تضمینی وجود ندارد و ممکن است برای این دوره نیز موفق به دریافت ویزا نشوید.

شرایط تحصیل زبان در فرانسه

مدارک و شرایط برای درخواست این دوره‌های زبان

  • دارا بودن سن مناسب

اگر مدرک پیش‌دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید دارید باید حداکثر سن ۲۴ سال تمام یا کمتر داشته باشید. اگر مدرک کاردانی دارید باید حداکثر سن ۲۶ سال تمام یا کمتر داشته باشید.

اگر مدرک کارشناسی دارید باید حداکثر ۳۲ سال تمام یا کمتر داشته باشید تا به تحصیل زبان در فرانسه بپردازید. اگر مدرک کارشناسی ارشد دارید باید حداکثر ۳۹ سال سن یا کمتر داشته باشید.

  • نباید گپ تحصیلی بیشتر از ۶ سال در رزومه خود داشته باشید.
  • تضمین کنید که در دوره‌های تمام وقت زبان شرکت می‌کنید، این دوره‌ها ۲۰ ساعت در هفته و در آموزشگاه‌های معتبر این کشور خواهد بود، ولی اگر دوره زبان شما کمتر از ۸ ساعت باشد، دریافت ویزای دوره زبان شما قبول نمی‌شود.

مدت دوره‌های آموزش زبان در فرانسه متغیر است، از ۲ هفته گرفته تا ۵۱ هفته می‌توانید تحصیل کنید و خودتان بر اساس نظرتان مدت آموزش را انتخاب می کنید اما برای دریافت ویزا و مهاجرت به این کشور از طریق این دوره ها قادر نیستید دوره های کمتر از ۴۰ هفته یا ۸۰۰ ساعت را برای تحصیل زبان در فرانسه انتخاب کنید.

اگرچه دارا بودن مدرک زبان فرانسوی برای اخذ ویزای این دوره های زبان ضروری نیست ولی در صورت داشتن آشنایی نسبی با این زبان احتمال موفقیتتان در دریافت ویزا بیشتر خواهد بود.

  • متقاضیان باید تمکن مالی خود یعنی حداقل ۷۰۰۰ یورو بر اساس نرخ ارز بازار آزاد را به اثبات رسانند و آماده سازی حساب بانکی خود را انجام دهید.

مدارک لازم تحصیل زبان در فرانسه نیز به این شرح هستند:

  • یک عدد عکس
  • داشتن پاسپورت با ۱ سال اعتبار حداقلی و کپی صفحه اول آن
  • ارائه ترجمه، اصل و کپی شناسنامه متقاضی همراه با مهرهای تایید
  • همراه داشتن نامه پذیرش از یکی از کالج‌های این کشور
  • ارائه دو نسخه فرم کامل شده درخواست ویزای بلند مدت تحصیلی
  • ارائه ترجمه رسمی رزومه متقاضی یا همان CV و انگیزه‌نامه به زبان فرانسوی و یا انگلیسی
  •  ارائه مدارک تحصیلی خواسته شده و لازم بسته به مدرک تحصیلی
  • ارائه گواهی اشتغال به کار و یا تحصیل توسط متقاضی
  • ارائه برگه مرخصی او برای دریافت ویزای تحصیل زبان در فرانسه

دوره های تحصیل زبان در فرانسه

انواع دوره‌ های مدرک زبان فرانسوی:

  • DILF
  • DELF و DALF
  • TEF
  • TCF
  • TEL

دوره زبان فرانسه DILF

Diplôme Initial de Langue Française

اگر در یادگیری زبان فرانسه در سطح مبتدی محسوب می‌شوید، دوره DILF مخصوص شما خواهد بود. این گواهی معتبر از سمت وزارتخانه‌های آموزش ملی و آموزش عالی فرانسه برای متقاضیان این مدرک صادر گشته و دوره DILF پیش‌نیاز DELF و DALF محسوب می‌شود. DILF نشان از سطح ابتدایی زبان فرانسوی زبان آموز این دوره در مهارت‌های زبان خواندن، نوشتن، درک مطلب و صحبت کردن، است و همسطح A1.1 CEFRL است.

اگر به دنبال تحصیل زبان در فرانسه هستید باید بدانید که این آزمون که زبان فرانسوی زبان آموز را در چهار بخش می‌سنجد، برای افراد ۱۶ سال به بالا است و زبان آموز در روز آزمون باید حداقل ۱۶ سال سن یا بیشتر برای این آزمون داشته باشد. علاوه بر این، آزمون DILF در کشورهای دیگر برگزار نشده و فقط در خاک فرانسه برگزار می‌شود، پس باید به این آزمون سفر کنید.

اگر به دنبال تحصیل در دانشگاه های کانادا یا فرانسه باشید، دانستن زبان فرانسوی می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.

دوره زبان فرانسه DELF و DALF

DELF و DALF به عنوان دیپلم رسمی این زبان پرتکرار در جهان محسوب می‌شوند که توسط وزارت آموزش ملی برای زبان آموزان صادر می‌شود.

 اگر به دنبال تحصیل زبان در فرانسه هستید باید بدانید که برای دریافت این دو گواهی زبان آموزان باید حداقل ۵/۲۵ نمره در هر بخش کسب کنند و میانگین امتیاز کلی ۵۰ از ۱۰۰ را داشته باشند و می‌توان آن را در یکی از ۹۰۰ مرکز مجاز و تائید شده در یکی از ۱۵۴ کشور جهان بدهید.

این دوره‌ها خود دارای شش مدرک دیپلم مستقل زبان فرانسوی هستند که آموزنده زبان فرانسوی را در چهار سطح می‌سنجند و اثباتی بر توانایی او خواهند بود.  از مزایای دریافت این گواهی، اعتبار نامحدود این گواهی است و هرساله بیش از ۳۰۰ هزار زبان آموز از سراسر دنیا برای شرکت در این ازمون و دریافت گواهی DELF و DALF ثبت‌نام می‌کنند.

اگر شما نتوانید شرایط و قوانین سفارت این کشور را برای دریافت دوره زبان رعایت کنید، احتمال ریجکتی ویزای شینگن  برای تحصیل زبان در فرانسه وجود دارد.

تحصیل زبان در فرانسه delf

آزمون DELF

این آزمون برای زبان آموزان فرانسوی با سن بیشتر از ۱۷ سال است و  این آزمون چهار بخش دارد: درک شفاهی، درک نوشتاری، درک گفتاری و درک مطلب و هر کدام از چهار گواهی این آزمون با سطح CEFR از A1 تا B2 همسطح است و تطابق دارند. دو مدرک عمومی DELF Junior و DELF Tout نیز برابر هستند و تفاوتی ندارند.

فراموش نکنید چیزی تحت عنوان ویزای شینگن تضمینی وجود ندارد و امکان ریجکتی شما همیشه وجود دارد.

آزمون DELF Prim

این آزمون زبان فرانسوی برای افراد ۷ تا ۱۲ ساله در دبستان ایجاد شده است و برای دانش‌آموزانی که فرانسوی زبان آنها نیست مناسب است. با آن  قادرند دریکی از سه سطح مستقل  A1.1، A1، یا A2 توانایی زبان خود را بسنجند.

آزمون DELF Jr

این آزمون  جدید است و برای جوانان و نوجوانان (سنین ۱۲ تا ۱۸) مناسب است. اساس امتحان برای بزرگ‌سالان طراحی شده است ولی موضوعات بیشتر برای زبان آموزان ۱۲ سال به بالا مناسب است. سطوح این آزمون  بین A1 تا B2 متغیر است.

فراموش نکنید چیزی تحت عنوان ویزای شنگن فوری بدون پیش پرداخت وجود ندارد و هیچ موسسه‌ای نمی‌تواند دریافت ویزا برای این دوره‌های زبانی را تضمین کند، شما فقط باید اطمینان پیدا کنید که همه شرایط و مدارک لازم این دوره‌ را دارید. اگر به دنبال تحصیل زبان در فرانسه  هستید می توانید اطلاعات بیشتری راجع به زبان فرانسوی کسب کنید.

آزمون DELF Pro

این آزمون سطح حرفه‌ای و ماهر آزمون DELF است و هدف این آزمون سنجش مهارت‌های زبان آموزان در سطح ارتباطی متخصصان شاغل و دانش‌آموزان‌ زبان آموزانی است که به حضور در محیط‌های فرانسوی زبان احتیاج دارند. این آزمون چهار سطح  A1، A2، B1 و B2 را دارد.

تحصیل زبان در فرانسه delf

آزمون DALF

اگر به دنبال تحصیل زبان در فرانسه هستید باید بدانید که این آزمون یک گواهی سطح آخر زبانی برای زبان آموزان زبان فرانسوی محسوب می‌شود و سطوح DALF C1 و C2 مهارت زبان آموز در سطح پیشرفته و ماهر را نشان می‌دهد چون سطح C2 بالاترین سطح CEFR می‌باشد و  DALF C2 بالاترین مدرک زبان فرانسوی برای زبان آموزان خارجی در سراسر جهان است.

شما می‌توانید اولین ویزای شینگن خود را در این دوره‌های زبان فرانسوی برای تحصیل زبان در فرانسه بگیرید.

دوره زبان فرانسه TEF

Test dEvaluation de Français

این آزمون  یک گواهی بین‌المللی برای سنجش مهارت زبان آموزان فرانسوی است که در سال ۱۹۹۸ توسط CCI پاریس Ile-de-France یعنی همان اتاق بازرگانی و صنعت منطقه ای پاریس ایل دوفرانس تشکیل و توزیع گشته است. اگر به دنبال تحصیل زبان در فرانسه هستید باید بدانید که این دوره مهارت دانش و مهارت زبان آن ها را بین عدد ۰ تا ۷ سنجش می‌کند. این آزمون را می‌توانید به صورت الکترونیکی دهید و نتیجه آن را سریعا دریافت کنید.زبان آموزان می‌توانند هرچند بار که بخواهند این آزمون را امتحان بدهند.

این آزمون  برای اهداف گوناگونی چون مجوزهای کار در کانادا و فرانسه مفید خواهد بود.

تحصیل زبان در فرانسه tcf

انواع دوره TCF

  • TEF Études
  • TEF Naturalisation
  • TEF Carte de résident
  • TEF Canada
  • TEF Québec – TEFAQ

شما برای ورود به کشور فرانسه و تحصیل زبان در فرانسه باید ویزای شینگن دریافت کنید.

دوره زبان فرانسه TCF

Test de Connaissance du Français

این آزمون برای سنجش مهارت‌های زبان آموزان است. این آزمون به وسیله سازمان CIEP تشکیل می‌شود و از سنجه‌های اصلی نشان دادن توانایی‌های زبانی زبان فرانسوی در مهارت‌های گفتاری، شنیداری، نوشتن و خواندن می‌باشد. این آزمون برای افرادی که اهداف تحصیلی، حرفه‌ای یا مهاجرتی دارند مناسب است.

با گذراندن این آزمون شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه‌ای معتبر می گیرند که به عنوان اثباتی از مهارتهای زبان فرانسوی آن‌ها برای کار و مهاجرت است.

شما می‌توانید بعد از مطالعه تحصیل زبان در فرانسه از مقاله سیستم مالیات در کانادا نیز دیدن کنید تا با سیستم مالیاتی این کشور بیشتر آشنا شوید.

سطوح تحصیل زبان در فرانسه

سطوح زبان فرانسوی

زبان فرانسوی چهار سطح دارد: (A1، A2، B1 و B2):

  • سطح A1

همه افراد قادرند بعد از گذراندن ۱۰۰تا ۱۵۰ ساعت مطالعه این زبان در این سطح  مبتدی از آزمون فرانسوی شرکت کنند‌

در این سطح مبتدی فرد قادر است از عبارات آشنا و  روزمره ‌همراه عبارات ابتدایی را بکار ببرد تا  نیازهای ضروری خود را برطرف کند و اطرافیانش را تاحدودی درک کند.

 در این سطح فرد قادر است خود و دیگران را معرفی کرده و درباره جزئیات شخصی چون محل زندگی و اشخاصی که می‌شناسد صحبت کند و سوالات خود را مطرح کند و بقیه پاسخ دهد و به روشی ساده با دیگران صحبت کند. سطح A1 Junior نیز چون A1 است ولی این آزمون برای کودکان حدود ۱۲ سال مناسب است.

  • سطح A2

همه افراد قادرند بعد از ۲۰۰ تا۲۵۰ ساعت مطالعه این زبان در این سطح آزمون فرانسوی شرکت کنند که بالاتر از سطح قبلی است. سطح A2 Ecole نیز همچون سطح A2 است ولی برای کودکان ۱۲ تا ۱۶ ساله مناسب خواهد بود. این سطح هنوز در حد مبتدی است.

شما می‌توانید بعد از مطالعه مقاله تحصیل زبان در فرانسه از مقاله مهاجرت به کانادا برای افراد زیر 18 سال نیز دیدن کنید و بیشتر با این موضوع آشنا شوید‌.

  • سطح B1

سطح B1 Ecole همچون سطح  A2 است ولی برای نوجوانان ۱۴ تا ۱۷ سال  مناسب خواهد بود. آزمون سطح B1 نیز برای افرادی مناسب است که در سطح متوسط این زبان هستند و از سطح مبتدی خارج شده اند. سطح B1 pour la Profession نیز همچون سطح B1 است ولی این آزمون بیشتر برای افرادی است که به دنبال موقعیت‌های کاری هستند.

  • سطح B2

افرادی قادرند در این سطح از آزمون شرکت کند که مهارت زبان فرانسوی آنان در سطح پیشرفته قرار داشته باشد نه سطح مبتدی.

دانشگاه های تحصیل زبان در فرانسه

لیست کالج های دوره زبان فرانسه

متقاضیان که قصد سفر به فرانسه و تحصیل زبان در فرانسه را دارند می‌توانند به کالج های زیر درخواست دهند تا مورد بررسی آنان قرار بگیرد.

کالج زبان برلیتز فرانسه

این کالج از معروف‌ترین کالج های دوره زبان فرانسوی محسوب می شود که امکان تحصیل در آن به صورت گروهی و خصوصی برای متقاضیان تحصیل زبان فراهم است. کالج برلیتز فقط در یک شهر قرار ندارد و در بیش از ۲۸ شهر این کشور از پاریس و مارسی گرفته تا شهر نیس، استراسبورگ، بوردو، نانت، تولوز و غیره مرکز آموزشی دارد.

شما می‌توانید از مقاله مراکز خرید کانادا دیدن کنید و اطلاعات بیشتری راجع به کشور کانادا کسب کنید.

کالج زبان آیلانس فرانسیس

افرادی که قصد شرکت در در دوره زبان فرانسه را دارند می‌توانند کالج زبان آیلانس فرانسیس را انتخاب کنند. این موسسه آموزشی در اکثر شهرهای مشهور کشور فرانسه از قبیل بوردو، پاریس، نیس و سایر شهرهای فرانسه شعبه دارد و شما می توانید به تحصیل زبان در فرانسه در این کالج بپردازید.

شما می‌توانید از مقالات سایت مانند مقاله استعلام ویزای کانادا نیز دیدن کنید و اطلاعات بیشتری راجع به کانادا کسب کنید.

کالج زبان فرانس لانگ

 از دیگر کالج‌های زبان دوره‌های فرانسوی کشور فرانسه، کالج معتبر فرانس لانگ است که امکان تحصیل در کلیه سطوح فرانسوی را به زبان آموزان می‌دهد. کلیه اساتید این کالج دوره‌های زبان دارای مدرک رسمی تدریس زبان می‌باشند.

کالج زبان یوروسنتر

 یوروسنتر از کالج های معتبر و موسسات آموزش زبان این کشور زیبا است که اگرچه شعبه‌های زیادی در مقایسه با سایر کالج‌ها ندارد ولی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این کالج به‌خاطر شعبه‌های کمش دانشجویان کمتری نسبت به کالج های دیگر دارد و دوره های زبان فرانسه آن شش ماه یا دوازده ماه برای تحصیل زبان در فرانسه است.

کالج زبان ACCORD

برای شرکت در دوره‌ های زبان فرانسوی در این کشور قادرید در کالج ACCORD  تحصیل کنید. دوره‌های زبان این کالج، کیفیت زیادی دارند و گزینه بسیار مناسبی برای کلیه اشخاص در هر سنی می باشد. افرادی که قصد تحصیل زبان در فرانسه را دارند، این کالج از بهترین گزینه های ممکن برای آنها خواهد بود و می توانند در این کالج زبان بیاموزند.

کالج زبان لیون بلو

متقاضیانی که برای تحصیل زبان درکشور فرانسه هستند و به دنبال یک کالج با قیمت مناسب و به صرفه هستند، می توانند کالج زبان لیون بلو را انتخاب کنند. در کالج زبان لیون بلو دوره‌های تحصیلی گوناگونی وجود دارد که دارای سطح کیفیت زیادی برای آموزش زبان در فرانسه هستند. این کالج استانید  ماهری دارد و همین موضوع سبب شده که به یکی از بهترین کالج‌های این کشور تبدیل گردد. این کالج ملیت‌های گوناگون را کنار هم  قرار می دهد تا سطح کیفیت  کلاس‌ها در آموزش افزایش یابد.

کالج زبان آزورلینگوا

از دیگر کالج‌های این کشور که در لیست کالج های مناسب تحصیل زبان فرانسه قرار دارند، کالج آزورلینگوا می باشد. این کالج نشان FLE را دارد و جزو بهترین کالج های زبان در این کشور هستند. این کالج شعبه‌های گوناگونی دارند که در کن، نیس، سنت تزوپر قرار گرفته اند. نحوه آموزش زیان در این کالج پیشرفته است و استاتید ماهری در آن تدریس می کنند که سبب شده است مورد توجه زبان آموزانی که قصد تحصیل زبان در فرانسه قرار بگیرد.

تحصیل زبان در فرانسه راه ابریشم

دریافت ویزا و مشاوره در راه ابریشم:

راه ابریشم با مشاوران متخصص و کاربلد خود، به دنبال راحت تر کردن مسیر دریافت ویزا و ایجاد تجربه ای خوش برای متقاضیان ویزا است. شما می توانید سوالات خود را از مشاوران باتجربه راه ابریشم بپرسید تا آنان براساس آخرین قوانین و مقررات روز پاسخ شما را بدهند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با راه ابریشم

Untitled 1

phone ۰۲۱-۷۸۷۱۶
insta raheabrisham.tida@
mail info@abrishamgroup.com
Untitled 1 سعادت آباد، سرو شرقی، پ۱۰۳، طبقه 2

با ما در ارتباط باشید 

عنوان ها

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها